Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ben ik de enige die die grille echt oversized vind? Precies ook een gekrompen S-klasse.

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Grille toe:

Open:

Comment

• Comment

• Zicht op de ster

Comment

• Waar ze naar het schijnt de inspiratie voor de sluitbare grille vandaan hebben:

190E 2.3-16 die verschillende snelheidsrecords brak op Nardo.

Comment

• ...of de frakskes over de rooster bij de dieselmodellen /8 en 123 die je kon openen naargelang het warmer werd

Comment

• Niet de enige, Ian, maar ik volg niet.
                grille mercedes benz zonder grille is café zonder bier.

Comment

• Waarvoor dient die sluitbare grille?

Je hebt bij de 212 bvb ook van die plastiek over de grille (midden), waarvoor dient dat eigenlijk?

Anyway, vind de grille veel te overdone.. (net zoals bij de 212 facelift) Ook al heb ik liever zicht op de ster al rijdend, bij deze zou ik voor een avantgarde grille gaan. (in tegenstelling tot bij de W204)

Doordat het deel dat normaal in chroom is bij de klassieke grille hier in koetswerkkleur is, komt het niet zo oversized/overdreven over.

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Je moet goed kijken om het verschil te zien tussen een C en S.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                      Waarvoor dient die sluitbare grille?

sluitbare grill voor stroomlijn
                      stuk plaastic in rooster, of volle ster is distronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        sluitbare grill voor stroomlijn
                        stuk plaastic in rooster, of volle ster is distronic
                        Aha, dan ben ik al wat toleranter voor die volle ster.. Dacht dat het puur een stijlkenmerk was.

E30SHOP.be
                        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Klasse.
                          Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                          Current:
                          1987 Mercedes-Benz W124 200D
                          1979 Mercedes-Benz W123 280E
                          1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                          Ex:
                          1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                          1976 Mercedes-Benz W123 250
                          1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                          1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                          1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                          1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                          2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                          1980 Mercedes-Benz W123 280
                          1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geecee Bekijk Berichten
                            ivm dat apart schermpje: Het is juist hierdoor dat je een mooier dashboard kan maken, zo'n ingebouwd scherm maakt er onmiddellijk een vlak en smaakloos geheel van.
                            Het aparte scherm is gedurfd, toont karakter en breekt met de mode die alle dashboards op elkaar laat trekken.
                            Blijft natuurlijk persoonlijke smaak, maar ik vind het knap van Mercedes dat ze breken met de trend en voor hun eigen styling gaan! Het zal snel genoeg gekopieerd worden...
                            Het is maar hoe je het uitlegt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                              Klasse.
                              Super klasse
                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Ik vind hem in dat bruin met dat interieur en die velgen wel echt lelijk uitgevoerd en wat iel op z'n wielen staan. Zo valt het erg op wat een grote auto het is geworden, erg benieuwd om hem irl te zien

Comment

• ie ziet er idd op die manier niet agressief/sportief uit, wat alleen maar een voordeel is

Comment

• Ze wilden precies dat dit model toch meer een "klassewagen" uitstraling had, dan een sportieve middenklasser, zoals de 3 reeks (eventueel A4).

Interieur lijkt inderdaad wel een paar niveaus hoger dan in een drie reeks op het eerste zicht (zoals iemand al eerder ergens heeft aangehaald).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten

Het interieur met manuele bak vind ik wel veel knapper dan dit met automaat. Dit interieur lijkt evenwichtiger door de afscheiding met de middentunnel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Je moet goed kijken om het verschil te zien tussen een C en S.
                                        Tussen de vorige C en de vorige S was het verschil toch veel groter.
                                        Om een of andere reden wil men dat de C meer aansluit qua look bij het segment van de S ("luxewagens") dan het sportieve middenklasse segment (waar de vorige C, alsook de huidige nieuwe 3 en de A4 in zitten).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                          Wat een kar toch! Leuke pics ook.
                                          ²²²²²²²²²²²²²²²²

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                          Deze renders van de kombi zien er toch beter uit dan die andere:

Ziet er idd veel beter uit!
                                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Working...
                                          X