Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
    zie niet in waar dit negatief is… dit is juist perfect !
    De wagen op zich is inderdaad niet mis, maar het is niet origineel.
    Precies wel willen maar niet kunnen om toch maar op de s-klasse te lijken.
    2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
    2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
    2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
    dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
    http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Een gekrompen S-klasse.
      Wat wordt de nieuwe E dan?

Comment

• een paar foto's van in Brussel:

Meer foto's in het artikel op Autofans.be
        autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
          De wagen op zich is inderdaad niet mis, maar het is niet origineel.
          Precies wel willen maar niet kunnen om toch maar op de s-klasse te lijken.
          Dat vraagt toch iets meer uitleg.

Noem mij eens een Duits merk dat origineel is?

Comment

• Heel geslaagd.
            Mercedes is goed bezig vind ik.
            2021 Taycan 4S
            2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk Berichten
              Dat vraagt toch iets meer uitleg.

Noem mij eens een Duits merk dat origineel is?
              Geen
              Met Audi en volkswagen als koploper.

Ik zie heel graag Duitse wagens maar ik vind het altijd spijtig als ze elementen overnemen van hun bestaande modelen.

Ik wil daarmee niet zeggen dat deze wagen niet mooi is!
              Maar niet origineel (vind ik)
              2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
              2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
              2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
              dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
              http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Onbegrijpelijk dat wit nog zo in de smaak valt... Ik krijg er beoaalde neigingen van.
                Verder enorm knappe bak, het interieur ziet er fantastisch uit, net als de 18" amg velgen!
                Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                  Geen
                  Met Audi en volkswagen als koploper.

Ik zie heel graag Duitse wagens maar ik vind het altijd spijtig als ze elementen overnemen van hun bestaande modelen.

Ik wil daarmee niet zeggen dat deze wagen niet mooi is!
                  Maar niet origineel (vind ik)
                  Ik vind dergelijke "originaliteit" dan wel overroepen. Merkstijlkenmerken zijn doodnormaal.
                  Zelfde motoren hebben in verschillende modellen is toch ook maar logisch?

Elke C klasse is een soort van kleine S geweest, met de E klasse als "tussenbeentje". Typisch benz.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                    Ik vind dergelijke "originaliteit" dan wel overroepen. Merkstijlkenmerken zijn doodnormaal.
                    Zelfde motoren hebben in verschillende modellen is toch ook maar logisch?

Elke C klasse is een soort van kleine S geweest, met de E klasse als "tussenbeentje". Typisch benz.
                    de W203 en W204 waren alles behalve baby S classes en maar goed ook, die wagens hadden hun eigen karakter. wat moet een mens nu gaan denken van letterlijk een gekrompen S met minder mooi interieur? oh die arme mens kan geen echte S betalen?
                    das zoals rolls royce met de phantom en ghost
                    lets have some more member berries

Comment

• Ik vind ook wel dat deze C klasse mij meer dan ooit doet denken aan de S. Dat heb ik nog niet gehad bij de vorige C klasses.
                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• een c is altijd kleine s geweest
                        bij de 201, 202, 203, 204 en 205 is dat zo

het valt nu harder op mss zo op foto
                        190 = kleine s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                          de W203 en W204 waren alles behalve baby S classes en maar goed ook, die wagens hadden hun eigen karakter. wat moet een mens nu gaan denken van letterlijk een gekrompen S met minder mooi interieur? oh die arme mens kan geen echte S betalen?
                          ah, heb jij dat ook ? Wanneer je een RR Ghost eigenaar tegenkomt, dat je hem spontaan wat muntstukjes in de pollen stopt ? De arme sukkelaar ...

Comment

• helaas als ik blijf mijn centjes weggeven zal ik mijn C nooit kunnen inruilen voor een S
                            lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              een c is altijd kleine s geweest
                              bij de 201, 202, 203, 204 en 205 is dat zo

het valt nu harder op mss zo op foto
                              190 = kleine s
                              Jij weet dan ook wat een C is en een S is, bobo.
                              En dat is nodig om dergelijke uitspraken te doen.
                              En toch vind ik de E altijd het product van de Mercedes zoals de Giant dat is van bij de Quick.

Comment

Er zijn er gelukkig veel die daar niet van wakker liggen.
                                De Ghost is trouwens de betere auto (woorden van een Phantom eigenaar).

Comment

wat moet een mens nu gaan denken van letterlijk een gekrompen S met minder mooi interieur? oh die arme mens kan geen echte S betalen?
                                  Dat is al het ergste wat een mens in zijn leven kan voorkrijgen, moet verschrikkelijk zijn...
                                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

wat moet een mens nu gaan denken van letterlijk een gekrompen S met minder mooi interieur? oh die arme mens kan geen echte S betalen?
                                    Soms heb je gewoon een te kleine garage voor de S?

Kom, kom, is een C klasse die er expres minder uitziet als een S dan zo veel "eerlijker"?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                      Dat front met die speciale grille heeft toch iets hoor
                                      Jammer dat die sluitbare lamellen niet zwart of donkergrijs zijn.

E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• zoekt gij maar al een oem-rooster-frakske voor uw 250td, staat superhip binnen enige tijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                          Elke C klasse is een soort van kleine S geweest
                                          De vorige C klasse kan je toch bezwaarlijk een kleine versie van de vorige S klasse noemen?
                                          Die lijkt daar toch niet op.

De huidige C lijkt vééél meer op de huidige S, vandaar de constante vergelijkingen die je hier en in reviews hoort. Van de vorige C heb ik dat toch nooit gehoord.

Comment

Working...
                                          X