Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• bende zeveraars… in het model dat in detroit stond kon je geen middenconsole bewegen… kon je geen interieur indrukken..
    dan nog heb ik liever een zacht aanvoelde interieur dat gewoon harde plastiek...

Haters will be lovers, no matter what..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
      bende zeveraars… in het model dat in detroit stond kon je geen middenconsole bewegen… kon je geen interieur indrukken..
      dan nog heb ik liever een zacht aanvoelde interieur dat gewoon harde plastiek...

Haters will be lovers, no matter what..
      LOL.. laat uw voorliefde voor het merk uw kritische blik niet vertroebelen

Bon, laat ons nu gewoon afwachten tot de eerste tests hier verschijnen en de eerste leden het interieur van dichtbij hebben kunnen inspecteren, en dan zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
        das waar. grote reden is waarschijnlijk omdat ik een W204 heb, enorm uitkeek naar de W205 en zwaar teleurgesteld was al vanaf de scoop foto's verschenen. In tijden waar een KIA of ford de grote 3 duitsers al naar de kroon kunnen steken had ik verwacht dat men de lat hoger ging leggen.

waarom ga je trouwens niet zelf eens kijken in brussel?
        Doa

Ben vandaag in Brussel geweest.

Mijn mening over de nieuwe C-klasse. Mercedes zet gewoon de trend van de A, B, CLA, GLA verder. Je bent er voor of er tegen.
        Die discussie over het interieur? Lachwekkend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
          wel ik baseer mij op de wagens van mijn ouders. airmatic vraagt zo al redelijk wat aan onderhoud wat natuurlijk normaal is door de extra systemen maar gaat heel snel defecten vertonen indien de wagen een tijdje weinig gebruikt word. verwacht trouwens geen airmatic op een C180
          Dat is de eerste keer dat ik dat hoor, maar je moet idd ook beetje geluk hebben met je wagen, mijn ouders rijden in ieder geval met een E-klasse met airmatic en slechts eenmaal problemen mee gehad, en is al 10 jaar oud. Misschien dat het iets meer kost qua onderhoud maar is ons toch niet opgevallen.

Heb de nieuwe C ook gezien in Brussel maar was veel volk en vind het nu jammer dat ik het interieur niet van naderbij bekeken heb, is mij toen alleszins niet opgevallen dat de kwaliteit minder zou zijn, zou mij enigszins ook verwonderen gezien de commentaren van de journalisten!

Kan nu moeilijk nog eens teruggaan om dat te gaan checken, wachten totdat ze bij de dealers staan....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk Berichten

Kan nu moeilijk nog eens teruggaan om dat te gaan checken, wachten totdat ze bij de dealers staan....
            Kga morgen terug, en zal dan zeker es checken. Moet eerlijk zeggen dat een mindere kwaliteit vh interieur me ook niet is opgevallen.
            Heb met de w204 (bwjr 2010, met AMG pakket) 192.000km op 2,5 jaar gereden, dus het vergelijk zou nog moeten lukken.
            kvond de w205 alleszins niet slechter van afwerking dan m'n huidige f31 (met m-pakket) ;-)

Comment

• welk merk maakt tegenwoordig nog slecht afgewerkte interieurs? Ga maar eens naar een Dacia kijken, misschien niet de mooiste materialen maar zit wel kraaknet in elkaar. Ik denk dat het vooral een kwestie is van persoonlijke smaak wat je mooi vindt of niet. Ben zelf ook geen voorstander van al te veel bling bling dus voor mij had het allemaal iets ingetogener gemogen maar slecht afgewerkt, nee verre van zelfs!
              Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Heb hem op het salon eens deftig kunnen bekijken, wat een auto
                Witte manuele C220 met AMG-pack stond er. Indrukwekkende snoet, ziet er vrij "dik" uit en toch slank, kont is mooier irl al blijft dat deel van de auto toch nog even wennen voor mij. Het interieur is echt indrukwekkend, met die "omhoogstaande" bovenkant van het dash, lekkere sportzeteltjes, schuifdakje, mooie klokkenwinkel, schitterend afgewerkt,... Sparen geblazen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk Berichten
                  Wat er ook van weze, ik ben toch van plan om volgende maand een nieuwe S205 te bestellen. Het interieur is dan mss niet top (is ook zo in mijn huidige, vergeleken met de Evoque van mijn echtgenote), maar heb toch enorm genoten van mijn S204 (moet weg owv te hoge VAA en reeds 6 jaar).
                  Ik heb trouwens ook niet de behoefte om alles te gaan keuren door er eens op te gaan drukken...als ie goed zit en vlot rijdt.
                  ik zou graag je 205 eens zien
                  gaat het weer een zescylinder zijn of heb je denk je genoeg aan een 250 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                    Heb hem op het salon eens deftig kunnen bekijken, wat een auto
                    Witte manuele C220 met AMG-pack stond er. Indrukwekkende snoet, ziet er vrij "dik" uit en toch slank, kont is mooier irl al blijft dat deel van de auto toch nog even wennen voor mij. Het interieur is echt indrukwekkend, met die "omhoogstaande" bovenkant van het dash, lekkere sportzeteltjes, schuifdakje, mooie klokkenwinkel, schitterend afgewerkt,... Sparen geblazen!
                    Nice, ik kijk er ook naar uit om 'm te zien, en gelukkig een andere mening over het interieur, zoals ik trouwens verwacht had
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Daarnet ook gaan kijken, en volgens mij zit het met de kwaliteit van het interieur zeker goed. Mooie afwerking, gezellig interieur, niet veel op aan te merken dan. Enkel het GPS scherm en de bediening ervan vond ik niet zo intuïtief als bij BMW bv.
                      2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                      2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                      2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                      2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                      2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• In het Fascination Center zou er een grijze C-klasse staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedes4Ever Bekijk Berichten
                          In het Fascination Center zou er een grijze C-klasse staan.
                          Kan iemand dit bevestigen ?

Hoe zou het ondertussen zijn met het interieur van die op het autosalon.
                          Als iedereen die alu inlegstukken een cm induwt zitten die waarschijnlijk al helemaal los.
                          En die middenconsole die los zit ligt er waarschijnlijk ondertussen al uit.

Iemand foto's van een zwarte in Avant Garde uitvoering ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newbee Bekijk Berichten
                            Kan iemand dit bevestigen ?
                            Een hostess heeft op mijn vraag iemand moeten bellen om zeker te zijn, dus dan zal het wel zo zijn zeker.

Comment

• Vandaag nog es gaan kijken met de 19 jarige zoon.
                              die vond het interieur prachtig, de carrosserie iets voor 'de oudere generatie'

Dan toch eens geprobeerd om de middenconsole te verplaatsen, maar stond toch stevig vast dacht ik
                              En idd, als je echt hard op de alu-look strook vd deur duwt kan je hier beweging zien. Je dient dan wel ong. dezelfde kracht op je duim te zetten als je zou nodig hebben om een goed opgepompte basketbal in te drukken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deuce Bekijk Berichten
                                En idd, als je echt hard op de alu-look strook vd deur duwt kan je hier beweging zien. Je dient dan wel ong. dezelfde kracht op je duim te zetten als je zou nodig hebben om een goed opgepompte basketbal in te drukken...
                                Een echte schande is het, hopelijk overleeft MB zo'n kwaliteitsflater, geen enkele Chinees die er nog eentje gaat willen nu...
                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                  Een echte schande is het, hopelijk overleeft MB zo'n kwaliteitsflater, geen enkele Chinees die er nog eentje gaat willen nu...
                                  Haha idd, kvind em alvast erg geslaagd.
                                  Nog anderhalf jaar met de f31 maar weet nu al de opvolger gaat zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                    Nice, ik kijk er ook naar uit om 'm te zien, en gelukkig een andere mening over het interieur, zoals ik trouwens verwacht had
                                    Ik heb nu niet op elk stukje interieur zitten duwen maar het geheel kwam bij mij als erg kwalitatief over ja
                                    Een pak "voller" van interieur dan een 3 of A4 vond ik zo.

Comment

• Comment

• grappig dat mijn reply verwijderd werd..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                                          grappig dat mijn reply verwijderd werd..
                                          Welke reply? Schrijf 'm dan opnieuw.

Comment

Working...
                                          X