Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
    Ik heb nu niet op elk stukje interieur zitten duwen maar het geheel kwam bij mij als erg kwalitatief over ja
    Een pak "voller" van interieur dan een 3 of A4 vond ik zo.
    Bij MB is, zeker tegenwoordig, alles kwalitatief en waarom zou dat nu plots veranderen? Ach, deze knappe nieuwe C gaat nog meer jaloezie opwekken, zeker bij de directe concurrentie, je zou voor minder ook...
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
      Bij MB is, zeker tegenwoordig, alles kwalitatief en waarom zou dat nu plots veranderen? Ach, deze knappe nieuwe C gaat nog meer jaloezie opwekken, zeker bij de directe concurrentie, je zou voor minder ook...
      Ik begreep eerlijk gezegd ook de kritiek op de PFL W204 niet, altijd een mooi interieur gevonden dat echt wel degelijk in elkaar stak. De prijs is er ook wel naar natuurlijk

Comment

• Weet er al iemand iets over de C300 Hybride ? Release ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk Berichten
          Weet er al iemand iets over de C300 Hybride ? Release ?
          Nog niks officieel, alleen dit:

Mercedes-Benz gaat z'n C-klasse voor het eerst leveren als plug-inhybride. Vandaag krijgen we iets meer informatie over z'n aandrijflijn.

De summiere informatie is afkomstig van de door Mercedes-adepten bevolkte website Mercedes-Benz Passion Blog. Als we de over het algemeen goed geïnformeerde heren en dames mogen geloven, dan wordt de plug-inhybride C350 Hybrid Plug-In gedoopt.
          Dat we z'n naam weten is natuurlijk leuk, maar belangrijker is wat er precies onder de kap komt te liggen. Uit de gelekte informatie blijkt dat een 2.0-liter vierpitter met 211 pk, die we kennen van onder andere de GLA 250, bijstand krijgt van een 68 pk sterke elektromotor. Het gemiddelde verbruik komt uit op 3 l/100 km. Op officiële informatie zullen we nog even moeten wachten.
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Nog niks officieel, alleen dit:

Mercedes-Benz gaat z'n C-klasse voor het eerst leveren als plug-inhybride. Vandaag krijgen we iets meer informatie over z'n aandrijflijn.

De summiere informatie is afkomstig van de door Mercedes-adepten bevolkte website Mercedes-Benz Passion Blog. Als we de over het algemeen goed geïnformeerde heren en dames mogen geloven, dan wordt de plug-inhybride C350 Hybrid Plug-In gedoopt.
            Dat we z'n naam weten is natuurlijk leuk, maar belangrijker is wat er precies onder de kap komt te liggen. Uit de gelekte informatie blijkt dat een 2.0-liter vierpitter met 211 pk, die we kennen van onder andere de GLA 250, bijstand krijgt van een 68 pk sterke elektromotor. Het gemiddelde verbruik komt uit op 3 l/100 km. Op officiële informatie zullen we nog even moeten wachten.
            OK, bedankt !

Comment

• In de configurator moet je avantgarde voor interieur en exterieur apary aanvinken.maakt dit de wagen niet duurder vergeleken met huidig model? Bijna alles is optie tegenwoordig om de basisprijs zo laag mogelijk te houden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichten
                In de configurator moet je avantgarde voor interieur en exterieur apary aanvinken.maakt dit de wagen niet duurder vergeleken met huidig model? Bijna alles is optie tegenwoordig om de basisprijs zo laag mogelijk te houden.
                Ik weet niet of het duurder wordt, maar ik vind het in ieder geval enorm leuk. Langs buiten 0 opties buiten de trekhaak en binnenin een mooi uitgeruste wagen, dat was wat ik altijd zo leuk vond aan een MB. Ik vond dat echt verschrikkelijk toen ze bij de 202 begonnen met die uitrustingsreeksen.
                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Comment

• Vandaag ook gezien. Had niet het gevoel dat er een S-klasse voor me stond. Zéér geslaagde uitvoering enkel het zwart plastiek in het interieur en de nieuwe touchpad voelen plakkerig aan. Alles zat wel zéééér stevig in mekaar

Comment

• Zeer knap!

Comment

• Daarnet ook even gaan piepen op het salon:

Exterieur = prachtig; interieur = niet mijn ding.

Haat de pianolak-trend in autoland, is gewoon een eufemisme om te zeggen: glanzend plastic is goedkoper dan alu(look). In sommige wagens (bv. Golf 7) is het nog iets of wat discreet ingewerkt, in de C vind ik het veel te bombastisch... Ook de ventilatiemonden ogen vrij cheap en het beruchte scherm, it ain't my cup of tea...

Denk wel dat ze de deurpanelen en de middenconsole terug hebben vastgezet, want er was geen beweging in te krijgen!

Comment

• Ben hem ook gaan checken opt salon, ik vind het een zeer geslaagde wagen!
                          Mooie lijn, Mercedes is goed bezig! Ik zou er weliswaar voor kunnen vallen.

Het interieur, daar laten ze idd wat steken vallen. Hier geeft het vorig model een veel solidere indruk en dat ipad scherm komt wat cheep over.
                          Mooi is het niet!
                          Exterieur maakt hij wel veel goed. Ik hoop dat de amg versie in deze c geen 4cil. Krijgt...

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

• nee hoor terug een V8 maar wel een 4liter

Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
                            Het interieur, daar laten ze idd wat steken vallen. Hier geeft het vorig model een veel solidere indruk en dat ipad scherm komt wat cheep over.
                            Mooi is het niet!
                            kijk jocar ik ben niet de enige
                            lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                              kijk jocar ik ben niet de enige
                              Ja jong, je hebt gelijk, het is een afschuwelijke auto, tevreden nu?

Comment

Ja jong, je hebt gelijk, het is een afschuwelijke auto, tevreden nu?
                                niemand zegt dat maar niet iedereen is zo onder de indruk van de nieuwe C als jij
                                ik ben wel benieuwd naar wat renntech, carlsson en brabus van deze C zullen maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                  niemand zegt dat maar niet iedereen is zo onder de indruk van de nieuwe C als jij
                                  Dat zou ik niet durven zeggen hoor, ik lees meer erg positieve meningen als negatieve, en we zouden het ook kunnen omdraaien, niemand is zo tegen deze nieuwe C als jij, lees jouw posts er maar eens op na. Maar zoals gezegd, ik ga er over zwijgen, ieder zijn mening...

Comment

• Vind de w205 op alle vlakken toch ook een mooiere wagen dan m'n vorige 204 (of huidige f31).
                                    en het scherm is toch een logische evolutie tov het uitklapbare scherm uit de 204?
                                    ik vergelijk dit een beetje met tv toestellen. Waar je vroeger een grote visbak had, zie je nu alleen nog flatscreens. Bij bmw staan deze 'flatscreens' nog 'vast-op-het-dashboard', bij de 205 'zweeft' ie als het ware.

d.i. Mijn inziens gewoon een stap verder in design. Begrijpelijk dat sommige (conservatieven ) dit een stap te ver vinden maar vooruitgang, zowel qua technologie als design, hou je echt niet tegen..

Comment

• Iedereen heeft zowat zijn mening.. Ik vind de W205 ook een vooruitgang op veel vlakken. Het interieur van de 204 (p-fl) vond ik echt huilen met de pet op. Niet zozeer qua bouwkwaliteit maar qua design & gebruikte materialen. Met de komst van de facelift zijn ze opeens enorm vooruitgegaan. De 205 gaat er nu nog eens over, design kan je weliswaar over discussieren. Als je de styling van een 176/246 interieursgewijs niet mooi vind dan zal je bij de 205 ook minder tevreden zijn dan bij de vorige.
                                      Mercedes gaat er ieder jaar op vooruit, al zijn de puristen daar tegen. Het is inderdaad niet het Mercedes van vroeger en dat is maar goed ook. Verkoopscijfers liegen er niet om, met een publiek van 55+ ga je er niet raken.

Comment

• Klopt volledig, kwa styling zit het goed bij Benz.
                                        Zelfs zo goed dat ik, BMW rijder sinds ik mijn rijbewijs heb, wel eens een Benz op mijn oprit zou kunnen zetten

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

• straks gaan je nog beweren dat de W205 sportiever oogt dan de W204

Comment

Working...
                                          X