Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• de oppervlakte bij de W205 bedoel je?
    lets have some more member berries

Comment

• de roetribbels in de lichten achteraan

Comment

• geen idee wat je hiermee bedoeld :p
        had de facelift dat? want dat oppervlak is vlak

Comment

• dat weet ik niet

Comment

• de C's die ik al heb gezien hebben waren vlak dus geen niveauverschillen zoals bij de W204 pre facelift maar dat zijn de showmodellen dus wie weet krijgen we zoals bij de W204 in het begin 2 soorten achterlichten

Comment

• http://www.abhd.nl/video/mercedes-c400-4matic/
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Djeezes kerel, doet gij uw werk tegen u zin? Ik zal anders wel wat met die C400 gaan cruisen en m'n bevindingen plaatsen.

Wel vreemd dat de C400 pas tegen het einde van het jaar komt.

Comment

• Zou de 400 in RWD komen ook?

Comment

• in belgie vrees ik er voor. RWD zal waarschijnlijk enkel in de UK and south africa beschikbaar zijn zoals vb de E63 S daar ook RWD is en geen 4MATIC

Comment

• de eerste nieuwe c in het wild op de parking van het bedrijf waar ik werk van een duitse vertegenwoordiger gespot

Comment

• Leuk machien zo'n C400.
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                          Zou de 400 in RWD komen ook?
                          Hopelijk wel.

Comment

• Comment

• Vandaag eens gaan kijken bij Modern te Bree. Toch een zéér knappe verschijning. Wel duur.

Comment

• Denk die ster weg bij die laatste foto en je zou een paar geleden gezegd hebben dat het een Koreaanse of Chinese auto is.

Comment

• das mss wel waar maar tot je de echte lijnen begint te zien, die zaten echt niet op die van die tijd
                                  je moet het willen zien en vooral apprecieren

Comment

• de W205 is idd duurder geworden tegenover de W204 ondanks wat mercedes eerst zei

Comment

• Daar waar ik de W204 met de lichtste benzinemotor nog makkelijk onder de 40K kreeg, zit ik nu al aan 42k en meer voor een auto met dezelfde opties.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedes4Ever Bekijk Berichten
                                        Daar waar ik de W204 met de lichtste benzinemotor nog makkelijk onder de 40K kreeg, zit ik nu al aan 42k en meer voor een auto met dezelfde opties.
                                        veel mensen vergeten dat er veel opties bijgekomen zijn als 'standaard' die vroeger als optie werden aangeklikt (bvb veiligheids opties)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                                          veel mensen vergeten dat er veel opties bijgekomen zijn als 'standaard' die vroeger als optie werden aangeklikt (bvb veiligheids opties)
                                          Zoals neerklapbare achterbank en regensensor.

Comment

Working...
                                          X