Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zei Mercedes zelf niet dat de nieuwe C een andere klasse is geworden en eigenlijk niets meer te maken heeft met de 3 en de A4 serie?Als je het prijskaartje ziet geloof ik het wel.Ik heb er eentje gezien,ik dacht dat het de nieuwe E was,groot.

Comment

• ...en ik heb er in eentje gezeten: klein...tenminste vergeleken met de 3-serie en de A4...misschien bedoelt Mercedes dat de nieuwe C nu een klasse lager zit? :-D
      Just kidding, ik vind de C een heel mooie wagen, maar voor de binnenruimte moet je hem niet nemen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SKIwi Bekijk Berichten
        ...en ik heb er in eentje gezeten: klein...tenminste vergeleken met de 3-serie en de A4...misschien bedoelt Mercedes dat de nieuwe C nu een klasse lager zit? :-D
        Just kidding, ik vind de C een heel mooie wagen, maar voor de binnenruimte moet je hem niet nemen...
        Heb jij in de C of in de CLA gezeten, want klein kan men de nieuwe C niet noemen. Beweren dat hij kleiner zou zijn dan de 3-serie of de A4 daar geloof ik helemaal niets van. Voorin heeft men een zee van ruimte, de zitruimte achterin blijft evenwel nipt. Dat is niet anders dan bij de Audi of de BMW. Voor meer beenruimte zal men toch bij de VW Passat of de Skoda SuperB moeten zijn.

Ik heb Mercedes jaren de rug toegekeerd, maar vind nu wel dat ze terug een trendy en sexy merk zijn.
        De A, CLA, GLA, S en nu de C doet de ster weer schitteren als nooit tevoren.

De C is wel enkele duizenden euro's duurder dan vergelijkbare Audi- en BMW modellen, maar die bezitten nu eenmaal minder uitstraling en sterallures.
        Last edited by ; 13/04/2014, 09:09.

Comment

• In de CLA heb ik ook gezeten en die is inderdaad miniscuul...nee serieus de C...heb nu een 3 Touring en had daarvoor een A4: de 3 is zeker ruimer, vooral achterin, de A4 zal inderdaad vergelijkbaar zijn met de C, maar dat is natuurlijk een ouder model.
          Nu ja, benepen is de C nu ook niet echt, maar wel minder ruim dan wat de buitenkant laat vermoeden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SKIwi Bekijk Berichten
            In de CLA heb ik ook gezeten en die is inderdaad miniscuul...nee serieus de C...heb nu een 3 Touring en had daarvoor een A4: de 3 is zeker ruimer, vooral achterin, de A4 zal inderdaad vergelijkbaar zijn met de C, maar dat is natuurlijk een ouder model.
            Nu ja, benepen is de C nu ook niet echt, maar wel minder ruim dan wat de buitenkant laat vermoeden.
            het grote verschil tussen bmw en mercedes, BMW meer ruimte voor passagiers achteraan en mercedes grotere koffer. in de nieuwe C heb je +- evenveel ruimte als in de W212 E achteraan wat zeker niet mis is en dan is er nog het feit dat de wagen breder geworden is
            lets have some more member berries

Comment

• Bij lanceringsweekend eens gaan kijken, mooie wagen maar stevige prijs. De wagens die daar stinden in de showroom had wel een aantal opvallende dingen: enorme last van sinaasappelhuid echt teleurstellend hoe dit niet is opgepikt bij de fabricage. De drie wagens die er stonden hadden xenons maar geen koplampsproeiers, bizar. De c180 instapper die er ook stond had wel een verschrikkelijk goedkoop ogend stoffen interieur.

Comment

• Nog steeds geen nieuws over 6cil. diesels?
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• die komt er niet

Comment

• Ik hoop echt van wel :-( want ik vind dit echt een fantastische slee, maar ik zou nooit zo een verouderde, luide 4 cil willen!
                    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                      die komt er niet
                      toch niet in diesel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                        Ik hoop echt van wel :-( want ik vind dit echt een fantastische slee, maar ik zou nooit zo een verouderde, luide 4 cil willen!
                        dat ie luid doorklinkt onder belasting omdat er voor de rest bij een benz nix van geluid te horen is, ga ik niet ontkennen...maar de c zal de stilste worden in zijn categorie en de 2.1 hoeft verder van niemand lessen te leren

de 1.6 van renault is wel stiller, mss is die een optie

Comment

• Geen 6cil. diesel? Zo zullen ze nooit de echte BMW-lover over de streep krijgen. De C400 benzine zal wel een zalig machien zijn, maar ik doe teveel kilometers om benzine te rijden.
                          OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                            toch niet in diesel
                            ?
                            de 6 cil diesel komt er niet dus tzal uiteraard niet in diesel zijn he
                            btw roox, de 2.1 klinkt trouwens een pak stiller in de W205 en W212 dan in de W204 dus dat lag niet enkel aan het blok.
                            ik wist trouwens niet dat een echte bmw lover een 6 cil diesel koopt
                            volgens mij zal de C400 hybrid wel bij het grootste deel van de C class 6 cil CDI kopers de opvolger worden

Comment

• Heb je er al eentje testgereden?
                              Elke test die tot nu toe te vinden valt over de C waarin een 250 cdi ligt, daar is een minpunt de motor incl. geluid en de bak.

Is dus niet mijn persoonlijke mening..
                              En ik geef hier niemand gelijk, maar mij zou de C ook veel meer boeien als er een potente (6 cil.) diesel is kwam te liggen.
                              Kijk naar de nieuwe 3.. Iemand die het zich kan permitteren bovengemiddeld kilometers rijdt, koopt een 330d of meer. En ik geef hun gelijk!
                              Een romige, koppelrijke 6-cil. is zoveel meer waard dan een 4-cil. diesel, al mag deze zo veelbelovend op papier uitzien als wat wil.
                              Volvo V60 D3 R-design

Comment

• zet een bmw-er in een 350 en die gaat nog niet gelukkig zijn

het is de kunst je te laten ver-Mercedes-en, de rust te vinden van die boite en de motorloop van een 250, dan pas komt een benz tot zijn recht

die komentaren in de boekskes gaat nergens over, de 250 brult niet luid als je hem in zijn element laat, voor te sprinten en bijhorende hoge toeren is zulk een auto niet ontworpen (is een ellenlang-slagmotor), de concurrentie doet hierin waarschijnlijk beter...anders wordt het als je je draai vind in een benz en ermee rijdt alsof je betaalt wordt iemand zo comfortabel mogelijk van a naar b moet brengen, daar blinken deze auto's in uit

(gezien door mijn benz-bril uiteraard )

als benz beslist van de 350 niet meer te leveren, zullen ze vast niet over 1 nacht ijs zijn gegaan

Comment

• Dan zal ik mij maar een C63 AMG bestellen.
                                  OO 00 OO

Comment

• De mijne wordt gemaakt binnen 2 dagen op 17 april.
                                    Levering voorzien vanaf midden mei.
                                    Toch wel wat tijd tussen fabricage en levering blijkbaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                      Heb je er al eentje testgereden?
                                      Elke test die tot nu toe te vinden valt over de C waarin een 250 cdi ligt, daar is een minpunt de motor incl. geluid en de bak.

Is dus niet mijn persoonlijke mening..
                                      En ik geef hier niemand gelijk, maar mij zou de C ook veel meer boeien als er een potente (6 cil.) diesel is kwam te liggen.
                                      Kijk naar de nieuwe 3.. Iemand die het zich kan permitteren bovengemiddeld kilometers rijdt, koopt een 330d of meer. En ik geef hun gelijk!
                                      Een romige, koppelrijke 6-cil. is zoveel meer waard dan een 4-cil. diesel, al mag deze zo veelbelovend op papier uitzien als wat wil.
                                      ik heb met de C400 benzine en de C220 CDI gereden. ik heb natuurlijk zelf een W204 dus wat voor een ander misschien luid is is voor mij misschien stil maar het verschil is toch merkbaar tussen de 2 en zoals bobo zegt, blijf je onder de 3000 toeren is er geen lawaai
                                      ook was er minder lawaai van de banden terwijl ze dezelfde hadden als mij, 18" 225/245.

Comment

• C180 en c200 diesel zouden bestelbaar worden vanaf juni volgens dealer ? Dan pas zullen er veeeel bestellingen volgen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newbee Bekijk Berichten
                                          De mijne wordt gemaakt binnen 2 dagen op 17 april.
                                          Levering voorzien vanaf midden mei.
                                          Toch wel wat tijd tussen fabricage en levering blijkbaar.
                                          Ergens in een fabriek zijn ze nu bezig eentje in mekaar aan het steken die hier binnen een maand voor
                                          de deur staat.

Comment

Working...
                                          X