Oorspronkelijk geplaatst door newbee
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedes4Ever Bekijk BerichtenEen maand, waarom nog zo lang?
Zal nog eens vragen aan de verkoper als ik hem nog eens aan de lijn heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newbee Bekijk BerichtenYep goede vraag , was eerst voorzien voor 24 april en dan levering eind mei. Daarna gewijzigd produktie vandaag , levering rond midden mei.
Zal nog eens vragen aan de verkoper als ik hem nog eens aan de lijn heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk BerichtenC180 en c200 diesel zouden bestelbaar worden vanaf juni volgens dealer ? Dan pas zullen er veeeel bestellingen volgen....
CLA Shooting break eind jaar (december).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenGeen 6cil. diesel? Zo zullen ze nooit de echte BMW-lover over de streep krijgen. De C400 benzine zal wel een zalig machien zijn, maar ik doe teveel kilometers om benzine te rijden.
Als ze een MB maken die rijdt als een BMW dan haak ik als MB-lover af ...'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Een sedan breng je niet zomaar in China op de markt. Een versie met een grotere wielbasis is noodzakelijk om van je nieuweling een echt succes te maken. Mercedes heeft nu z'n nieuwe C-klasse met meer beenruimte gepresenteerd.
De hagelnieuwe C-klasse is in elk opzicht al een stuk forser dan voorganger. Z'n lengte en breedte namen respectievelijk met 9,5 en 4 centimeter toe en ook z'n grotere wielbasis (8 centimeter!) maakt ongetwijfeld de achterpassagiers blij.De Chinese markt wordt nog even extra verwend, zij krijgen namelijk deze C-klasse L op de markt. De uitgerekte Benz krijgt er als verlengde versie nog eens 8 centimeter bij, ruimte die geheel ten goede komt aan de inzittenden op de achterbank. In Europa krijgen we hem ongetwijfeld niet. Het interieur is in deze uitvoering natuurlijk voorzien van alle luxe. We zien bakken met leer, houtafwerking, privacy glass en een 2,5 centimeter langere achterbank. De achterste zetels zijn elektrisch te verstellen en de zijruiten zijn van gordijnen voorzien. De C260-uitvoering die we op deze foto's zien is er overigens een die ons niet bekend is.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten260 is goei nrEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtendit snap ik nu totaal niet he, de C staat voor compact en gaan ze er een L versie van maken die groter is dan de E en zie ik daar nu C260L op plakken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenomdat een geen-l voor het gepeuepel is iets of wat status krijgt een long met chauffeurlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenwie een chauffeur kan betalen kan zich zeker wel een E of S permiteren he en een C, een wagen die de middenklassen vlot kan kopen is nu ook niet direct een wagen die iemand die zijn status wil tonen zal kopen
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenWat ik niet snap is waarom die Chinezen een wagen willen met langere wielbasis. 't Is toch niet omdat ze allemaal zo groot zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenJij kent de gemiddelde Vlaming toch niet goed denk ik?! De Mercedes-ster staat nog steeds voor prestige. Hoe groot of klein de auto zelf ook is. En ik veronderstel dat dit in de rest van de wereld niet anders is.
Sent from somewhere, using Tapatalklets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenwie een chauffeur kan betalen kan zich zeker wel een E of S permiteren he en een C, een wagen die de middenklassen vlot kan kopen is nu ook niet direct een wagen die iemand die zijn status wil tonen zal kopen
In China is het wellicht eerder €450.
Een chauffeur is daar dus relatief veel goedkoper dan de auto en een goedkopere langere C is al meer dan chique en duur genoeg voor de rijkere Chinezen.
Comment
Comment