Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

tis niet omdat veel mensen niet willen gezien worden op deksels en er geld tegenaan gooien, dat ze niet werden geleverd op traditionele deksels

want benz had tenminste sinds lang doppen, waar ze bij andere merken voor bijbetaalden
    Ik rij met die deksels in de winter op m'n 204.
    Ik vind het niet erg maar mooi vind ik de 204 deksels niet.

In de buurt is er een met leukere deksels:

Comment

• da zijn de eerste 204's die ik zie met wieldeksels in al die jaren :p
      kheb da ook nooit in de configurator gezien al is dat er waarschijnlijk uitgefilters van zodra je 1 van de 3 packs kiest
      lets have some more member berries

Comment

• die 2de is gewoon een gimmick, komende van oudere reeks

maar vanaf nu ga jij vaak standaard-204's op doppen zien, nu je erop gaat letten
        je draait er je hoofd niet voor maar ik vind het klasse

Comment

• de standaard-velg van de 205

van de deksels vind ik geen pic
          Last edited by bobo; 08/05/2014, 16:47.

Comment

• dat zijn ze idd, thx bobo. Zo stond er eentje bij Van Winkel.
            MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

de standaard-velg van de 205

van de deksels vind ik geen pic
              Ook dit is natuurlijk weer een kwestie van smaak. Lichtmetalen velgen die lijken op plastieken wieldoppen, die kunnen mij ook niet bekoren

Comment

• Anderzijds als je veel km's doet, zoals ik, ga je op den duur toch meer en meer terug naar kleinere wielen neigen, vanwege het comfort.
                Mijn volgende hoeft echt geen 18" meer te hebben.

In Nederland lopen de leveringen blijkbaar al volop. Heb er gisteren al 2 zien rijden daar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                  Ook dit is natuurlijk weer een kwestie van smaak. Lichtmetalen velgen die lijken op plastieken wieldoppen, die kunnen mij ook niet bekoren
                  alu's die aerodynamisch zijn kunnen nooit lelijk zijn in mijn ogen

het mooiste vind ik nog steeds multispaaks

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Ik moet na de zomer mijn C-klasse vervangen door een nieuw model (2+2 lease). Ik vang nu geruchten op dat de C180 Bluetec en de C200 Bluetec niet leverbaar zouden worden met een automatische versnellingsbak. Kan iemand dit bevestigen / ontkennen?

Comment

• op de a-klasse wordt ondertussen vanaf de 160cdi een automaat leverbaar, benz heeft een lange traditie elk model met automaat aan te bieden, het zou me verbazen én zwaar teleurstellen dat op de c's met lichte motoren geen automaat beschikbaar komt

Comment

• mss niet tegen de zomer, maar de 180 en de 200 zijn ook nog niet zo snel leverbaar, toch ?

Comment

• ik vind nog steeds geen pic van een 205 op wieldoppen

Comment

• Die komen 100% zeker ook met automaat. Vind het wel vreemd dat bijv. de C400 nog steeds niet aangeboden wordt en dat de 9g-tronic zo langzaam zijn weg vindt in de rest van het gamma.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beverkeizer Bekijk Berichten
                                Ik moet na de zomer mijn C-klasse vervangen door een nieuw model (2+2 lease). Ik vang nu geruchten op dat de C180 Bluetec en de C200 Bluetec niet leverbaar zouden worden met een automatische versnellingsbak. Kan iemand dit bevestigen / ontkennen?
                                als je een benz koopt koop je toch wel 1 met een benz motor zeker...
                                lets have some more member berries

Comment

mss niet tegen de zomer, maar de 180 en de 200 zijn ook nog niet zo snel leverbaar, toch ?
                                  Vanaf juni te bestellen en vanaf september leverbaar, meen ik te hebben begrepen. Op www.directlease.be kan je al een offerte maken voor de 180 Bluetec en 200 Bluetec, maar daar kan je ook nergens voor de automatische transmissie kiezen.

Comment

• Mercedes C-klasse nu ook uit Zuid-Afrika

Lokaal produceren heeft natuurlijk zo z'n financiële voordelen. Mercedes-Benz snapt dat als geen ander, en heeft deze week de tweede productiefaciliteit in bedrijf gesteld waar de nieuwe C-klasse van de band loopt.

Zo'n drie maanden geleden startte Mercedes in het Duitse Bremen met de productie van z'n hagelnieuwe C-klasse. Deze week is de C-klasse dan ook uit de tweede van de in totaal vier beoogde faciliteiten gerold, en wel in Zuid-Afrika. Het betreft de Mercedes-Benz fabriek in East London (Oos-Londen), een stad aan de zuidoostkust van het Afrikaanse land. Later zal de nieuwe Duitser ook in Alabama (Verenigde Staten) en Beijing (China) het levenslicht zien.
                                    De nieuwe C-klasse is de vierde generatie die in Zuid-Afrika wordt geproduceerd. Sinds 2000 worden de rechtsgestuurde exemplaren ook geëxeporteerd en sinds 2007 worden ook de linksgestuurde modellen over de grens gestuurd naar de Verenigde Staten. Vorig jaar wisten de 2.700 werknemers 50.000 C-klassen te produceren.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• In Nederland lopen de leveringen blijkbaar al volop. Heb er gisteren al 2 zien rijden daar.[/QUOTE]

Ik heb de mijne besteld op 14 maart (220CDi), dus 2 weken vóór de officiële voorstelling met levering 15 juni of misschien vroeger. Vandaag heb ik gebeld: zal niet vóór juli worden, dus al 2 weken "vertraging"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk Berichten
                                        In Nederland lopen de leveringen blijkbaar al volop. Heb er gisteren al 2 zien rijden daar.
                                        Ik heb de mijne besteld op 14 maart (220CDi), dus 2 weken vóór de officiële voorstelling met levering 15 juni of misschien vroeger. Vandaag heb ik gebeld: zal niet vóór juli worden, dus al 2 weken "vertraging" [/QUOTE]

Mijne besteld voor Nieuwjaar , gefabriceerd 17 april , geleverd vorige week vrijdag.
                                        Wagen rijdt super (500km gereden) , precies boter als je aan het stuur draait.
                                        Prachtig interieur en exterieur.
                                        Nadelen :
                                        > pianolak : extreem gevoelig aan stof
                                        > je hebt voor alles 3 of 4 mogelijkheden om aanpassingen aan radio , navigatie te doen , je hebt bvb. 4 mogelijkheden om volume luider of stiller te zetten (knop aan het stuur, knop aan de pook, via nog een andere knop en dan nog eens via de touchpad.
                                        Heb ook een probleempje met de rechterspiegel , moet die iedere keer opnieuw afregelen.

Comment

• Er staat bij ons op het werk een witte c220 met amg pakket ter promotie. Veel mensen rijden hier met een bedrijfswagen van mercedes. Ik ben toch blij dat mensen in smaken geuren en kleuren verschillen. Ik vind dit echt de zwaarste misser ooit van Mercedes, na de ongeinspireerde cla doen ze het opnieuw met deze c-klasse. De chrome splitter vanvoor, de chroome uitlaatjes waar gwn de plastiek nog achter zit (die dus eigenlijk geen uitlaten zijn), de ronde kofferlijn, de bediening van de navi, het navischerm,.... waar waaren ze met hun hoofd? De vorige C klasse was werkelijk een prachtige verschijning, en dit... Waar ik wel uitermate positief over ben is de bedkleding van het dashbord, zetels en binnenflanken deuren, dit is echt degelijk en oogstrelend.

Comment

Working...
                                          X