voor de kruisvaarders tegen de 1.6 renault motor.. enkel het blok is van renault, componenten en opbouw is allemaal Mercedes...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenhm oke een A is natuurlijk nog geen C. ik vond de 2.2L eigenlijk al maar net genoeg voor een wagen als de C
De automaat is echt wel niet vlot.
Volgende zal wel manueel worden
Comment
-
Voor de duidelijkheid.
De A & B klasse hebben de 1.5 DCI, op zich een goede motor.
De C klasse krijgt de 1.6 DCI, een zeer fijne motor. Ondertussen 100.000 km in mijn Grand Scenic.2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk BerichtenWie zegt dat de Mercedes motor beter is dan de Renault?
Wat in godsnaam is een premium prijs?
De dag dat BMW een PSA motor in hun basisdiesels propt, is dat voor mij een doorslaggevende reden om eentje mét BMW motor te kopen. Natuurlijk kan je de motor van een BMW niet vergelijken met een Mercedes. Vandaar dat je het niet erg vindt dat er eentje van een fransoos in zit?
Een premium prijs? Wat versta je daar niet onder? Of kost jouw Mercedes evenveel als een Renault?
Comment
-
Mercedes gaat geen slechte motoren gebruiken hé en vermits dat een goeie motor is, who cares? De 2 werken net als zoveel andere merken die motoren en andere knowhow delen nu eenmaal samen, toch niks mis mee. De A-klasse met die motoren verkopen anders als zoete broodjes.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patrick 458 Bekijk BerichtenDe Volvo 440 turbo was ook een Renault motor.
Dat ding heeft het geen jaar volgehouden. Na het inrijden, vertrokken we op reis naar Oostenrijk. Daar viel hij al in panne. Dieselpomp kapot. Nadien zijn ze hem een aantal keer van op onze oprit komen takelen. Telkens problemen met de motor.
Sindsdien mijd ik Frans spul als de pest.
Maar hey, als jij een Mercedes met Renault motor wil (en dat tegen Mercedes prijzen), doe gerust.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenNormaal deze maand (in Duitsland). Voor de break vanaf November. Zou 3,8 l verbruiken en CO2 van wss net on der 100.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenAlsof een Mercedes motor niet kan kapot gaanIk zou niet het gevoel hebben met een "echte" Mercedes te rijden als ik met zo'n auto onderweg ben.
Moest ik ooit geld genoeg hebben voor een Mercedes zal ik er wel voor zorgen dat er een motor in zit zonder Renault genen. Als Mercedes fan zou ik nooit aan het idee kunnen wennen. En dat heeft weinig met het vertrouwen in die motor te maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenOntopic:
Laatst voor het eerst de nieuwe C klasse zien rijden in een kenmerkend lichtgrijs.
De achterlicht units vond ik raar ogen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenHet idee doet ook veel e.Ik zou niet het gevoel hebben met een "echte" Mercedes te rijden als ik met zo'n auto onderweg ben.
Moest ik ooit geld genoeg hebben voor een Mercedes zal ik er wel voor zorgen dat er een motor in zit zonder Renault genen. Als Mercedes fan zou ik nooit aan het idee kunnen wennen. En dat heeft weinig met het vertrouwen in die motor te maken.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Wel in de positieve zin, want een Toyota krijgt BMW-motoren. En het zou echt wel een groot verschil zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk BerichtenDe nieuwe C-klasse is een auto die indruk maakt op foto maar irl tegenvalt, met name de achterkant waar in profiel bekeken de proporties niet helemaal (of helemaal niet) kloppen2.0 JTDm
Comment
-
[QUOTE=hey69;5366665]collega zn nieuwe C220 gezien. prachtig. Zwart avantgarde..
Dan heeft hij geluk, de mijne (220 Bluetec) moest geleverd worden op 17/06 maar ik kreeg van de garage te horen dat er transportschade is (velg). Nu een week later heb ik nog altijd geen nieuws ! Weet iemand waar ik, buiten de garage, inlichtingen kan verkrijgen?
Comment
Comment