Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
    blauw exterieur en rood interieur ? naah..

en de 350 bluetec komt er niet.. toch niet in V6.. misschien de nieuwe 6L...
    6L, komt allemaal in orde..

Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
    voor mij graag zo brengen AUB

Catalogus 62k
    Ziet er ook niet slecht uit! Brutoprijzen willen niks meer zeggen.
    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• [QUOTE=deleepa;5366926]
      Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichten
      collega zn nieuwe C220 gezien. prachtig. Zwart avantgarde..

Dan heeft hij geluk, de mijne (220 Bluetec) moest geleverd worden op 17/06 maar ik kreeg van de garage te horen dat er transportschade is (velg). Nu een week later heb ik nog altijd geen nieuws ! Weet iemand waar ik, buiten de garage, inlichtingen kan verkrijgen?
      nu wil ik je helemaal niet ongerust maken of een polemiek opstarten, maar een kameraad heeft in de regio st. Niklaas een A6 die enkele weken net geleverd was bij de dealer.
      nu met die hagelbui zijn er niet minder dan 5 (waaronder uiteraard de zijne) splinternieuwe A6'en met hagelschade.. en wacht ie nog steeds op de aflevering.

Ik ik zie dat je vd regio Antwerpen bent, en hoop maar dat je wagen ook niet getroffen is.
      Alleszins wens ik je bakken plezier met je nieuwe, prachtige wagen. En laat hier weten hoe ie rijdt eh

Comment

• [QUOTE=deuce;5368032]
        Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk Berichten

nu wil ik je helemaal niet ongerust maken of een polemiek opstarten, maar een kameraad heeft in de regio st. Niklaas een A6 die enkele weken net geleverd was bij de dealer.
        nu met die hagelbui zijn er niet minder dan 5 (waaronder uiteraard de zijne) splinternieuwe A6'en met hagelschade.. en wacht ie nog steeds op de aflevering.

Ik ik zie dat je vd regio Antwerpen bent, en hoop maar dat je wagen ook niet getroffen is.
        Alleszins wens ik je bakken plezier met je nieuwe, prachtige wagen. En laat hier weten hoe ie rijdt eh

Ik woon in Prov. Antwerpen maar heb hem aan de kust gekocht, dus geen probleem, maar ondertussen goed nieuws: ik mag hem vandaag gaan afhalen (maar ik neem wel een loupe mee )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
          wat een samenstelling je zal het uw leeftijd nie nageven
          Dank u voor het compliment, maar ondanks de leeftijd zie ik nog graag mooie wagens en mooie vrou.... en men leeft maar éénmaal hé ! Carpe Diem !

Comment

• Test: Mercedes-Benz C 180 Avantgarde

Stukken later dan de concurrentie komt Mercedes-Benz nu met een nieuwe middenklasser, mét fiscaal gunstige motoren. En het motorenpalet blijkt niet de enige troef van de nieuwe C-klasse.

Ooit was Mercedes-Benz het merk waaraan bijna alle andere automerken werden afgemeten. Maar de afgelopen jaren voelde de fabrikant méér dan andere (luxe)merken de gevolgen van de financiële crisis. Zeker in ons land, waar elke gram CO2 er één te veel is, moest Mercedes toezien hoe de concurrentie de taart in het D-segment verdeelde.
            Maar nu verschijnt een gloednieuwe C-klasse ten tonele. Voorin maakt de auto goede sier met een smaakvol vormgegeven cockpit, die een klassieke uitstraling met de allermodernste voorzieningen combineert. De meeste materialen zijn van hoge kwaliteit, al zijn de met pianolak afgewerkte panelen wel erg besmettelijk. Mooi is het Comand-systeem, waarmee je veel functies van het infotainment bedient. Qua ergonomie is het systeem helaas niet top. Boven de grote druk-draaiknop bevindt zich een soort mousepad en op de middenconsole zitten sneltoetsen voor onder meer radio en navigatie.
            Het rijcomfort is uitstekend voor elkaar en dat geldt ook voor de been- en hoofdruimte achterin. In tegenstelling tot de geldende trend op het gebied van rijeigenschappen mikt Mercedes-Benz niet op nóg strakker en sportiever, maar juist op voornaam en comfortabel. De testauto heeft als onderdeel van het Avantgarde-pakket een verlaagd onderstel, maar zelfs daarmee is de C-klasse opvallend zacht geveerd. Overigens is de demping wel stevig genoeg en blijft de auto ook op hoge snelheid stabiel.
            De meeste indruk maakt de C-klasse echter met de geruisloosheid aan boord. Al met al maakt dit deze Mercedes tot een zeer aangename reisauto. Met 156 pk en 250 Nm bij 1.250 toeren is de motor aangenaam soepel. De overbrengingsverhoudingen zijn namelijk ontzettend lang. Dat zorgt enerzijds voor weinig motorgeluid en een gunstig verbruik (1 op 14,6), maar anderzijds dat de prestaties niet meer dan redelijk zijn. Zeker gezien het stevige prijskaartje.
            Op het gebied van actieve veiligheid tellen we standaard aanrijdingspreventie, meesturende ledverlichting, vermoeidheidsherkenning en standaard een knieairbag. Actieve cruisecontrol, rijbaanhulp en dodehoeksensor vergen nog wel een meerprijs.

Eindoordeel

Mercedes-Benz zet met de nieuwe C-klasse een zeer capabele allrounder neer die zijn inzittenden op vrijwel alle gebied verwent. Gezien de prijs zijn de prestaties en de uitrusting echter niet overdadig.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Vandaag nog een redelijk sober exemplaar tegengekomen, mooi!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• zijn dat nu deksels of zijn die velgen zo?

Comment

• alu-velgen die op deksels trekken

Comment

• kan het nog saaier.. die deksels kan je tenminste nog vervangen

Comment

• Ik vind dat best wel iets hebben.
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• deksels op staal (?) zijn te krijgen zonder meerprijs

Comment

• .....waar bobo zot van is.

Comment

• bobo is een echte Mercedes-lover van hoe een Mercedes moet zijn. Degelijk en saai.
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                .....waar bobo zot van is.
                                behalve op de configurator waar een foto staat van de deksels, is er nog nergens een foto op het net ervan te vinden

Comment

• die deksels zijn afschuwelijk
                                  lets have some more member berries

Comment

• maar ge kunt wel op die 16 steellies deze pressen

Comment

• Heb hem al een paar keer gezien.
                                      En telkens met de avantgarde gril.
                                      Ben ik de enige die de ster op de neus mooier vind dan ster in de gril?

Comment

• Nope, maar volgens mij kiest zowat 90% de avantgarde. Is ook al het geval bij de nieuwe E-klasse.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door korre Bekijk Berichten
                                          Heb hem al een paar keer gezien.
                                          En telkens met de avantgarde gril.
                                          Ben ik de enige die de ster op de neus mooier vind dan ster in de gril?
                                          Neen ik vind de klassieke look ook mooier op dit model, bij vorige model vond ik avantgarde mooier.
                                          Nu los daarvan vind ik het allebei nog altijd lelijk tov vorige model. Die achterlichten, die sierstukjes bij de uitlaat, het scherm, de pianolak, amg pakket met chrome elementen,... wat een afbraak van model

Comment

Working...
                                          X