't Is idd geen goedkope wagen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Prachtig!!! Dikke proficiat!sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichtenkprobeer mn huidige C 200 van 1 jaar oud te simuleren met het nieuw model, en moet zeggen dat de prijzen flink de hoogte in gegaan zijn
het aparte interieur voor Avantgarde is al een flinke verhoging van vroeger (waar het interieur en exterieur 1 optie was)
ILS is nu veel duurder dan ervoor
ik zie geen multicontourzetels in de optielijsten
asbak kost blijkbaar nu 54euro
geen reservewiel
kvind ook niets over de alarm terug (standaard?) kzal mischien scheel kijken op dit uur :p
edit: Actieve parkeerassistent inclusief PARKTRONIC is blijbkaar nu wel standaard (heb c200 genomen)
Achteruitrijcamera met geleidelijnen (standaard)
Comment
-
@offroad lover. ja dat weet ik. wit en zwart heb je in standaard lak. maar je hebt normaal ook obsidian black (is zwart metalic) en diamond white (wit metalic, kost eigenlijk zelfs meer dan normaal metalic paint)
Mn E coupe had diamond white 2.5 jaar geleden
Comment
-
Op een AMG-versie van de C-klasse zullen we nog even moeten wachten. Om het leed te verzachten, heeft Brabus z'n kennis en kunde losgelaten op de verse Duitser.
Mercedes is achter de schermen druk in de weer met het testen en afstellen van de aanstaande AMG-versie van de C-klasse. De nog kakelverse C-klasse krijgt naast een dikke jas een 4,0-liter V8 met twee turbo's, die er zo'n 510 pk uitperst. We moeten er nog even op wachten, en om de pijn te verzachten heeft Brabus zijn versie losgelaten.
Wie het PowerXtra B20.2-pakket voor de C 200 bestelt, krijgt er 40 pk en 30 Nm bij, waarmee het vermogen van de geblazen 2.0-liter viercilinder uitkomt op 224 pk en 330 Nm. Een sprintje naar de 100 km/h is daarmee in 7 seconden achter de rug. De dieselende C 220 BlueTec krijgt er met het D3-pakket 50 pk bij, en komt uit op 230 pk en 450 Nm.
Wat vermogen betreft, komen ze niet in de buurt bij de op stapel staande AMG-knaller, maar vanbuiten komen ze behoorlijk dichtbij. We zien dikke C-klasses met 19-inch lichtmetaal, die er dankzij een forse bodykit lekker agressief uitzien. Prijskaartjes zijn nog niet bekend.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
brabus kit vind ik ook niet mooi.wat de achterlichten betreft, vind de vorige C lelijk , de nieuwe wel mooi
smaken en kleuren.. ieder zn ding
Ksta nu op het punt een C200 avantgarde (binnen en buiten ) te bestellen
voornaamste opties
diamond white designo kleur
avantgard
pano dak
achteruitcamera, parkeer sensoren etc
verwarmde zetels
gps en multimedia
ILS led lichten
cruise control
en nog paar zaken waark zo niet direct opkom