Becker bestaat niet meer, is nu Garmin variatie, APS50 bestaat ook niet meer, enkel nog command online met of zonder wisselaar
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik vind het vreselijk dat becker eruit is
tijden veranderen
manueel dus
command dacht ik maar ondertussen van afgestapt, kvind het de meerprijs niet waard
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk BerichtenBecker bestaat niet meer, is nu Garmin variatie, APS50 bestaat ook niet meer, enkel nog command online met of zonder wisselaar
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Order is doorgegeven
Gaat een avantgarde binnen buiten worden
Terug manueel
Neerklapbare achterzetels.(ongelooflijk dat dit niet standaard is)
Diamond designo white kleur
Parkeersensoren met camera
Verwarmde zetels
garmin gps (command toch maar gelaten.. vond meerprijs nie waard)
Pano dak
Cruisecontrol
Ils led lichten
Ging verduisterde achterruiten nemen, maar ook besparing hier... ga ze zelf doen met folie (had ik al eens gedaan, en ziet er nog mooi uit en goekoop)
Edit: c200 renault dus
Tzal zoiets zijn denk k
Huidige lease eindigd in november dus dan kank fotos postenLast edited by hey69; 21/08/2014, 17:11.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichtenga ze zelf doen met folie (had ik al eens gedaan, en ziet er nog MOOI EN GOEDKOOP UIT)
Couldn't resist... Mopje he!2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil: (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneen tomtom is ook goed
Die is super traag, super snel plat (kapotte batterij I guess) en vind soms nog geen satelliet na 10 minuten. De aanwijzingen van da madammeke komen soms ook gewoon rijkelijk te laat
't Is ne TomTom Live XL dacht ik.
@hey69: is er iets waarop ge moet letten als ge dat zelf doet met folie?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenGarmin is beter.
Copilot op Android ben ik tot dusver meest tevreden van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
Couldn't resist... Mopje he!
@KissaXD . goh veel zeepsop gebruiken.. (ik gebruik windowcleaner, so een spuitbusje)
neem je tijd. meet het uit (kan ook een karton of zo als sjabloon gebruiken)
plaats het aan de buitenkant eerst, en ga er met een haardroger over (of heatgun, maar neem je afstand, zodat het niet te heet word)
zodanig zorg je ervoor dat het een beetje meebolt met je ruit
, haal de beschermlaag van de folie,maak dan de folie goed nat (echt zeikes nat :p ) en de raam ook
zodat je het goed kan schuiven op het natte raam en goed kan plaatsen.Eens het op zn plek, vrijf met plastiek sjabloontje (mini aftrekkerke) de bellen en vocht
er van tussen uit.
ik moet toegeven , met mn e coupé heb ik enkel de achterste zijruiten gedaan, achterruit kon ik niet goed aan want die stond veel te schuin.
Het is belangrijk dat je veel sop gebruikt. dit zorgt er ook voor dat de folie niet kreukt, want dan is het onbruikbaar.
het kan zijn dat er nog mini luchtbelletjes met vocht overblijven..maar die trekken na een tijdje wel weg
in de euroshop hier kost een rol maar 12euro of zo .. dus ge kunt oefenen
gelijk deze man hier ongeveer
Last edited by hey69; 23/08/2014, 13:23.
Comment
-
Is dat water dat tussen je deur en deurinterieur kruipt dan niet erg?
(heb er geen idee van)2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichtenvan dat beetje gaat daar niets mee gebeuren hoor.. je moet daar ook geen liter water in kappen natuurlijk
Thanks!2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
Comment
Comment