Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenin geen enkele auto zit je zo veilig als in een benz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KissaXD Bekijk BerichtenVolvo? Ik ken iemand die daarmee rijdt en die is jaren geleden nekeer tegen een muurtje gereden... Muurtje had brokken, maar de Volvo was nog heel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDat de auto nog heel was, is compleet irrelevant voor de inzittenden. Integendeel zelfs. Kreukelzones zijn er om de energie van de botsing te absorberen zodat jij dat niet hoeft te ondergaan.Ma het is ook ni da ze er full speed ahead op ingeknald is he, anders was het waarschijnlijk een heel ander verhaal geweest.
Maar hoe dan ook, deze ze rijdt altijd met een Volvo omdat die blijkbaar bekend staan als zeer robuust?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KissaXD Bekijk BerichtenDe inzittende had niksMa het is ook ni da ze er full speed ahead op ingeknald is he, anders was het waarschijnlijk een heel ander verhaal geweest.
Maar hoe dan ook, deze ze rijdt altijd met een Volvo omdat die blijkbaar bekend staan als zeer robuust?
Comment
-
ik heb in februari een ongeval gehad met de C, veel kosten maar hadden niet eens een blauwe plek. de neus is zo gebouwd om zware klappen op te vangen. wel mag je nadien alle stukken die voor de motor zitten gaan vervangen.
khad het zelfde ongeval nog minder willen meemaken in een golf ofzolets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik kan er eig ni bij hoe je een nieuwe c op zijn dak krijgt
serieus: misschien eerst tegen middenberm gevlogen?
Comment
-
daarnet voor het eerst met de nieuwe C met een handbak kunnen rijden.
persoonlijk zelf meer te vinden voor manueel maar op deze auto kies ik toch voor automatic.
zelfs met handbak kon ik nooit een iets wat sportief gevoel krijgen uit de C200 CGI.
ook de prijs was om van achterover te vallen. 58 000 euro...
voor die prijs heb je een 1 jaar oude CLS350 met alles er op en er aan en max 40 000kmlets have some more member berries
Comment
-
Voor dat geld vindt ge in DE een mooie CLS350 met minder dan 10k, twee jaar garantie en dik in de opties. De C-klasse is dan ook een pak duurder dan z'n concurrenten. Heb eens een C250 Bluetec geconfigureerd en kwam op 67000€. Voor een kleine 2k meer rijdt ge bij BMW met een 330D.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtendaarnet voor het eerst met de nieuwe C met een handbak kunnen rijden.
persoonlijk zelf meer te vinden voor manueel maar op deze auto kies ik toch voor automatic.
zelfs met handbak kon ik nooit een iets wat sportief gevoel krijgen uit de C200 CGI.
ook de prijs was om van achterover te vallen. 58 000 euro...
voor die prijs heb je een 1 jaar oude CLS350 met alles er op en er aan en max 40 000km
mn bestelde wagen zit tegen de 50k. moest het geen lease zijn, zou ik dit nooit kopen laat dat duidelijk zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichtentjah, nieuw met nieuw vergelijken he.. maar de C is inderdaad vrij duur.
mn bestelde wagen zit tegen de 50k. moest het geen lease zijn, zou ik dit nooit kopen laat dat duidelijk zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichtendaarom dat ze nieuwe klassen uitvinden... 2 reeks, mercedes CLA etc...2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil: (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
Comment