Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
- Comfort. Voelt aan als een echte kilometervreter.
- Interieur is mijn smaak wel.
Contra:
- De PSA-motor moet je in toeren houden. Lager dan 2000 toeren best vermijden.
Ze hadden beter de 2.1 of 1.8 zoals in mijn auto genomen voor een groter bereik van koppel/vermogen.
- Versnellingspook trilt mee met de motor.
Conclusie: goeie wagen, maar neem de 220 CDI indien diesel.
Is mij ook opgevallen bij de C220. Je voelt het niet aan de pook bij het schakelen, maar is wel zichtbaar als hij in versnelling ligt.
Heb hem nu ongeveer 1.5 maand en bijna 6000km op de teller.
geen van die nadelen als je voor de autobak kiest dus
en kwa ronken ? de renault dci zou minder kabaal maken (buiten) als de om 651
Automaat vond ik in de CLA al niet zo goed.
Volgens mij nog steeds dezelfde in de C.
Denk ook niet dat de automaat de nadelen van de 1.6 volledig kan overwinnen.
Zeker omdat de automaat graag snel door zijn versnellingen gaat om brandstof te sparen (tenzij sportmodus) = onder 2000 toeren = weinig vermogen.
Lawaai is inderdaad minder.
Daarbij komt ook nog dat de C goed geisoleerd is, dus binnen hoor je nog minder.
De versnellingspook die trilt is misschien klein, maar ik stoor mij daar wel aan.
Mijn hand ligt meestal op de pook. In de CLA is het bewijs dat Mercedes het ook trillingsvrij kan.
nog eens een dealer binnen gewandeld in de VS, C300 4MATIC met sports pack, COMAND, HUD,... 49 000 dollar
bende dieven hier in belgie!!!
wat me wel opviel is dat die C300 een 4 cilinder is met 241pk terwijl de C250 hier er 210 heeft.
mercedes en hun valse badges ook altijd... de C400 is dan weer een 3.0L V6 biturbo
nog eens een dealer binnen gewandeld in de VS, C300 4MATIC met sports pack, COMAND, HUD,... 49 000 dollar
wat me wel opviel is dat die C300 een 4 cilinder is met 241pk terwijl de C250 hier er 210 heeft.
mercedes en hun valse badges ook altijd... de C400 is dan weer een 3.0L V6 biturbo
we hebben hier ook 21% btw natuurlijk , maar dan nog idd scherpe prijs in de vs
49000 zonder lokale sales tax, sales fee + title fee + administration fees + ...
das nog altijd stukken goedkoper dan hier... 56k dollar en je krijgt er nog meer pk's bij dan de C250 hier
welja.. daarom is TK ook een hipocriet.. zelfde motorisaties worden enkel geleverd met andere technische specs naar gelang normen in het land voor eventuele fiscaliteit
nuja je moet wel weten dat een mercedes kopen in EU een even grote 'stap' is als een benz kopen in de US prijzen zijn mss lager..
maar dat zijn alle auto's hier..
Buick regal (opel isignia) full option voor 24-25k ?!
De versnellingspook die trilt is misschien klein, maar ik stoor mij daar wel aan.
Mijn hand ligt meestal op de pook. In de CLA is het bewijs dat Mercedes het ook trillingsvrij kan.
C = RWD
CLA = FWD
Een RWD heeft meestal een licht trillende versnellingspook doordat de aandrijflijn anders is, een FWD heeft hier geen last van.
Comment