Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
    Mijn bron: klanten die er ene hebben paar die al paar keer binnen moeten gaan zijn (kleine problemen die lastig kunnen zijn)
    Waarom verbaast mij dat niet(s).

Sent from somewhere, using Tapatalk.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ik vind zolang de wagen altijd start en niet in panne valt is het ok, je kan altijd rijden. Met mijn c nog niks voorhad behalve de injectoren vorige maand, dus al bijna 5 jaar een betrouwbare wagen. Is wel al de tweede versie van de 204 dus kinderziektes waren er al uit.

Comment

• mama's nieuwe octavia had ook een prob met haar gps, vind het het vermelden zelfs nog niet waard

maar ik vind het wel ferm klote, ik haat naar de garage gaan zo erg dat ik durf jaartje skippen, vroeger had ik dat kompleet niet...vond ik dat zelfs een uitje, tijden veranderen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
          Ik vind zolang de wagen altijd start en niet in panne valt is het ok, je kan altijd rijden. Met mijn c nog niks voorhad behalve de injectoren vorige maand, dus al bijna 5 jaar een betrouwbare wagen. Is wel al de tweede versie van de 204 dus kinderziektes waren er al uit.
          de 204 is de meest geteste wagen voor de verkoop begon dus het is niet te vergelijken.
          lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            ik haat naar de garage gaan zo erg dat ik durf jaartje skippen, vroeger had ik dat kompleet niet...vond ik dat zelfs een uitje, tijden veranderen
            Idem hier, een jaar skippen zal ik niet doen maar mijn hedendaagse ervaringen met dealers van verschillende merken zijn gewoon slecht, meestal doen ze daar nog iets meer kapot of wordt het euvel gewoon slecht hersteld, zelfs lichte beschadigingen aan zowel interieur als exterieur heb ik ook al meegemaakt. Kortom, er wordt daar niet echt voorzichtig omgegaan met iemands duurbetaald bezit, volgens mij komt dat allemaal door het toegenomen aantal leaseslettten waarbij het toch allemaal niet zo nauw steekt
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
              Idem hier, een jaar skippen zal ik niet doen maar mijn hedendaagse ervaringen met dealers van verschillende merken zijn gewoon slecht, meestal doen ze daar nog iets meer kapot of wordt het euvel gewoon slecht hersteld, zelfs lichte beschadigingen aan zowel interieur als exterieur heb ik ook al meegemaakt. Kortom, er wordt daar niet echt voorzichtig omgegaan met iemands duurbetaald bezit, volgens mij komt dat allemaal door het toegenomen aantal leaseslettten waarbij het toch allemaal niet zo nauw steekt
              En nog een lease-mythe... Denk je nu echt dat de gebruiker van een leasewagen die op 't einde van de rit kan terugbrengen zonder aansprakelijk te zijn voor de schade? Een expert controleert bij 't einde van 't contract het voertuig , en je krijgt als gebruiker een afrekening voor alle schade die niet als normale gebruiksschade wordt beschouwd, zowel aan 't interieur als 't exterieur.
              BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                En nog een lease-mythe... Denk je nu echt dat de gebruiker van een leasewagen die op 't einde van de rit kan terugbrengen zonder aansprakelijk te zijn voor de schade? Een expert controleert bij 't einde van 't contract het voertuig , en je krijgt als gebruiker een afrekening voor alle schade die niet als normale gebruiksschade wordt beschouwd, zowel aan 't interieur als 't exterieur.
                Ik denk dat maar hé, ik ken de reden ook niet. Ik stel alleen maar vast dat er bij vele dealers maar half werk geleverd wordt en van de meeste leaserijders die ik ken weet ik dat de auto hun geen barst interesseert en dat zij als dusdanig met hun auto omgaan. Gaat niet zozeer over schade aan een auto maken maar over de manier hoe zij er mee omgaan, rijstijl, poetsen, onderhoud enz. Ik zou in ieder geval zo geen auto tweedehands willen kopen na 3 of 4 jaar...(uitzonderingen zijn er altijd natuurlijk).
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Ik denk dat maar hé, ik ken de reden ook niet. Ik stel alleen maar vast dat er bij vele dealers maar half werk geleverd wordt en van de meeste leaserijders die ik ken weet ik dat de auto hun geen barst interesseert en dat zij als dusdanig met hun auto omgaan. Gaat niet zozeer over schade aan een auto maken maar over de manier hoe zij er mee omgaan, rijstijl, poetsen, onderhoud enz. Ik zou in ieder geval zo geen auto tweedehands willen kopen na 3 of 4 jaar...(uitzonderingen zijn er altijd natuurlijk).
                  Ik was mijn huidige wagen bijna nooit, en mijn vorige leasewagen evenmin. Daarvoor reed ik met mijn eigen wagen en die werd ook niet gepoetst. Ik snap niet waarom dat belangrijk zou zijn. Interesseert me geen bal, als er duiven of vogels op schijten zal ik hem wel poetsen.
                  Leaserijders krijgen een score (onder meer onderhoudskosten tov referentie, aantal verkeersovertredingen, schadegevallen, bandenverbruik,...). Dat wordt bij veel maatschappijen meegenomen in 't berekenen van de leasekost van de volgende bak, en dus vermindert het budget voor de volgende wagen. Veel mensen beseffen dat niet.
                  BMW 420dA : >>>

Comment

Ik was mijn huidige wagen bijna nooit, en mijn vorige leasewagen evenmin. Daarvoor reed ik met mijn eigen wagen en die werd ook niet gepoetst. Ik snap niet waarom dat belangrijk zou zijn. Interesseert me geen bal, als er duiven of vogels op schijten zal ik hem wel poetsen.
                    Leaserijders krijgen een score (onder meer onderhoudskosten tov referentie, aantal verkeersovertredingen, schadegevallen, bandenverbruik,...). Dat wordt bij veel maatschappijen meegenomen in 't berekenen van de leasekost van de volgende bak, en dus vermindert het budget voor de volgende wagen. Veel mensen beseffen dat niet.
                    Ieder zijn ding hé, niet iedereen denkt zoals jij, ik onderhoud mijn auto wel goed en verwacht dat dus ook van mijn dealer. Ik geef mijn zuurverdiende centjes liever niet uit aan half werk of zaken die niet of slecht uitgevoerd werden maar toch betaald moeten worden.

Comment

• tzal wel zijn! en lease of prive speelt geen rol... niemand wil vlak na een onderhoud of herstelling al terug naar de garage moeten komen vanwege slecht geleverd werk. dan kies ik wel een nieuwe dealer voor aankoop en onderhoud
                      lets have some more member berries

Comment

je haalt toch vaak in een woonwijk de huurhuizen/sociale woningen er zo uit, stoep is vaker niet geveegd bij sneeuw, een voorhof is een last waar we nix aan doen

is dat erg ? nee

Comment

• Helaas is het zo dat nieuwe wagens ondanks alle zogenaamd super grondige duurzaamheidstests veel meer kinderziektes hebben dan vroeger.
                          Als nieuwkoper ben je meer dan ooit het proefkonijn voor allerhande elektronica.
                          MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Ieder zijn ding hé, niet iedereen denkt zoals jij, ik onderhoud mijn auto wel goed en verwacht dat dus ook van mijn dealer. Ik geef mijn zuurverdiende centjes liever niet uit aan half werk of zaken die niet of slecht uitgevoerd werden maar toch betaald moeten worden.
                            Al dan niet auto wassen heeft niets te doen met onderhouden of niet. Ik zie in mijn job genoeg wagens die er optisch niet uitzien maar technisch absoluut in orde moeten staan, en ook andersom. Een blinkende wagen is geen goed onderhouden wagen.

Comment

• Ik ben hem eerlijk gezegd al 'beu' gezien. Het interieur blijft wel mooi vind ik maarhrt exterieur ben ik al beu... De basisversie vind ik lelijk. Pas vanaf er AMG of avengarde oo staat kan ik hem een beetje smaken. Dat had ik bij het vorige model minder.
                              Ik denk dat dat komt door de plastieke strook op de achterbumper onderaan.
                              2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                              2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                              2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                              dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                              http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Een blinkende wagen is geen goed onderhouden wagen.
                                Dat beweer ik toch ook nergens, ik zeg alleen dat vele leaserijders zich niet veel aantrekken van hun auto en er ook als dusdanig mee omgaan.

Maar het ging eigenlijk over het feit dat vele dealers er met hun klak naar gooien en mensen vaak doen betalen voor niet of slecht uitgevoerde zaken, of dingen vervangen die niet gevraagd werden of nodig zijn. Ondertussen weet ik dat en zeg het op voorhand als ik mijn wagen binnenbreng.
                                Ik heb het voorgehad dat ruitenwissers in goede staat vervangen werden en mijn gans vol sproeisysteem leeggezogen werd om er ander in te doen, voor 100€ meerkost waar ik niet om gevraagd had. Sorry, maar daar kan ik dan niet mee lachen.

Comment

Dat beweer ik toch ook nergens, ik zeg alleen dat vele leaserijders zich niet veel aantrekken van hun auto en er ook als dusdanig mee omgaan.

Maar het ging eigenlijk over het feit dat vele dealers er met hun klak naar gooien en mensen vaak doen betalen voor niet of slecht uitgevoerde zaken, of dingen vervangen die niet gevraagd werden of nodig zijn. Ondertussen weet ik dat en zeg het op voorhand als ik mijn wagen binnenbreng.
                                  Ik heb het voorgehad dat ruitenwissers in goede staat vervangen werden en mijn gans vol sproeisysteem leeggezogen werd om er ander in te doen, voor 100€ meerkost waar ik niet om gevraagd had. Sorry, maar daar kan ik dan niet mee lachen.
                                  Waarom trek je er dan die vooroordelen bij als ze toch niks terzake doen ...

Ik vind een auto wassen tijdverlies, voor mij moet een auto goed rijden al de rest is bijzaak, dat ik daar nu eigenaar van ben of niet maakt niks uit.

Het enige dat je kan zeggen van die dealer is dat hij meer feeling moet hebben met zijn klanten. Ik wacht liever minder lang op mijn wagen dan dat ze die helemaal beginnen afdekken en doen om die 5 meter te verzetten. Anderen zien dat anders, dat zou je als garagist gemakkelijk moeten kunnen onderscheiden en naar handelen.
                                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

• @ Jocar, als je echt zo miscontent bent over je dealer. Ga toch gewoon ergens anders? Ik zit nu al 5 jaar binnen de garagewereld, zo'n stoten heb ik nog niet gezien, noch meegemaakt. Als je mensen bezig hoort op forums zijn dealers de grootste dieven van de maatschappij.

Je kan altijd bij Pier & Pol gaan voor uw onderhoud ook. En als het enigszins te moeilijk wordt zal Pier bellen naar Dealer A om de shit op te lossen, dan zal Pier de factuur van Dealer A factureren & 50€ extra om z'n krent in uw auto te heffen en naar Dealer A te rijden. Maar als Pier of Pol iets zegt is het waar en als Dealer A iets zegt zijn het bandieten. Zijn dingen die ikzelf maandelijks (eigenlijk wekelijks) meemaak. En dat er veel goeie non-officiele garages zijn ga ik ook niet ontkennen (net zoals er minder goeie dealers zijn wss)
                                    Last edited by Jan; 04/01/2015, 13:10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                      Waarom trek je er dan die vooroordelen bij als ze toch niks terzake doen ...

Ik vind een auto wassen tijdverlies, voor mij moet een auto goed rijden al de rest is bijzaak, dat ik daar nu eigenaar van ben of niet maakt niks uit.
                                      Ik tracht gewoon een reden te vinden waarom dealers slechter werken dan pakweg 20 jaar geleden en vermits daar tegenwoordig voor het merendeel leaseauto's onderhouden worden denk ik dat de privé koper op dezelfde manier behandeld wordt, snel, snel en vooral kassa kassa.
                                      Ik heb niks tegen leaserijders, alleen stel ik in mijn omgeving vast dat ze niet echt zachtzinnig met hun auto omgaan en je zegt het zelf trouwens, een auto wassen is tijdverlies, dus...

Wel, voor mij is dat geen tijdverlies, als autofreak in hart en nieren zijnde, daar ben ik zelfs stiekem fier op

Maar zoals ik hierboven nogal schreef, ieder zijn ding hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk Berichten
                                        @ Jocar, als je echt zo miscontent bent over je dealer. Ga toch gewoon ergens anders? Ik zit nu al 5 jaar binnen de garagewereld, zo'n stoten heb ik nog niet gezien, noch meegemaakt. Als je mensen bezig hoort op forums zijn dealers de grootste dieven van de maatschappij.
                                        Is nochtans de waarheid wat ik schrijf.

Comment

Ik tracht gewoon een reden te vinden waarom dealers slechter werken dan pakweg 20 jaar geleden en vermits daar tegenwoordig voor het merendeel leaseauto's onderhouden worden denk ik dat de privé koper op dezelfde manier behandeld wordt, snel, snel en vooral kassa kassa.
                                          Ik heb niks tegen leaserijders, alleen stel ik in mijn omgeving vast dat ze niet echt zachtzinnig met hun auto omgaan en je zegt het zelf trouwens, een auto wassen is tijdverlies, dus...

Wel, voor mij is dat geen tijdverlies, als autofreak in hart en nieren zijnde, daar ben ik zelfs stiekem fier op

Maar zoals ik hierboven nogal schreef, ieder zijn ding hé
                                          As said before, zoek u een andere dealer. Ik maak geen reclame maar er zijn hier genoeg forummers die ervaring hebben met de dealer waar ik werk. Ik denk niet dat je er veel zal vinden die dezelfde ervaring hebben als jij.

En een lease-auto wordt onderhouden volgens een contract, daar is niks snel snel aan. Die dingen worden onderhouden zoals Mercedes dat voorschrijft, net dezelfde manier als de privé koper.

Comment

Working...
                                          X