ben je verplicht ervoor binnen te komen of mag je wachten op je volgend jaarlijks onderhoud ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenZelfs de c-break plug-in heeft een kleinere koffer. maar die heeft wel al even veel hoofdruimte achterin als een golf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenben je verplicht ervoor binnen te komen of mag je wachten op je volgend jaarlijks onderhoud ?
Vandaag trouwens mijn oproepingsbrief gehad maar het is gelukkig al achter de rugEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
staat het gespecifieerd in de brief dat je zo snel mogelijk dat moet laten verhelpen ?
als ik niet naar de garage moet laat ik dat toch liever doen bij onderhoud
stak trouwens net vandaag een terugroepaktie in de bus op mijn 6 jaar oude smart om een qr code aan de binnenkant van de tankklep te plakken, no way ik er speciaal voor naar de garage ga rijden...dat doen ze maar bij volgend onderhoud
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenstaat het gespecifieerd in de brief dat je zo snel mogelijk dat moet laten verhelpen ?
als ik niet naar de garage moet laat ik dat toch liever doen bij onderhoud
stak trouwens net vandaag een terugroepaktie in de bus op mijn 6 jaar oude smart om een qr code aan de binnenkant van de tankklep te plakken, no way ik er speciaal voor naar de garage ga rijden...dat doen ze maar bij volgend onderhoud
Verder wat verontschuldigingen en bla, bla, bla...Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk BerichtenHeb ergens gelezen dat deze vroegtijdig een facelift zou krijgen omdat er teveel kritiek komt op het scherm in het interieur.VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk BerichtenDit topic, 2 dagen terug?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhet ipad scherm, excuise me mon french, zit net zo mooi in het oog als dat van de s
ze gaan ook het KI optioneel in LCD aanbieden zoals bij de S class en nieuwe VW oalets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenstak trouwens net vandaag een terugroepaktie in de bus op mijn 6 jaar oude smart om een qr code aan de binnenkant van de tankklep te plakken, no way ik er speciaal voor naar de garage ga rijden...dat doen ze maar bij volgend onderhoud
Ben met deze wagen nog niet naar een garage/dealer geweest, dus blijkbaar krijgt MB België die gegevens door van MB Duitsland?
Comment
-
vreemd bij mij stond er dat men dit bij de eerst volgende service ging aanbrengen maar ik ook voordien bij de dealer mocht langsgaan. misschien omdat ze konden zien dat ik toch bijna tegen een nieuw onderhoud aan zat?lets have some more member berries
Comment
-
Ik vind het interieur van de C-klasse perfect zoals het nu is.
De laatste bmw 1-serie bijvoorbeeld, dat was een gedrocht en moest vroegtijdig veranderd worden.
Het feit dat dit scherm aangepast moet worden, vind ik achterlijk.
Comment
Comment