Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
    Dan mogen ze hem houden. Zou ook geen Benz willen die niet in de EU gebouwd is.
    SUpermasj kan de C toch in Duitsland bestellen?

Comment

• Kan ik zelf ook, zit hier op een half uur rijden van Aken.

Comment

Krijgt ge een hogere korting op een Afrikaanse C-klasse?
        nee extra shipping costs :p
        lets have some more member berries

Comment

Dan mogen ze hem houden. Zou ook geen Benz willen die niet in de EU gebouwd is.
          Dus al geen ML/GL/GLA/GLK

Comment

• als morgen de benzine of de saffen voor de ongezonden over de grens een paar cent goedkoper staat, hoppen de mensen even (over supermasj weet ik het niet van david weet ik het zeker), owee als benz dat met de c doet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
              engelse worden ook in duitsland gemaakt maar voor de belgische gaan ze het 18000 km ver gaan doen met alle transportkosten die er bij horen?
              je moet eens kijken hoeveel mercedes wagens er in zeebrugge staan om richting UK te gaan
              Is gewoon opvulling van de productiecapaciteit.

Er zijn dealers in Duitsland die jaarlijks meer wagens verkopen dan dat MB Belux in heel België verkoopt. Dus België heeft weinig te zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                als morgen de benzine of de saffen voor de ongezonden over de grens een paar cent goedkoper staat, hoppen de mensen even (over supermasj weet ik het niet van david weet ik het zeker), owee als benz dat met de c doet
                Oja??? Vertel.

Comment

• je mazda's

Comment

• of hou je het stoffen interieur als excuus ?

dan...heb je gelijk, maar toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      Is gewoon opvulling van de productiecapaciteit.

Er zijn dealers in Duitsland die jaarlijks meer wagens verkopen dan dat MB Belux in heel België verkoopt. Dus België heeft weinig te zeggen.
                      ja zalig he

ben grote fan van de dealer in hamburg, die ook alle bedrijfswagens opnieuw verkoopt.. echt proper materiaal staan!

Comment

of hou je het stoffen interieur als excuus ?

dan...heb je gelijk, maar toch
                        Yep, ik hou het op het stoffen interieur. Ik wil alleen leder in een auto als dat ook mogelijk is icm ventilatie.

Mazda 1 : MX-5 wegens alleen basismodellen in BE
                        Mazda 2 : MX-5 speciaal model dat niet aangeboden werd in BE
                        Mazda 3 : MX-5 idem wagen 2
                        Mazda 4 : zie hierboven
                        Last edited by David67; 26/01/2015, 19:34.

Comment

als morgen de benzine of de saffen voor de ongezonden over de grens een paar cent goedkoper staat, hoppen de mensen even (over supermasj weet ik het niet van david weet ik het zeker), owee als benz dat met de c doet
                          Ik ben van mijn leven nog nooit inkopen gaan doen in Aldi of Lidl. Tot voor enkele jaren kocht ik kledij die in Europa werd gemaakt (ondertussen zijn ook die merken naar Azië vertrokken), mijn tuingereedschap koop ik allemaal Made in Europe, ...

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Ik ben geen landbouwer dus hoef geen tractor
                          BMW 420dA : >>>

Comment

Volgens wat ik op internet vind wordt de GLA in Rastatt (D) gebouwd en vanaf 2016 ook in een nieuwe fabriek in Brazilie.
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Oei ... gelukkig zijn er nog de AMG versies.

Comment

• Als ze tegenwoordig al een Mercedes kopen met een Renault motor, dan is productie in Afrika toch nog niet zo erg?
                                :p

Comment

• De ster op de motorkap blijft zijn meerprijs waard, ondanks productie in Afrika met een renaultmotor en een lelijk ipadscherm.. zouden ze zichzelf hiermee niet in het been schieten? Met deze fratsen moeten ze toch duizenden klanten verliezen...

Comment

• Wie schetst mijn verbazing (Ikzelf!) toen ik ontdekte dat het logo van Mercedes echt wel een ster voorstelt en geen propellor, met een arm voor land, een voor lucht en een voor zee.
                                    30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
                                      De ster op de motorkap blijft zijn meerprijs waard, ondanks productie in Afrika met een renaultmotor en een lelijk ipadscherm.. zouden ze zichzelf hiermee niet in het been schieten? Met deze fratsen moeten ze toch duizenden klanten verliezen...
                                      Integendeel als je hun huidige verkoopcijfers ziet. Maar ik begrijp het probleem niet echt, Volkswagen, Audi en zelfs BMW hebben toch ook fabrieken buiten Europa.
                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

de c rijdt wel beter, ondanks de eventueel lelijke dash of kont
                                        Alles is een kwestie van persoonlijke smaak, ik vind mijn "dash" mooi en ook mijn "kont" vind ik zeer mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                          Integendeel als je hun huidige verkoopcijfers ziet. Maar ik begrijp het probleem niet echt, Volkswagen, Audi en zelfs BMW hebben toch ook fabrieken buiten Europa.
                                          De gemiddelde koper vraag ook niet na waar de auto geproduceerd wordt of welk merk de motor ontwikkeld heeft. En Mercedes is wel zo slim om met de typeaanduidingen 180, 200, etc. het niet te transparant te maken dat er nu een 1.6 motor in zit.
                                          VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

Working...
                                          X