Oorspronkelijk geplaatst door David67
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenKrijgt ge een hogere korting op een Afrikaanse C-klasse?lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenDan mogen ze hem houden. Zou ook geen Benz willen die niet in de EU gebouwd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenengelse worden ook in duitsland gemaakt maar voor de belgische gaan ze het 18000 km ver gaan doen met alle transportkosten die er bij horen?
je moet eens kijken hoeveel mercedes wagens er in zeebrugge staan om richting UK te gaan
Er zijn dealers in Duitsland die jaarlijks meer wagens verkopen dan dat MB Belux in heel België verkoopt. Dus België heeft weinig te zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenals morgen de benzine of de saffen voor de ongezonden over de grens een paar cent goedkoper staat, hoppen de mensen even (over supermasj weet ik het niet van david weet ik het zeker), owee als benz dat met de c doet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIs gewoon opvulling van de productiecapaciteit.
Er zijn dealers in Duitsland die jaarlijks meer wagens verkopen dan dat MB Belux in heel België verkoopt. Dus België heeft weinig te zeggen.
ben grote fan van de dealer in hamburg, die ook alle bedrijfswagens opnieuw verkoopt.. echt proper materiaal staan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenof hou je het stoffen interieur als excuus ?
dan...heb je gelijk, maar toch
Mazda 1 : MX-5 wegens alleen basismodellen in BE
Mazda 2 : MX-5 speciaal model dat niet aangeboden werd in BE
Mazda 3 : MX-5 idem wagen 2
Mazda 4 : zie hierbovenLast edited by David67; 26/01/2015, 19:34.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenals morgen de benzine of de saffen voor de ongezonden over de grens een paar cent goedkoper staat, hoppen de mensen even (over supermasj weet ik het niet van david weet ik het zeker), owee als benz dat met de c doet
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDus al geen ML/GL/GLA/GLK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDus al geen ML/GL/GLA/GLKEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDus al geen ML/GL/GLA/GLK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk BerichtenDe ster op de motorkap blijft zijn meerprijs waard, ondanks productie in Afrika met een renaultmotor en een lelijk ipadscherm.. zouden ze zichzelf hiermee niet in het been schieten? Met deze fratsen moeten ze toch duizenden klanten verliezen...Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtende c rijdt wel beter, ondanks de eventueel lelijke dash of kont
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenIntegendeel als je hun huidige verkoopcijfers ziet. Maar ik begrijp het probleem niet echt, Volkswagen, Audi en zelfs BMW hebben toch ook fabrieken buiten Europa.VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
Comment