Oorspronkelijk geplaatst door David67
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenDan mogen ze hem houden. Zou ook geen Benz willen die niet in de EU gebouwd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenvoor zover ik weet is een autofabriek van mercedes toch steeds continentaal dus dat van zuid afrika vind ik echt moeilijk te geloven.
deepsea freight met wagens komt ook niet echt frequent voor denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenIntegendeel als je hun huidige verkoopcijfers ziet. Maar ik begrijp het probleem niet echt, Volkswagen, Audi en zelfs BMW hebben toch ook fabrieken buiten Europa.
Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk BerichtenAls men zo redeneert kan men weining "europese" auto's kopen. Bv. sommige modellen van Volvo worden binnenkort in China gebouwd (als dat al niet gebeurt) gaat men daarom geen Volvo meer kopen ? Mercedes is dus niet de enige.Last edited by BertVS; 27/01/2015, 18:21.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenMaar ik koop wel een wagen die uit één van die Europese fabrieken komt.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenHopelijk zijn er binnen 20 jaar nog Europese autofabrieken, want het lijkt of ze allemaal wegtrekken hier, toch in West-Europa tenminste en zeker in ons belgenlandje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Janneman9940 Bekijk BerichtenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Als een Volvo in China gemaakt wordt, mogen ze wat mij betreft die Volvo houden. Desnoods koop ik wel een Toyota die in Frankrijk geproduceerd wordt. Is dat nu zo moeilijk om te begrijpen, dat iemand probeert de locale economie te steunen?[/QUOTE]
Ja, dat begrijp ik moeilijk, LOCALE economie uit Frankrijk ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk BerichtenJa, dat begrijp ik moeilijk, LOCALE economie uit Frankrijk ?
Maakt het feitelijk veel uit waar auto's gemaakt worden? Een auto die in Duitsland ontworpen is uitegerust met Italiaanse banden die in Frankrijk genmaakt worden, electronikaonderdelen van een Taiwanees bedrijf dat in China produceert, een uitlaatsysteem dat in Engeland gemaakt wordt door buitenlandse gastarbeiders,...
Stel je voor dat alle chineze alleen nog maar hun eigen producten zouden kopen, hoe zou het dan zijn met onze economie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenIk woon in een klein dorp in Oost Vlaanderen, dus ik mag dan alleen auto's die in mijn dorp gemaat worden kopen? Dan moet ik te voet gaan.
Maakt het feitelijk veel uit waar auto's gemaakt worden? Een auto die in Duitsland ontworpen is uitegerust met Italiaanse banden die in Frankrijk genmaakt worden, electronikaonderdelen van een Taiwanees bedrijf dat in China produceert, een uitlaatsysteem dat in Engeland gemaakt wordt door buitenlandse gastarbeiders,...
Stel je voor dat alle chineze alleen nog maar hun eigen producten zouden kopen, hoe zou het dan zijn met onze economie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenCarlito, hoe vergelijk je die 2de generatie cgi benzinemotoren (de 2 liter dan 184 en 211pk) met de vorige?
Die 1.8 184pk uit de C coupé vond ik niet zo aangenaam rijden (en zoop bijna 10l)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHeb ondertussen een 4.500km gereden met de mijne. Genot om mee te rijden. Ik zou hem zeker met comand en automaat nemen. 220cdi eigenlijk minimum. 180 benzine rijdt ook niet slecht, maar krijg de mijne gemiddeld moeilijk onder de 7,5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Janneman9940 Bekijk BerichtenCommand online grote meerwaarde? ouder navigatiesysteem van mercedes is wel ramp hoor
zelf de NGT 2.5 was niet slecht te noemen.. Wij (pa&ik) hebben wel een hekel aan 3D mappen moet daar dus niets van weten
Comment
-
op het MBworld forum is er een discussie over de AMG sports line AKA *450
de AMG owners zijn hier niet positief over en het artikel quote
“Damn right we take it seriously, why would I (or anyone) that spends $130k-$300k for a real AMG be excited about this crapbox, bargain-basement wannabe version. It is not even a real AMG, the engine is not built by AMG and AMG even says it is not a real AMG and people who buy one will not be allowed to go on the AMG Private Lounge, nor will you get complimentary admission to the AMG Drive Academy or AMG customer functions such as PL Days around the world. The C450 “AMG Sport” is a joke, Mercedes is ruining the AMG brand.”lets have some more member berries
Comment
Comment