Weer zo'n enkeling..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Janneman9940 Bekijk BerichtenZijn er hier chauffeurs met positieve ervaringen nieuwe C-klasse?
Tips betreffende samenstelling C-break of bedenkingen, volgende week heb ik een test-rit gepland.
We gaan normaliter voor de break-versie. Motorisatie : zo fiscaal voordelig
ik heb meer problemen met de prutsen vanbinnen, zoals die touchpad dat langs geen kanten deftig werkt
de gps die retetraag is (bij opstarten en route herrekenen,, een ramp) de standaard speakers zijn belachelijk. de vorige C kon je nog lekker luid laten werken, deze hebben niets van lage tonen,
en heb je snel last van vervormingen.
rijd momenteel met een 200diesel.. heeft precies iets minder koppel op de lage toeren tov vorig model (renault motor) maar al bij al ... da rijd
mn vorige was een automaat, bewust niet opnieuw genomen omdat ik ze verdomd sloom vind
(in een 300 zal het wel lekker rijden zijn) maar je gaat voor een eco vriendelijk model
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichtenop vlak van rijden, vind ik hem beter dan de vorige
ik heb meer problemen met de prutsen vanbinnen, zoals die touchpad dat langs geen kanten deftig werkt
de gps die retetraag is (bij opstarten en route herrekenen,, een ramp) de standaard speakers zijn belachelijk. de vorige C kon je nog lekker luid laten werken, deze hebben niets van lage tonen,
en heb je snel last van vervormingen.
rijd momenteel met een 200diesel.. heeft precies iets minder koppel op de lage toeren tov vorig model (renault motor) maar al bij al ... da rijd
mn vorige was een automaat, bewust niet opnieuw genomen omdat ik ze verdomd sloom vind
(in een 300 zal het wel lekker rijden zijn) maar je gaat voor een eco vriendelijk model
alleen het prijskaartje...
Vandaag voor het eerst met een nieuwe C220 Bleutec break automaat gereden (met opties 52.500,-), qua comfortniveau toch nog iets anders dan een iets oudere E.
De touchpad en snufjes moet ik nog eens doornemen werkte voorlopig niet. (beveiliging van Mercedes op mijn test model, ofwel bewust uit schrik lol)
Comment
-
Ik snap niet wat merken er aan vinden om het scherm op het dashboard te plaatsen, waarom niet mooi integreren zoals vroeger?
Zo ziet het er maar goedkoop uit eerlijk gezegd. Precies nageplaatst, bah.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenIk snap niet wat merken er aan vinden om het scherm op het dashboard te plaatsen, waarom niet mooi integreren zoals vroeger?
Zo ziet het er maar goedkoop uit eerlijk gezegd. Precies nageplaatst, bah.
Bij de audi A6 kan ik het wel appreciëren maar dat klapt mooi weg en toont niet als nageplaatst zoals bij Mercedes..2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil: (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk BerichtenWeer zo'n enkeling..lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenkan wel kloppen natuurlijk. zo'n C450 intresseert mij wel maar enkel omdat een C63 boven mijn budget is
bmw fans waren nogtans wel tevreden met hun M-performance lijn die een budget M is eigenlijk..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenIk snap niet wat merken er aan vinden om het scherm op het dashboard te plaatsen, waarom niet mooi integreren zoals vroeger?
Zo ziet het er maar goedkoop uit eerlijk gezegd. Precies nageplaatst, bah.Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk BerichtenZelfde mening.
Bij de audi A6 kan ik het wel appreciëren maar dat klapt mooi weg en toont niet als nageplaatst zoals bij Mercedes..
Tijdje terug was er een topic waarin ik ook zei dat die gps zoals ze die nu plaatsen maar niks vond.
Reacties die daar toen op kwamen was dat dat toch modern was en van die zaken.
Dan is mooi ingewerkt, of zo eentje dat wegklapbaar is als je het niet gebruikt toch wel veel mooier dan zo een "IPad" dat tegen je dashboard plakt.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Maar goed, we zijn precies niet de enigen met die opmerkingen over dat "bovenop het dashboard geplaatste" scherm, dat zou toch één van de dingen zijn die Mercedes in een facelift gaat aanpassen. Beter laat dan nooit?VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
Het is triestig dat het overal komt...
Dat je het doet in een goedkope auto kan ik nog begrijpen, dan moet je hier geen rekening met houden bij het ontwerpen van een dashboard maar wat in godsnaam denkt mercedes en BMW wel?
Het is zelf in een 6 serie, een auto waar je ochot bijna 100k tegen smijt.Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtende dubbele bobbel van bmw trok op niets, dan is het nu beterClassic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Probleem van touchscreens is dat om ze te bekijken tijdens het rijden ze hoog moeten staan. Maar om te toetsen mogen ze niet te ver staan. Die opgeplakte tabletten lijken me gewoon de meest praktische oplossing. Anders moet men de touch mogelijkheid laten varen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geerto Bekijk BerichtenProbleem van touchscreens is dat om ze te bekijken tijdens het rijden ze hoog moeten staan. Maar om te toetsen mogen ze niet te ver staan. Die opgeplakte tabletten lijken me gewoon de meest praktische oplossing. Anders moet men de touch mogelijkheid laten varen....lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk BerichtenZelfde mening.
Bij de audi A6 kan ik het wel appreciëren maar dat klapt mooi weg en toont niet als nageplaatst zoals bij Mercedes..
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geerto Bekijk BerichtenProbleem van touchscreens is dat om ze te bekijken tijdens het rijden ze hoog moeten staan. Maar om te toetsen mogen ze niet te ver staan. Die opgeplakte tabletten lijken me gewoon de meest praktische oplossing. Anders moet men de touch mogelijkheid laten varen....
Waarvan ik vind dat t wel goed werkt. En de opstelling ''scherm op dashboard'' is vooral praktisch.
Mooi is een andere zaak.
Dat de gps rete traag is klopt, opnieuw, ik ga ervan uit dat t quasi hetzelfde is bij V en C (en andere modellen?)
Standaard boxen ook triestig bij V. Das karton he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenBelgisch en gezond, wat willen we nog meer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reppst Bekijk BerichtenJa kijk, ik weet niet hoe het bij de C is, ik rij met V en veronderstel quasi zelfde principe, maar wat goed is bij MB is dat je het scherm zelf niet hoeft aan te raken, maar via de ''touchpad'' op middenconsole.
Waarvan ik vind dat t wel goed werkt. En de opstelling ''scherm op dashboard'' is vooral praktisch.
Mooi is een andere zaak.
Dat de gps rete traag is klopt, opnieuw, ik ga ervan uit dat t quasi hetzelfde is bij V en C (en andere modellen?)
Standaard boxen ook triestig bij V. Das karton he.
Comment
Comment