Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dat rood van de SL zoals in ICT zijn wagen is prachtig maar nog nooit in een C tegengekomen
    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
      dat rood van de SL zoals in ICT zijn wagen is prachtig maar nog nooit in een C tegengekomen
      Is designo lederkleur: klassiek rood.

Als je wat extra wil betalen zal designo dat ook wel in een C leveren.
      Let op, standaardrood is bengaalrood, vond ik niet zo mooi.

Heb 2u bij dealer gediscussieerd over dit rood. Het kon niet. Ik zei bel u baas. Kon ook niet volgens de baas.

ik zeg bel dan naar de Tollaan.... Dan kon het dus toch. Vaak moet je bij bestelling zwart nappaleder als optie selecteren en dan pas kunnen ze designo klassiek rood aanvinken bij volgende stap in bestelling.

Last edited by Iridium; 14/03/2015, 00:17.
      IRIDIUM
      Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
      Helderzienden

Comment

• Kan iemand bevestigen dat alle Belgische leveringen (w/s205) de tankinhoud van 66 liter hebben ipv de standaard 41 liter? Of moet de dealer daar iets voor aanvinken op de bestelbon?

Comment

• heeft standaard de grote tank!

Comment

• [QUOTE=ICT Design;5545278]Is designo lederkleur: klassiek rood.

Als je wat extra wil betalen zal designo dat ook wel in een C leveren.
            Let op, standaardrood is bengaalrood, vond ik niet zo mooi.

Heb 2u bij dealer gediscussieerd over dit rood. Het kon niet. Ik zei bel u baas. Kon ook niet volgens de baas.

ik zeg bel dan naar de Tollaan.... Dan kon het dus toch. Vaak moet je bij bestelling zwart nappaleder als optie selecteren en dan pas kunnen ze designo klassiek rood aanvinken bij volgende stap in bestelling.

wat een amateurisme man!!! ongelofelijk

Comment

• Gereden: Mercedes-Benz C 350 e

Leaserijders met gunstige arbeidsvoorwaarden opgelet! We hebben de eerste kilometers met de Mercedes-Benz C350e gereden.

Mercedes is van plan om de komende jaren niet minder dan tien plugin hybrides op de markt te brengen. Na de S500e volgt nu de C350e, die in ons land met zeven procent fiscale bijtelling te rijden is. Voorin de neus ligt een tweeliter turbobenzinemotor die goed is voor 211 paardenkrachten, gekoppeld aan een 7G-Tronic automaat waar de 60kW elektromotor heel vernuftig in is verstopt. Het systeemvermogen komt uit op 279 pk en een trekkracht van 600 Newtonmeter, en dat blijkt meer dan voldoende om de C350e ontzettend gemakkelijk vooruit te helpen. Dat gemak kenmerkt de auto, want bijna nooit heb je het idee dat de aandrijflijn hard moet werken. Wel valt op dat de zeventraps automaat af en toe niet helemaal lekker bij de les is: wanneer je wilt versnellen twijfelt de elektronica soms héél even waarna de bak tóch nog terugschakelt. Niet dat je dat vaak voelt, want zeker bij soepel optrekken verloopt alles compleet vlekkeloos.

Haptisch

Opmerkelijk aan de C350e is het zogenoemde haptische gaspedaal, dat door middel van tegendruk of trillingen een signaal aan je rechtervoet geeft. Gaat je voorligger bijvoorbeeld van zijn gas, dan merkt de radar dat waarna een trilling aangeeft dat het verstandig is om het gaspedaal los te laten om te profiteren van de uitrolmogelijkheid: dan verbruikt de auto niets en kan de vrijkomende energie worden teruggewonnen in het accupakket. In de praktijk werkt het systeem mooi subtiel, al duurt het even voordat je de trilling in je pedaal koppelt aan het liften van het gas. Kwestie van wennen, want volgens Mercedes-Benz helpt deze voorziening relatief ongemerkt wel degelijk om een zo laag mogelijk brandstofverbruik te scoren.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Bij Brabus heeft men ongetwijfeld rillend van spanning gewacht op de onthulling van de nieuwe C-klasse. Nu de buitenwereld is gewend aan de nieuwe Mercedes-Benz, heeft Brabus groen licht gekregen om z'n tuningpakket te presenteren.

Wie bij Mercedes gaat winkelen voor een nieuwe C-klasse, krijgt al de mogelijkheid te kiezen uit de Avantgarde, Exclusive en AMG-versies. Wie geen held is in het maken van keuzes, moet deze Brabus maar even links laten liggen.
                  De Brabus-Benz krijgt een bodykit bestaande uit een voorspoiler, een achterspoiler, sideskirts en onder aan de bilpartij wordt een diffuser geplakt. Een sportuitlaat met vier uitlaatpijpen is opgetrommeld om de boel nog wat dikker te maken, want die was natuurlijk nog niet dik genoeg.
                  Uiteraard valt er ook in wielenland een hoop te kiezen. 18-, 19-, en 20-inch-lichtmetaal staat prominent in de catalogus en is in diverse smaken leverbaar. Naar wens is de C-klasse 30 mm dichter tegen het asfalt te drukken, en wie echt al z'n euro's wil uitgeven, kiest een systeem van Bilstein waarmee de rijhoogte valt in te stellen.
                  De C180 levert dankzij een herschreven motormanagementsysteem 21 pk en 50 Nm meer dan voorheen en voor de C200 is een soortgelijk chipje bedacht, dat het vermogen met 41 pk en 30 Nm laat stijgen. De C220 Blutec-diesel gaat er 35 pk en 50 Nm op vooruit en de C250 Bluetec eindigt dankzij slimme software op 235 pk en 550 Nm, 31 pk en 50 Nm meer dan voorheen. De krachtigere modellen worden in een later stadium van extra spierkracht voorzien.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Meer C450,

Comment

Comment

Comment

• fuck die break is stukken mooier dan de berline zeg

Comment

• helaas wel
                                lets have some more member berries

Comment

• die veel te hoge koffer bij de berline verpest alles.. valt natuurlijk niet op bij een break..

verlang al tot ik de eerste hier heb staan

Comment

• Mercedes C-klasse

Blijft toch een lelijk hok tov vorige model.. Die achterlichten, smaken verschillen maar begrijp niet dat mensen apprecieren. Break valt idd beter mee. Geef mij maar een E klasse.

Comment

• Ik denk dat de verkoop vrij goed loopt, elke dag zie je er meer en meer...
                                      MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Ik zie ze ook dagelijks en stoor me vooral aan de fake uitlaten!

Comment

• Die C450

Comment

Working...
                                          X