als je een automaat hebt moet je die wel regelmatig eens resetten om de vinnigheid er terug wat in te krijgen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwein Bekijk BerichtenMooi! Vanwaar de 3 maanden vertraging?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenals je een automaat hebt moet je die wel regelmatig eens resetten om de vinnigheid er terug wat in te krijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk BerichtenAutomaat resetten?
2. Press the gas pedal to the floor and hold for five seconds.
3. Turn the key to the "off" position (don't remove the key), then release the gas pedal.
4. Wait at least two minutes for ECU to reset.lets have some more member berries
Comment
-
Net handtekening gezet voor nieuwe lease
C300h
- Obsidiaanzwart
- Cranberry red leder
- Design pack AMG
- AMG Line interieur
- JAV 19 inch (donkere multispaak)
- LED ILS
- Media Pack (HUD, Comand Online, Burmester surround)
- Comfort pack (dimmende spiegels, elektr. inklapbaar, verwarmde zetels, stoelen elektr. verstelbaar)
- Parkeerpakket (+ camera)
- Professional Pack
- Sfeerverlichting
- Keyless go startfunctie
- Comfortsluiting kofferdeksel
- Media interface
- Agility control lager liggend
- Sierdelen in essenhout zwart
- Warmtewerend donkergetint glas
- Akoestisch glas
Verwacht ergens November
Comment
-
Amai, 6 maanden levertermijn?
Zeer benieuwd hiernaar.. Knap samengesteld!
Comment
-
Gisteren mijn nieuwe C-break C200 Bluetec, palladium zilver, grijs leder interieur, avantgarde buiten en binnen, LED ILS, garmin map navigatie, parctronic, elektrische kofferklep en nog wat andere prullen in ontvangst genomen. Vorige wagen was ook een C200 CDI break, maar het S204 model. Bij deze een een paar eerste ervaringen.
- stuur is veel directer tov vorig model. Bij lage snelheden vind ik het 'losser' stuur niet altijd een voordeel.
- achterbank klapt neer adhv knopjes in de koffer, dit is best handig,
- de 1.6 motor van Renault is stiller en zuiniger, maar reageert wat vreemd bij schakelen van 1 naar 2 en van 2 naar 3. Waarschijnlijk omdat ik nog wat meer voeling met deze wagen moet krijgen.
- algemene afwerkingskwaliteit valt me eerlijk gezegd wat tegen tov het vorige model. Veel meer plastics gebruikt die soms cheap ogen. De S204 had bijvoorbeeld stof in de deurlades, onderpanelen, dit is nu grotendeels 'zacht plastic' en rubber inleg geworden.
- standaard geluidsinstallatie is in tegenstelling wat ik gelezen had best wel ok. De boomy bass van het vorige model heeft plaats gemaakt voor heldere bassen die nooit storen.
- bandendruk wordt nu per band aangegeven en oppompen kan desgewenst met de standaard 12V pomp in de koffer.
- touchpad bovenop de draaiknop hadden ze van mijn part weg mogen laten. Biedt nauwelijks meerwaarde en staat in de weg bij de bediening van de draaiknop.
- elektrische parkeerrem is even wennen, maar werkt prettig. Parkeerrem uitschakelen hoeft niet meer, gewoon wegrijden in 1ste volstaat.
- automatisch inparkeren is leuk en werkt goed, maar in praktijk doe ik het zelf toch sneller. Ik was wel verbaasd hoe goed ik met het automatisch systeem geparkeerd stond.
- gemiddeld verbruik staat nu op 5.4, maar zal hopelijk nog wat zakken als hij ingereden is.
Extra vragen zijn altijd welkom ;-)
Comment
-
Bij deze een paar foto's. Deze ochtend naar het werk gereden met een gemiddeld verbruik van 4,7 liter/100 km. Dit met hier en daar wat file en traag rijden.
Wat me trouwens wel opvalt bij dit nieuwe model is toch dat weer een hoop zaken op de optielijst zijn terecht gekomen waar deze vroeger 'standaard' waren op het W204 model. Zo denk ik al aan het actieve grootlicht (faren) die niet standaard zijn bij LED ILS, maar een optie is van 121 euro (waarom doen ze dit er niet gewoon bij??) en Agility select waar Mercedes zoveel reclame mee maakt is bijkbaar niet standaard op de avantgarde uitvoering. Opnieuw een optie van ongeveer 100 euro die ik niet had aangevinkt.
image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Treebark Bekijk BerichtenNet handtekening gezet voor nieuwe lease
C300h
- Obsidiaanzwart
- Cranberry red leder
- Design pack AMG
- AMG Line interieur
- JAV 19 inch (donkere multispaak)
- LED ILS
- Media Pack (HUD, Comand Online, Burmester surround)
- Comfort pack (dimmende spiegels, elektr. inklapbaar, verwarmde zetels, stoelen elektr. verstelbaar)
- Parkeerpakket (+ camera)
- Professional Pack
- Sfeerverlichting
- Keyless go startfunctie
- Comfortsluiting kofferdeksel
- Media interface
- Agility control lager liggend
- Sierdelen in essenhout zwart
- Warmtewerend donkergetint glas
- Akoestisch glas
Verwacht ergens November
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steven DS Bekijk BerichtenBij deze een paar foto's. Deze ochtend naar het werk gereden met een gemiddeld verbruik van 4,7 liter/100 km. Dit met hier en daar wat file en traag rijden.
[ATTACH=CONFIG]108591[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108592[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108593[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108594[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108595[/ATTACH]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steven DS Bekijk BerichtenBij deze een paar foto's. Deze ochtend naar het werk gereden met een gemiddeld verbruik van 4,7 liter/100 km. Dit met hier en daar wat file en traag rijden.
Wat me trouwens wel opvalt bij dit nieuwe model is toch dat weer een hoop zaken op de optielijst zijn terecht gekomen waar deze vroeger 'standaard' waren op het W204 model. Zo denk ik al aan het actieve grootlicht (faren) die niet standaard zijn bij LED ILS, maar een optie is van 121 euro (waarom doen ze dit er niet gewoon bij??) en Agility select waar Mercedes zoveel reclame mee maakt is bijkbaar niet standaard op de avantgarde uitvoering. Opnieuw een optie van ongeveer 100 euro die ik niet had aangevinkt.
[ATTACH=CONFIG]108591[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108592[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108593[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108594[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108595[/ATTACH]
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beverkeizer Bekijk BerichtenTiens, de mijne heeft wel Agility select, maar ik heb het niet moeten nemen als optie... Is wel en AMG-line, maar ik geloof niet dat dat een verschil maakt?Last edited by Steven DS; 01/06/2015, 22:43.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steven DS Bekijk BerichtenIn de AMG line exterieur zit de agility select inderdaad in. Op zich mis ik het want in de standaard comfortstand voelt het stuur bij lage snelheden echt te licht aan. Dit valt met agility select in te stellen.
wel 1 van de simpelste retrofits ooit voor mercedeslets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenProficiat, heel mooi. Alleen vind ik de touring (koffer) minder mooi.
Comment
Comment