Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten
En ik rijd niet als een bompa, ik rijd overal de maximaal toegelaten snelheid. En wanneer ik naar de bakker moet, neem ik de fiets, niet de wagen, dat zijn 't soort ritten die je verbruik doen stijgen, ook file doe ik nooit. Wagen doet maximaal één of twee ritten < 10 km per week. En ik heb ook geen 18" (goed voor 0,3 l extra verbruik)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk BerichtenWanneer je alleen de 190PK versie neemt (de moderne motor, 106gr vs 124 gr), valt dat gemiddelde al terug op 5,7 l/100 km (alle voertuigen nemen, ook deze met minder dan 1500 km).
En ik rijd niet als een bompa, ik rijd overal de maximaal toegelaten snelheid. En wanneer ik naar de bakker moet, neem ik de fiets, niet de wagen, dat zijn 't soort ritten die je verbruik doen stijgen, ook file doe ik nooit. Wagen doet maximaal één of twee ritten < 10 km per week. En ik heb ook geen 18" (goed voor 0,3 l extra verbruik)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenMijn w204 220cdi gebruikte dik 9l en dit gemeten op 5 jaar tijd. Altijd korte ritten wel
maar ik denk dat ze ons mogen schrappen kwa koud kort alles op en bewegend nog liefst
Comment
-
Mooie 2dehandse C200 exclusive voor een redelijk prijsje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenMijn w204 220cdi gebruikte dik 9l en dit gemeten op 5 jaar tijd. Altijd korte ritten wel
Vorige 200cdi automaat was liter meer.
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten...jalouse als de pest, heb zelfs mijn weg verlegd
(ook al weet ik dat mijne lange nooit zo goed als uwe platte zal scoren)
Sent from my D5803 using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenEerste 205 op de doppen gespot in Blankenberge !!! :-) oudere dame
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk
Sent from my D5803 using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenbij de 205 zou ik zeker geen auto nemen van het eerste productiejaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk BerichtenWat is het nut van een 360° camera (buiten het beschermen van uw velgen tegen een borduur)...?
Ben aan het twijfelen om deze optie toch te nemen, maar is het zijn geld waard ?
Comment
-
Het plezantste van deze optie vind ik dat je de parkinglijnen ziet. Zo kan je heel gemakkelijk zien of je mooi tussen de lijnen staat, zowel in de lengte, als in de breedte. Met de Range hebben we deze optie niet, en moet ik dikwijls de deur openen om te kijken, om dat te zien dat ik niet goed sta, en ik de auto moet herzetten. het is geen must, maar ik vind het supergemakkelijk. En idd de borduren voor de velgen...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHet plezantste van deze optie vind ik dat je de parkinglijnen ziet. Zo kan je heel gemakkelijk zien of je mooi tussen de lijnen staat, zowel in de lengte, als in de breedte. Met de Range hebben we deze optie niet, en moet ik dikwijls de deur openen om te kijken, om dat te zien dat ik niet goed sta, en ik de auto moet herzetten. het is geen must, maar ik vind het supergemakkelijk. En idd de borduren voor de velgen...
Comment
-
Snelle vraag; in onderhandeling met potentiële toekomstige werkgever.
Wat zou +/- het maandelijkse leasingbedrag ex BTW, zonder tankkaart, zijn voor een 220 CDI (163pk) in AMG line (binnen/buiten) - 7G automaat en leder. Dit à 30000 kms/j voor 4 jaar.
Is om een idee te kunnen krijgen.
Comment
Comment