kijk eens op www.directlease.be
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GVfB Bekijk Berichtenmja, met mijn huidige wagen scheelt directlease bijna 200 EUR/maand... als ik nu zeker zou zijn dat het verschil altijd 200 EUR zou zijn heb ik al een goeie referentie ;-)
Sent from my D5803 using Tapatalk
Comment
-
+ https://www.youtube.com/watch?v=jXZ1iNGFl0A" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GVfB Bekijk BerichtenSnelle vraag; in onderhandeling met potentiële toekomstige werkgever.
Wat zou +/- het maandelijkse leasingbedrag ex BTW, zonder tankkaart, zijn voor een 220 CDI (163pk) in AMG line (binnen/buiten) - 7G automaat en leder. Dit à 30000 kms/j voor 4 jaar.
Is om een idee te kunnen krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten+ https://www.youtube.com/watch?v=jXZ1iNGFl0A" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
Gisteren heeft trouwens een Mercedes-verkoper bevestigd dat de type-aanduiding van de C450 4Matic zal veranderen naar AMG C43.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenhoe bedoel je? ofwel heb ik daar totaal niet op gelet bij de testwagen en vervangwagen ofwel hebben mijn huidige benzen dat ook zodat het voor mij normaal overkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendas historisch, zou ook graag de reden erachter kennen...straf dat het jou opvalt niet veel mensen merken het of denken dat het ingebeeld is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenIk denk niet dat ik er obsessief mee bezig ben, al is die zit-en stuurhouding wel heel belangrijk. Een 'als gegoten' actieve zithouding is diegene waar ik mij het beste bij voel. Nu ik erover nadenk, allicht is die zithouding ietwat relatief tov je rijgedrag. Mits een meer relaxte houding aan te nemen (lees, beetje hangen in de zetel) staat het stuurwiel misschien beter zo... ? Ik weet het niet, heb het nog niet geprobeerd. Ik dacht misschien dat het een veiligheidsreden had... kan me echter niet inbeelden hoe dan.
Het stuur wat meer naar rechts in het verlengde van je blik als je bijvoorbeeld in de stad rijdt voelt wellicht het natuurlijkst aan, je kijkt ook minder gauw tegen de A-stijl op, het is misschien zelfs wel een tikkeltje veiliger wat betreft opmerkzaamheid van de bestuurder.
Het rijdt prima hoor. Ik zou mijn auto slecht ontwikkeld vinden als het stuur in het midden van de stoel stond en me storen aan de A-stijl.
Wel niet proberen om de auto te besturen met enkel het linkerhand en de elleboog door het raam. Dat gaat helaas niet bij een MB.Last edited by Gere; 22/01/2016, 20:52.
Comment
Comment