Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• kijk eens op www.directlease.be

Comment

• mja, met mijn huidige wagen scheelt directlease bijna 200 EUR/maand... als ik nu zeker zou zijn dat het verschil altijd 200 EUR zou zijn heb ik al een goeie referentie ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GVfB Bekijk Berichten
        mja, met mijn huidige wagen scheelt directlease bijna 200 EUR/maand... als ik nu zeker zou zijn dat het verschil altijd 200 EUR zou zijn heb ik al een goeie referentie ;-)
        Hangt sterk af van de grootte van het bedrijf (kortingen) en de leasemaatschappij. dat laatste schol enkele maanden geleden 100eu voor ongeveer de configuratie die jij aangaf (levering Was begin December) . (waarbij LP de duurste Was) uiteindelijk leasebedrag lag rond de 690 dacht ik (Was bij collega) op 3,5 jaar. De prijzen zijn zo variabel in de tijd dat hier moeilijk een eenduidig antwoord op te geven valt vrees ik.

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

• + https://www.youtube.com/watch?v=jXZ1iNGFl0A" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
          https://www.youtube.com/watch?v=jXZ1iNGFl0A"> https://www.youtube.com/watch?v=jXZ1iNGFl0A" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          lets have some more member berries

Comment

• Verbazingwekkend hoe die blijft accelereren bij hoge snelheid.

Comment

• idd. renntech is natuurlijk wel niet zomaar een tuning bedrijf. de baas is ex AMG werknemer en ze maken alles zelf

Comment

• Alleen jammer dat ze de cijfers er niet bijzetten op het einde van het filmpje.

Comment

• Denk dat je met een moto al een vette kluif hebt aan dit

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GVfB Bekijk Berichten
                    Snelle vraag; in onderhandeling met potentiële toekomstige werkgever.

Wat zou +/- het maandelijkse leasingbedrag ex BTW, zonder tankkaart, zijn voor een 220 CDI (163pk) in AMG line (binnen/buiten) - 7G automaat en leder. Dit à 30000 kms/j voor 4 jaar.

Is om een idee te kunnen krijgen.
                    Ik heb dezelfde samenstelling, maar helaas maar een 180... Ook met AMG binnen en buiten, automaat, leder, gps en nog paar andere opties. De mijne kwam op ongeveer €650 excl. BTW en zonder brandstof bij Leaseplan in 2+2. Wij nemen wel elk jaar zo'n 150 Mercedessen af, dus vallen in hun hoogste categorie qua korting.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                      + https://www.youtube.com/watch?v=jXZ1iNGFl0A" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
                      https://www.youtube.com/watch?v=jXZ1iNGFl0A"> https://www.youtube.com/watch?v=jXZ1iNGFl0A" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      Veel te snel, en merk ook het tractieverlies tot 100 km/u. Ik blijf erbij dat zo'n C63 als daily gewoon veel te brutaal is icm met de achterwieltractie. Een C450 is als daily de betere wagen.

Gisteren heeft trouwens een Mercedes-verkoper bevestigd dat de type-aanduiding van de C450 4Matic zal veranderen naar AMG C43.
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• yep idd jammer genoeg krijgen we nu nog een sub level van AMG's
                        van dat brutaal vind ik wel totaal niet zolang je niet naar de AMG modus gaat

Comment

• kleine nuance c43 amg ipv 450, maar commercieel wel clever denk ik naar verbeelding toe

Comment

• amg verkoopt he

Comment

• Een bedenking die ik bij mijn introductie met de wagen onmiddellijk maakte is die offset van het stuurwiel tov je lichaam. Heeft dat een bepaalde functie? Stoort niemand zich daaraan?

Comment

• hoe bedoel je? ofwel heb ik daar totaal niet op gelet bij de testwagen en vervangwagen ofwel hebben mijn huidige benzen dat ook zodat het voor mij normaal overkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                  hoe bedoel je? ofwel heb ik daar totaal niet op gelet bij de testwagen en vervangwagen ofwel hebben mijn huidige benzen dat ook zodat het voor mij normaal overkomt
                                  Wat ik met die offset bedoel is wanneer je het stuurwiel met beide handen vastneemt (9u - 3u) je merkt dat het stuurwiel niet recht tov uw torso gepositioneerd is (alsof uw rechterarm korter is).

Comment

• das historisch, zou ook graag de reden erachter kennen...straf dat het jou opvalt niet veel mensen merken het of denken dat het ingebeeld is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      das historisch, zou ook graag de reden erachter kennen...straf dat het jou opvalt niet veel mensen merken het of denken dat het ingebeeld is
                                      Ik denk niet dat ik er obsessief mee bezig ben, al is die zit-en stuurhouding wel heel belangrijk. Een 'als gegoten' actieve zithouding is diegene waar ik mij het beste bij voel. Nu ik erover nadenk, allicht is die zithouding ietwat relatief tov je rijgedrag. Mits een meer relaxte houding aan te nemen (lees, beetje hangen in de zetel) staat het stuurwiel misschien beter zo... ? Ik weet het niet, heb het nog niet geprobeerd. Ik dacht misschien dat het een veiligheidsreden had... kan me echter niet inbeelden hoe dan.

Comment

• In recente valt het minder op, maar bvb in een oud sl met zon gigantisch roer is het zichtbaar

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                          Ik denk niet dat ik er obsessief mee bezig ben, al is die zit-en stuurhouding wel heel belangrijk. Een 'als gegoten' actieve zithouding is diegene waar ik mij het beste bij voel. Nu ik erover nadenk, allicht is die zithouding ietwat relatief tov je rijgedrag. Mits een meer relaxte houding aan te nemen (lees, beetje hangen in de zetel) staat het stuurwiel misschien beter zo... ? Ik weet het niet, heb het nog niet geprobeerd. Ik dacht misschien dat het een veiligheidsreden had... kan me echter niet inbeelden hoe dan.
                                          Als je een auto bestuurt richt je je blik automatisch op wat zich voor de auto in zijn gehele breedte bevindt, naar het verlengde van het midden van de grille. Een ideale besturing zou zich in het midden van de auto bevinden.
                                          Het stuur wat meer naar rechts in het verlengde van je blik als je bijvoorbeeld in de stad rijdt voelt wellicht het natuurlijkst aan, je kijkt ook minder gauw tegen de A-stijl op, het is misschien zelfs wel een tikkeltje veiliger wat betreft opmerkzaamheid van de bestuurder.
                                          Het rijdt prima hoor. Ik zou mijn auto slecht ontwikkeld vinden als het stuur in het midden van de stoel stond en me storen aan de A-stijl.

Wel niet proberen om de auto te besturen met enkel het linkerhand en de elleboog door het raam. Dat gaat helaas niet bij een MB.
                                          Last edited by Gere; 22/01/2016, 20:52.
                                          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Working...
                                          X