AMG met 18" valt misschien nog mee dan, zou het eens moeten proberen. Ben wel een BMW 1 met M-ophanging gewoon maar die is eigenlijk niet te hard.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse
Collapse
X
-
Hoeveel zou deze nieuw gekost hebben? Dus ongeveer, met korting.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenWat staat daar onderaan? Productieplaats Zuid-Afrika???????????
Vind hem erg mooi, is een lederen interieur met mooi hout. Zwart en LED, hadden ook die typische 17" velgen mogen zijn voor mij.
Een interessante overname kreeg ik wel niet echt voor mijn auto.Dacht dat ze zo misschien wat zouden onderhandelen. Maar misschien is de prijs wel onderhandelaar. Al lijkt het me redelijk correct?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenDat zou niet kloppen. Zou een firma-auto zijn van MB met dus maar 8000 km.
Vind hem erg mooi, is een lederen interieur met mooi hout. Zwart en LED, hadden ook die typische 17" velgen mogen zijn voor mij.
Een interessante overname kreeg ik wel niet echt voor mijn auto.Dacht dat ze zo misschien wat zouden onderhandelen. Maar misschien is de prijs wel onderhandelaar. Al lijkt het me redelijk correct?
Sent from my D5803 using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenHoeveel zou deze nieuw gekost hebben? Dus ongeveer, met korting.
https://www.gms-used-cars.be/nl/twee...c-220_220.html
Catalogus prijs nieuw was 51.727.50
Stephan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Str03mf Bekijk BerichtenDie krasvaste lak, Is dat standaard? Ik zie dat niet in de configurator /optielijst
Sent from my D5803 using Tapatalk
Oorspronkelijk geplaatst door Its Bekijk BerichtenDie wagen staat ook hier: http://www.nnc.be/nl-BE/Aanbod/Detail?vehicleId=585101
Stephan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenWat staat daar onderaan? Productieplaats Zuid-Afrika???????????BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Mercedes-Benz reorganiseert zijn SUV-productie en breidt de productiecapaciteit in de VS uit. Contractpartner AM General wordt onderdeel van het productienetwerk van Mercedes-Benz en zal in de toekomst in South Bend, Indiana, de productie van de R-Klasse voor zijn rekening nemen. Hierdoor kan de vrijkomende capaciteit in de Mercedes-Benz-fabriek in Tuscaloosa (Mercedes-Benz U.S. International, MBUSI) worden gebruikt voor de vervaardiging van de M-Klasse, de GL-Klasse en de nieuwe GLE Coupé die in de zomer op de markt komt.
2015 wordt voor Mercedes-Benz het jaar van de SUV. Bijna het complete SUV-palet wordt vernieuwd: de M- en GL-Klasse worden vernieuwd en de type-aanduiding wordt conform de nieuwe nomenclatuur veranderd in GLE- en GLS-Klasse. Daarnaast komt in de zomer met de GLE Coupé een geheel nieuw model op de markt. Mercedes-Benz verwacht als gevolg van dit productoffensief in 2015 nieuwe verkoopimpulsen.Met de introductie van de nieuwe GLE Coupé en de blijvend sterke vraag naar SUV's heeft de fabriek in Tuscaloosa alle beschikbare productiecapaciteit voor dit segment. De capaciteit groeit dit jaar uit tot meer dan 300.000 eenheden. De capaciteit die nodig was voor de huidige R-Klasse zal worden benut voor de andere SUV-modellen.
Behalve SUV's vervaardigt de fabriek sinds juni 2014 ook de nieuwe C-Klasse Limousine – als één van vier internationale productieplaatsen samen met de hoofdvestiging in Bremen, de fabriek in het Zuid-Afrikaanse East London en Beijing Benz Automotive Co. Ltd. (BBAC) in China.
De Mercedes-Benz R-Klasse wordt sinds 2013 uitsluitend in China verkocht en is in de lange versie met zes of zeven zitplaatsen bij Chinese klanten zeer geliefd. De productie bij AM General begint naar verwachting in de zomer van 2015.Mercedes-Benz U.S. International (MBUSI) werd in 1995 opgericht en begon in 1997 met de productie van de M-Klasse. In 2005 kwam daar de R-Klasse bij, in 2006 de GL-Klasse en in 2014 de C-Klasse Limousine voor de Noord-Amerikaanse markt. In 2014 produceerde de fabriek meer dan 235.000 auto's en tot op heden zijn in Tuscaloosa meer dan 2,1 miljoen voertuigen voor klanten wereldwijd van de band gerold.AM General heeft meer dan 50 jaar productie-ervaring in twee montagefabrieken. Het bedrijf heeft meer dan 1,5 miljoen voertuigen geproduceerd met ondersteuning van het personeel van zijn hoofdvestigingen in Indiana, Michigan en Ohio en een sterk leveranciersnetwerk in 43 Amerikaanse staten.
(Bron: AM General).Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Its Bekijk BerichtenDie wagen staat ook hier: http://www.nnc.be/nl-BE/Aanbod/Detail?vehicleId=585101
Stephan
Komt door die sluikreclame via tv-reeks La trêve.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenKomt door die sluikreclame via tv-reeks La trêve.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Ja hé! Wat een streek ook.
Toch ook wel goed hoe Mercedes die auto daarin weet te verkopen. Die Duster komt ook goed over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenWat een geweldige bak. Ik wil een goeie reden kunnen bedenken om hem te kopen.
Komt door die sluikreclame via tv-reeks La trêve.
Verstuurd met de postduif.
Comment
-
Ik zou het wel fijn vinden om een nieuwe auto te hebben. Vooral omdat je daar dan echt zorg voor kunt dragen en hem ook helemaal als nieuw kunt proberen houden. Geen steenslag, voorruitproblemen of schade door vorige eigenaars.
+100.000 km zorgenvrij normaal gezien.
De C is ook wel erg mooi, een aantrekkelijke auto en écht avant-garde (grote stap vooruit gezet) zoals de jouwe dat was.
Maar beter? Eigenlijk hou ik vooral van de afwerking van bv. een E.
Comment
Comment