Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Macan

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Weldra een 2.0D op komst met 211 pk en 350 nm.....
    Binnen afzienbare tijd staan ze op elke hoek van de straat.

Comment

• Porsche wordt steeds minder om minder exclusief.
      Ik begrijp wel dat deze modellen en motoren voor de meeste centen zullen zorgen, maar het verliest toch meer en meer aan prestige...
      Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
        Porsche wordt steeds minder om minder exclusief.
        Ik begrijp wel dat deze modellen en motoren voor de meeste centen zullen zorgen, maar het verliest toch meer en meer aan prestige...
        Ferdinand Porsche ligt nu met 2 duimen omhoog in zijn graf, eindelijk een navolger voor zijn kever, zijn initieel doel is bereikt lol
        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
          Porsche wordt steeds minder om minder exclusief.
          Als je ziet welke centra's ze her en der aan het zetten zijn of onlangs geopend hebben, kan ik me niet van de indruk ontdoen dat ze zwaar gaan inzetten op de "gemiddelde" 😄 man in de straat die nu al met een Duits merk rijden.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ik heb er vandaag al 3 gezien in Duitsland, ziet er echt schitterend uit en is zeker geen vrouwenauto zoals hier al gesuggereerd werd.
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• 350 Nm... dat is niet zo waw voor een 2.0 diesel. Zou wat meer mogen zijn voor een Porsche. 211 pk is dan weer niet slecht. Maar knalprestaties zal je niet moeten verwachten. Eerder gewoon goed rijden. Benieuwd wat de prijs zal zijn. Eerlijk gezegd zie ik zoiets met die motorisatie wel zitten wanneer mijn auto 5 jaar is. Veel zal afhangen van de prijs....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                350 Nm... dat is niet zo waw voor een 2.0 diesel. Zou wat meer mogen zijn voor een Porsche. 211 pk is dan weer niet slecht. Maar knalprestaties zal je niet moeten verwachten. Eerder gewoon goed rijden. Benieuwd wat de prijs zal zijn. Eerlijk gezegd zie ik zoiets met die motorisatie wel zitten wanneer mijn auto 5 jaar is. Veel zal afhangen van de prijs....
                Is de nieuwe 2.0 diesel van BMW geen 400 Nm ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                  Is de nieuwe 2.0 diesel van BMW geen 400 Nm ?
                  Euhm, er komt een 2.0 viercylinder van 211 pk en 350 Nm maar dat is wel een benzine hoor! Audi....weet je wel.

Comment

• Maar voorlopig zou die viercilinder benzinemotor alleen voor Azië zijn, hoorde ik van de invoerder.
                    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• En een 2.0 liter benzine met 211 pk is zeker niet wauw vind ik. Dat moet toch vele beter kunnen voor een merk als Porsche.
                      Waaar is de tijd dat Porsche reclame maakte in de folder van VW. Toen was een Porsche echt nog iets speciaals. Als ze zo voortdoen krijgen we binnenkort nog een stadswagentje.

Comment

En een 2.0 liter benzine met 211 pk is zeker niet wauw vind ik. Dat moet toch vele beter kunnen voor een merk als Porsche.
                        Waaar is de tijd dat Porsche reclame maakte in de folder van VW. Toen was een Porsche echt nog iets speciaals. Als ze zo voortdoen krijgen we binnenkort nog een stadswagentje.
                        Waw, straks misschien een Porsche camionette

Comment

• Straks ? ... er rijden al enige tijd Cayenne's rond als lichte vracht ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                            Straks ? ... er rijden al enige tijd Cayenne's rond als lichte vracht ...
                            ik wil er eentje met open laadbak.

Comment

• Gisteren een familie negers gezien in ne getunde Cayenne. Knap zulle, gespoten achterlichten en zo. Reden wel zeer traag ermee.

Comment

Gisteren een familie negers gezien in ne getunde Cayenne. Knap zulle, gespoten achterlichten en zo. Reden wel zeer traag ermee.

fijn!
                                Kunnen ze eindelijk iets met meer prestige kiezen dan het gebruikelijke Duitse trio 😁

Comment

• Porsche's exclusiviteit is gone....

Comment

350 Nm... dat is niet zo waw voor een 2.0 diesel. Zou wat meer mogen zijn voor een Porsche. 211 pk is dan weer niet slecht. Maar knalprestaties zal je niet moeten verwachten. Eerder gewoon goed rijden. Benieuwd wat de prijs zal zijn. Eerlijk gezegd zie ik zoiets met die motorisatie wel zitten wanneer mijn auto 5 jaar is. Veel zal afhangen van de prijs....
                                    Tijdje geleden vond je het nog bespottelijk om te zeggen dat 100pk niet zo veel is.

Comment

• En hiermee bedoel je? Dat ik het met minder pk moet doen. In de context toen was het een bespottelijke uitdrukking van u ja. Ging toen over camions en gij wist toen te zeggen dat wagens met 100 pk je voor de voeten reden met je vrachtwagen. Je weet niet hoe dom die uitdrukking van je was.
                                      Volgens mij ben je een gefrustreerd ventje in je Swiftje en voel je je een groot man als je in de vrachtwagen zit.

Comment

• je moet het topic beter volgen, die vrachtwagen was een grap.

Comment

• En je uitspraken waren niet enkel binnen die context, al zal dat wel de aanstoot gegeven hebben om die kul te verzinnen.

Comment

Working...
                                          X