Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Macan

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik vind hem SUPER mooi, behalve die te fel afhellende koffer. dit mocht voor mijn part wat minder hellend zijn en zodoende meer kofferruimte creëren, voor de rest zou ik hem direct kopen
    There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door illi4ever Bekijk Berichten
      Met dank aan Di Rupo wordt het idd wachten op die basismotor, als die er al zou komen?
      Er was van de week een artikel waar men vermelde dat er 2.0 4 cyl ( van Vw ) als basismodel zou komen. 180 diesel en 220 pk benzine.

Sent from my iPhone using Tapatalk
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Ik vind die vier grote uitlaten wel wat overdreven voor een 3l diesel...

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

ZEER knap imo.
                Was bij de scoops al fan, maar overtreft nog mijn verwachtingen.

Na de Cayenne, die voor mij nog altijd een design misser is..zeker de I, is dit pas een échte "Sports"UV, met een grooooote S

Comment

Ik vind hem ook geslaagd, maar die prijzen! Ik dacht dat er toch een groter prijsonderscheid ging zijn met de Cayenne, zeker wat betreft de diesel, maar voor de benzine (Cayenne S vs Macan S is er wel een serieus verschil).
                  Last edited by ; 21/11/2013, 15:16.

Comment

Sharapova of hoe heet ze , moet nog iets werken aan haar houding en het gaat allemaal goed komen. Buiten de prijs vind ik het heel geslaagd….

Comment

Ben er echt zot van

Een SUV is niks voor mij, ik erger mij altijd aan die te hoge instap;Denk dat het op dit gebied wel beter zal zitten bij de Macan.

Ik ben fan !!!

Comment

Heel erg knap! Op de persfoto's had ik mijn twijfels over de achterkant maar nu ik hem zo op betere foto's zie ben ik helemaal fan! Hij is trouwens ook al te configureren op de Duitse site.
                        Last edited by C'Mon; 21/11/2013, 20:49.

Comment

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                          2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

Heel knappe wagen! Dit wordt zeker opnieuw een succes voor Porsche.

Comment

Zoals wel vaker bij het huidige Porsche zien we wel weer een zeer drukke middentunnel, bezaaid met knoppendoolhof.
                              Beetje jammer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Grote fan van deze velg, zowel qua design als formaat.

Comment

Best leuke wagen. Maar 60.000 euro basis zonder opties is een pak geld. Als je dan toch exclusief wil rijden dan vind ik een infinity QX50 voor 45.000 euro (full option voor die prijs (mits wat onderhandelen) zeker geen slechte deal. En die heeft ongeveer de zelfde bouwvormen. Zoals gezegt voor 60.000 euro zijn er een pak andere leuke wagens. De nieuwe X5 zou ik ook wel willen.

Comment

Ik wacht wel tot ze te vinden zijn op de 2de-handsmarkt

2 jaar oud voor 40-45k.

Comment

Stukken beter dan de Cayenne, stoor me wel aan de oubollige luchtroosters in het midden van het dashboard maar dat zijn misschien details.

Comment

allen naar de site van Porsche uk.. vanaf 43.000 GBP! Weer een groot verschil met BE of DE.. Als de wisselkoers nu ook eens zou meewerken.

Comment

Tja wat wil je t is Porsche hé

2021 Taycan 4S
                                          2021 Lexus UX250h

Comment

Working...
                                          X