Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Knap en ik die dacht dat daar een performante 2 liter ofzo zou inkomen maar blijken toch al ''zware'' motors te zijn, had ik niet verwacht.
Edit: komt mss nog zo'n 2 liter?
Ik vermoed toch dat er later, eens de productie op gang is er een instapversie komt. Tenzij de huidige range zodanig goed verkoopt dat er geen productuecapaciteit zou overblijven. Vooral vanuit fiscaal oogpunt zou een performante 2L welkom zijn.
Ik vermoed toch dat er later, eens de productie op gang is er een instapversie komt. Tenzij de huidige range zodanig goed verkoopt dat er geen productuecapaciteit zou overblijven. Vooral vanuit fiscaal oogpunt zou een performante 2L welkom zijn.
Ja idd volledig mee eens.
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Wat een lelijke auto! De Cayenne is duizend keer mooier! Het interieur van de Macan is ook echt belachelijk met die Audi/VW kopsteunen vooraan, trekt echt op niets! Het is ik wil wel "Macan" niet... Een gemiste kans voor Porsche.. :s
Comment