Ik vind dit zelfs geen gelijkenis.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche Macan
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
ik zie graag de kunstof plakband
foto ergens gepikt op het forum
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
ik zie graag de kunstof plakband
foto ergens gepikt op het forum
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk BerichtenNaar de huidige maatstaven is het scherm in de middenconsole vrij klein.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenVandaag live gezien in Brussel en goedgekeurd
Proporties kloppen helemaal (veel beter dan de Cayenne) en interieur is werkelijk prachtig
in vergelijking met nieuwe MB C is dat meer een kopie van VW. Lijkt verouderd.
Vrijdag is zien op salon.
Comment
-
Vrijdag gezien en ingezeten op salon. Leuk maar leek mij kleiner binnen dan mijn X3, idem koffer. Daarvoor in de Audi Q3rs gezeten. En vond deze leuker.
Blijft veel geld voor een Porche batch te hebben. De voorkant wil ik wel is zien in de zomer na een ritje autostrade. Lijkt me niet evident om daar de vliegen van af te wassen.
Comment
-
Ik ben ongeveer 1m90 en achteraan zit ik sowieso met het hoofd tegen het dak. Beenruimte is ook niet enorm. 2 volwassen mannen achter elkaar is enkel voor korte afstanden. Jammer.
Ik was er in ieder geval niet wild van. In vooraanzicht lijkt het te fel op de Cayenne. Het had origineler gemogen.
Comment
-
Ik heb op het salon de test gedaan.
In de Macan zat ik achteraan met mijn hoofd tegen het plafond. Daarna heb ik in de RS-Q3 plaats genomen en daar had ik meer dan ruimte genoeg. Voor mij heb ik telkens dezelfde persoon de stoel laten goed zetten voor zijn perfecte rijhouding en ook daar was er in de RS-Q3 meer beenruimte dan in de Macan. Voor alle duidelijkheid ik ben 1m81.
Comment
Comment