Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Macan

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind dit zelfs geen gelijkenis.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• +1

Die 3D achterlichten zijn prachtig. Net zoals ik het design van de lichten op i3 super vind.

Comment

• is wel geslaagd design vind ik, maar ziet er niet te praktisch uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

ik zie graag de kunstof plakband

foto ergens gepikt op het forum

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

ik zie graag de kunstof plakband

foto ergens gepikt op het forum
            Nostalgie!......dit is en blijft voor mij de enige echte

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Vandaag live gezien in Brussel en goedgekeurd
                  Proporties kloppen helemaal (veel beter dan de Cayenne) en interieur is werkelijk prachtig
                  2021 Taycan 4S
                  2021 Lexus UX250h

Comment

• Naar de huidige maatstaven is het scherm in de middenconsole vrij klein.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk Berichten
                      Naar de huidige maatstaven is het scherm in de middenconsole vrij klein.
                      Was me ook al opgevallen, zeker als je het vergelijkt wat er in bv een BMW 5 zit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                        Vandaag live gezien in Brussel en goedgekeurd
                        Proporties kloppen helemaal (veel beter dan de Cayenne) en interieur is werkelijk prachtig
                        hopelijk valt interieur beter mee dan op foto.
                        in vergelijking met nieuwe MB C is dat meer een kopie van VW. Lijkt verouderd.
                        Vrijdag is zien op salon.

Comment

• Ik neem aan dat dit de amerikaanse versie is, met die reflectoren langs de zijkant?

Comment

• uiteraard, foto's hierboven zijn in US genomen
                            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• wow sorry, dom van me, is inderdaad in Detroit, dacht even dat het om foto's van Brussel ging

Comment

• Vrijdag gezien en ingezeten op salon. Leuk maar leek mij kleiner binnen dan mijn X3, idem koffer. Daarvoor in de Audi Q3rs gezeten. En vond deze leuker.
                                Blijft veel geld voor een Porche batch te hebben. De voorkant wil ik wel is zien in de zomer na een ritje autostrade. Lijkt me niet evident om daar de vliegen van af te wassen.

Comment

• Is er genoeg beenruimte langsachter? Hij lijkt me toch niet zo groot langsachter.

Maar ik ben wel fan van het model, met die Turbo velg is hij echt top!

Comment

• Deze vandaag gezien en hij is perfect in mijn ogen...
                                    Last edited by davy; 26/01/2014, 22:33.

Comment

• Is echt wel groter dan een Q3 hoor binnenin.
                                      Ongeveer even veel plaats als in Q5
                                      2021 Taycan 4S
                                      2021 Lexus UX250h

Comment

• Ik ben ongeveer 1m90 en achteraan zit ik sowieso met het hoofd tegen het dak. Beenruimte is ook niet enorm. 2 volwassen mannen achter elkaar is enkel voor korte afstanden. Jammer.
                                        Ik was er in ieder geval niet wild van. In vooraanzicht lijkt het te fel op de Cayenne. Het had origineler gemogen.

Comment

• Ik heb op het salon de test gedaan.
                                          In de Macan zat ik achteraan met mijn hoofd tegen het plafond. Daarna heb ik in de RS-Q3 plaats genomen en daar had ik meer dan ruimte genoeg. Voor mij heb ik telkens dezelfde persoon de stoel laten goed zetten voor zijn perfecte rijhouding en ook daar was er in de RS-Q3 meer beenruimte dan in de Macan. Voor alle duidelijkheid ik ben 1m81.

Comment

Working...
                                          X