Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Macan

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ga naar het frustatietopic man, denk dat je daar meer kan bijbrengen momenteel.

Comment

• Jij rijdt hier met een bus, niet ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
        Porsche's exclusiviteit is gone....
        Helemaal mee akkoord.
        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Ja, weer naar het onderwerp...
          Prijsverschil tussen een Cayenne en een Macan is wel niet erg groot. Wellicht willen ze door een lichtere motor dit verschil groter maken?
          Is natuurlijk wel leuk dat een Porsche bereikbaarder wordt. Als ik kijk naar mijn auto die 50 k catalogusprijs is, dan is 60 k voor een Porsche weinig. Uiteraard zal er niet veel korting gegeven worden en moet je er nog wel wat opties bijnemen. Macan is wel een model om verliefd op te worden. Zal beginnen sparen...

Comment

• Eens snel een Macan S geconfigureerd op de Duitse site, kwam snel op 75K voor ééntje naar mijn vrouwke haar zin.

Los van het feit dat SUV's absoluut m'n ding niet is ;-)

Comment

• 75 K... Het jammere is dat die opties zo snel oplopen he. Ikzelf zou absoluut automaat en gps moeten hebben.
              Ikzelf kan een gewone berline niet meer gewoon worden. Heb voor de aankoop van deze wagen even met een gewone berline gereden en heb die weer weggedaan omdat ik dat echt niet leuk meer vond. Zal voor mij altijd een hogere wagen moeten zijn... Schijnt dat die Macan wel het beste is wat je kan kopen in suv op gebied van wegligging. Of hij ook comfortabel is weet ik niet. Sportief en comfortabel gaan dikwijls niet samen vrees ik.

Comment

• Het ding gaat sowieso duur blijven, anders beconcurreren ze de q5 en tiguan te veel, zou niet slim zijn.

Comment

• Als herr reviews mag geloven heeft Porsche met de Macan toch een mooi staaltje techniek op de baan gezet. Journalisten zijn er vol lof over...

Comment

• Ja, schijnt het beste te zijn in suv wat je kan kopen momenteel. Zou ook nog een groot verschil zijn met de Q5 waarvan hij afgeleid werd.

Comment

• De Porsche Macan is al behoorlijk uitgebreid op je eigen smaak af te stemmen, maar Porsche Exclusive breidt de catalogus nog eens uit met een een reeks nieuwe accessoires.

Het kleine broertje van de Cayenne krijgt de beschikking over een nieuw Sport Design-pakket, waarmee de Macan rondom wat spoilers krijgt aangemeten. Het pakket is leverbaar in de kleur van de auto en in hoogglanszwart.
                      Dan is er nog een nieuw sportuitlaatsysteem met andere uitlaatdempers. Door middel van een knop op de middenconsole zijn zowel de prestaties als het geluid aan te passen. Wie een Macan met zwartverchroomde uitlaatpijpen tegenkomt, weet dat die auto over deze nieuwe optie beschikt.
                      Bixenonkoplampen - verscholen achter donker glas - en donkergetinte led-achterlichten zijn nu ook te bestellen. Voor het interieur is het nieuwe Limited Oak-pakket in het leven geroepen, dat bestaat uit speciale inlegstukken voor het dashboard. Uiteraard is de hele binnenzijde te bekleden met leer.
                      Ook historisch verantwoorde lichtmetalen 21-inchwielen, die zijn geïnspireerd op de welbekende Fuchs-wielen, zijn nu onder je Macan te krijgen.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Gisteren eens gaan kijken in de showroom, zag er mooi uit, zeker met zo een vol leder interieur... Nu ja, Woensdag ga ik er een testrit mee maken, met de diesel. Binnen drie weken dan met de 340pk benzine. Ben benieuwd
                        previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                        current : BMW 330D F30

Comment

• Schrijf zeker je ervaringen neer!!! Ben benieuwd... en zit eigenlijk beetje te kwijlen

Comment

• Porsche Macan

Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                            Gisteren eens gaan kijken in de showroom, zag er mooi uit, zeker met zo een vol leder interieur... Nu ja, Woensdag ga ik er een testrit mee maken, met de diesel. Binnen drie weken dan met de 340pk benzine. Ben benieuwd
                            Je gaat echt wel volledig los he
                            Last edited by ; 25/08/2014, 09:06.

Comment

• Een dikkere Macan, kan je dan niet beter een Cayenne kopen?

Nee! Want de Macan is gewoon veel mooier. En als je hem te ieletjes vindt ogen, moet je even bij Topcar langs gaan. Die claimen dat ze de eerste op deze planeet zijn die een bodykit klaar hebben liggen voor de baby-SUV van Porsche.
                              We zagen eerder al dat de tuner aan de slag was gegaan met Photoshop en klei. Nu is het menens. Topcar heeft doormiddel van carbon en kevlar carrosseriedelen flink wat designwijzigingen doorgevoerd aan de Macan.
                              Zo kreeg de auto nieuwe bumpers, spoilers, sideskirts, verbrede wielkasten, een diffuser en een andere grille. Ook werden her en der wat airvents toegevoegd. Ziet er best dik uit toch? Topcar geeft het pakketje de naam URSA en vraagt er 12.680 euries voor. Wil je zichtbare carbon afwerking, dan betaal je net iets meer dan 16 mille voor de kit.
                              Vanaf 27 augustus staat de Macan URSA op de internationale motorshow in Moskou. Voor de gelegenheid heet Topcar ook het interieur verpaarst en een set fijne wieltjes onder de Porsche gelegd. Het is nu wachten op de volgende tuner die met de Macan aan de haal gaat. Wordt vervolgd dus.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Zo wordt het wat ordinair.
                                  previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                                  current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                                    Zo wordt het wat ordinair.
                                    Ik zou met een blacklight lamp toch eens kijken of er geen vieze plekken op de zetels zitten...

Sent from somewhere, using Tapatalk
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Die eerste vraag vond ik wel goed... Kan je niet beter een Cayenne kopen voor het geringe prijsverschil?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                        Die eerste vraag vond ik wel goed... Kan je niet beter een Cayenne kopen voor het geringe prijsverschil?
                                        Ik zou dat alvast doen. Maar euhhhh, gering? Iets van een € 8170 verschil, toch nog redelijk als je het mij vraagt.
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Die Macan heeft wat mij betreft mosterdzaad gehaald bij de Renault Koleos - het kan uiteraard ook aan mij liggen

En la prueba del Renault Koleos 2.0 dCi 4x4 Bose Edition analizaremos el diseño, la habitabilidad, el comportamiento dinámico y los rivales de este model

Comment

Working...
                                          X