Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche Macan
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SeventyEight Bekijk BerichtenDie Macan heeft wat mij betreft mosterdzaad gehaald bij de Renault Koleos - het kan uiteraard ook aan mij liggen
Sorry maar ik zie hier echt geen gelijkenissen...2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenGisteren eens gaan kijken in de showroom, zag er mooi uit, zeker met zo een vol leder interieur... Nu ja, Woensdag ga ik er een testrit mee maken, met de diesel. Binnen drie weken dan met de 340pk benzine. Ben benieuwd
Ik zal zeker mijn ervaringen delen.
Comment
-
Porsche Macan
Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
En wel een Beetje belachelijk als je met je macan diesel naast een x4 35d aan het licht zou staan, daar sta je dan... Achtergelaten en eating beemer dust
maar voor het overige ziet de macan er wel beter uit en binnenin toch een klasse hoger.
Ben benieuwd naar de bevindingen van de andere testrijders
Ik ga een van de weken ook nog testrijden met de x4 35d om te vergelijken.Last edited by germinal; 25/08/2014, 23:35.previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenEn wel een Beetje belachelijk als je met je macan diesel naast een x4 35d aan het licht zou staan, daar sta je dan... Achtergelaten en eating beemer dust
Het concept 'stoplichtsprinten' met een diesel SUV is op zich al keibelachelijk2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenWie dat belangrijk vindt gaat überhaupt al geen Macan diesel kopen...
Het concept 'stoplichtsprinten' met een diesel SUV is op zich al keibelachelijkprevious : BMW 320D E90, Peugeot 207
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenAkkoord, maar toch, een porsche koop je toch ook omdat het een 'sportwagen' imago heeft. Dat BMW snellere diesels heeft dan porsche lijkt contradictorisch
een bmw X5 4.8 is ook sneller dan het gros vd Cayenne's... who cares?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenAkkoord, maar toch, een porsche koop je toch ook omdat het een 'sportwagen' imago heeft. Dat BMW snellere diesels heeft dan porsche lijkt contradictorisch
Als je een Macan koopt moet je je zelf al duidelijk maken dat het niks met het sportwagen imago van Porsche te maken heeft. Als je dit kan ga je genieten van je aankoop, kan je het niet dan ga je u nog veel ergeren.
Comment
-
Porsche Macan
Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichtenals je er toch zo mee inzit dat je in je Macan voorbij gestoken wordt door een X4, blijf dan in België, hier zullen het toch vnl. 2.0's zijn
een bmw X5 4.8 is ook sneller dan het gros vd Cayenne's... who cares?!
ik besef maar al te goed dat een macan een SUV is en geen boxter laat staan 911previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenWie dat belangrijk vindt gaat überhaupt al geen Macan diesel kopen...
Het concept 'stoplichtsprinten' met een diesel SUV is op zich al keibelachelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk BerichtenMet een 35d of een 40d suv laat je de meeste hot hatchen toch voor lul staan aan het stoplicht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDe x5 40d doet dat in 6,5s ongeveer (te trage internetverbinding om op te zoeken). Daarmee rijd je een recente hot hatch niet zoek.previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten5.9 sec en X4 35d in 5.2 sec
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichtengaan later misschien ook de +300 pk diesel aanbieden in Macan? hoe meer versies hoe meer ze kunnen vragen
Comment
Comment