Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Macan

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
    Die eerste vraag vond ik wel goed... Kan je niet beter een Cayenne kopen voor het geringe prijsverschil?
    Macan is echt vree goed

Autocar test al gezien?

Subscribe to the channel now: http://smarturl.it/autocarBMW's new coupé-syled crossover contender, the X4, is a new entry to the sports SUV market. Can the n...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SeventyEight Bekijk Berichten
      Die Macan heeft wat mij betreft mosterdzaad gehaald bij de Renault Koleos - het kan uiteraard ook aan mij liggen
      Het ligt inderdaad aan u.
      Sorry maar ik zie hier echt geen gelijkenissen...
      2021 Taycan 4S
      2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
        Gisteren eens gaan kijken in de showroom, zag er mooi uit, zeker met zo een vol leder interieur... Nu ja, Woensdag ga ik er een testrit mee maken, met de diesel. Binnen drie weken dan met de 340pk benzine. Ben benieuwd
        Ook toevallig, wij gaan morgen ook testrijden met de Porsche Macan diesel.
        Ik zal zeker mijn ervaringen delen.

Comment

• Vinden jullie het erg als ik met jullie meega?

Comment

• Porsche Macan

Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
            Macan is echt vree goed

Autocar test al gezien?

http://www.youtube.com/watch?v=se9K7DZdFuY
            Had ik gisteren gezien, ze zijn wel heel positief over de X4.

En wel een Beetje belachelijk als je met je macan diesel naast een x4 35d aan het licht zou staan, daar sta je dan... Achtergelaten en eating beemer dust

maar voor het overige ziet de macan er wel beter uit en binnenin toch een klasse hoger.

Ben benieuwd naar de bevindingen van de andere testrijders

Ik ga een van de weken ook nog testrijden met de x4 35d om te vergelijken.
            Last edited by germinal; 25/08/2014, 23:35.
            previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
            current : BMW 330D F30

Comment

En wel een Beetje belachelijk als je met je macan diesel naast een x4 35d aan het licht zou staan, daar sta je dan... Achtergelaten en eating beemer dust
              Wie dat belangrijk vindt gaat überhaupt al geen Macan diesel kopen...

Het concept 'stoplichtsprinten' met een diesel SUV is op zich al keibelachelijk
              2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten

Akkoord, maar toch, een porsche koop je toch ook omdat het een 'sportwagen' imago heeft. Dat BMW snellere diesels heeft dan porsche lijkt contradictorisch

Comment

Akkoord, maar toch, een porsche koop je toch ook omdat het een 'sportwagen' imago heeft. Dat BMW snellere diesels heeft dan porsche lijkt contradictorisch
                  als je er toch zo mee inzit dat je in je Macan voorbij gestoken wordt door een X4, blijf dan in België, hier zullen het toch vnl. 2.0's zijn

een bmw X5 4.8 is ook sneller dan het gros vd Cayenne's... who cares?!

Comment

Als je een Macan koopt moet je je zelf al duidelijk maken dat het niks met het sportwagen imago van Porsche te maken heeft. Als je dit kan ga je genieten van je aankoop, kan je het niet dan ga je u nog veel ergeren.

Comment

• Porsche Macan

Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
                      als je er toch zo mee inzit dat je in je Macan voorbij gestoken wordt door een X4, blijf dan in België, hier zullen het toch vnl. 2.0's zijn

een bmw X5 4.8 is ook sneller dan het gros vd Cayenne's... who cares?!
                      Daar gaat het niet over. Ik vind het enkel raar dat porsche kiest voor de (tragere)!258pk diesel van audi en niet voor de nieuwe biturbo van 300+pk van audi, gezien porsche dan toch voornamelijk een 'sport' imago heeft.

ik besef maar al te goed dat een macan een SUV is en geen boxter laat staan 911

Comment

• gaan later misschien ook de +300 pk diesel aanbieden in Macan? hoe meer versies hoe meer ze kunnen vragen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten

Met een 35d of een 40d suv laat je de meeste hot hatchen toch voor lul staan aan het stoplicht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
                            Met een 35d of een 40d suv laat je de meeste hot hatchen toch voor lul staan aan het stoplicht.
                            De x5 40d doet dat in 6,5s ongeveer (te trage internetverbinding om op te zoeken). Daarmee rijd je een recente hot hatch niet zoek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                              De x5 40d doet dat in 6,5s ongeveer (te trage internetverbinding om op te zoeken). Daarmee rijd je een recente hot hatch niet zoek.
                              5.9 sec en X4 35d in 5.2 sec

Comment

5.9 sec en X4 35d in 5.2 sec
                                De nieuwste X5 doet dat in 5,9s. De meeste rondrijdende modellen van 2010-2013 doen dat in 6,6s (blijkbaar ook met de 8 traps automaat). We kunnen dus veronderstellen dat die 5,9s met launch control is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
                                  gaan later misschien ook de +300 pk diesel aanbieden in Macan? hoe meer versies hoe meer ze kunnen vragen
                                  dat zou de doodsteek zijn voor de SQ5

Comment

• Comment

• wat een gaaf geluid! fan!

Comment

• het blijft een abomination net als de cayenne
                                        lets have some more member berries

Comment

• Iemand die weet of er al een upgrade bestaat voor het uitlaatsysteem voor de S diesel?

Comment

Working...
                                          X