Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Macan

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
    Iemand die weet of er al een upgrade bestaat voor het uitlaatsysteem voor de S diesel?
    Daar zijn ze nog mee bezig, voorlopig enkel voor de benzinemotoren.

Heb wel nog geen foto's gezien van die van u!

Comment

• uitlaten van die turbo zijn wel bijzonder mottig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
        Daar zijn ze nog mee bezig, voorlopig enkel voor de benzinemotoren.

Heb wel nog geen foto's gezien van die van u!
        In mijn topic stonden er al een paar, nu nog paar bijgepost :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
          uitlaten van die turbo zijn wel bijzonder mottig
          Sport uitlaat optie nemen, krijg je zwarte ronde.
          2009 Skoda Octavia 1.9 TDI

Comment

• Ook de mini-Cayenne ontkomt niet aan een oppoetsbeurtje van Porsche Exclusive.

Eerder was al de wat minder sterke Macan S aan de beurt, die een wat sportiever jasje aangemeten kreeg. Nu volgt de Macan Turbo; de pretversie die maar liefst 400 pk uit z’n V6 weet te pompen. Meest in het oog springend is natuurlijk de Impulse Red Metallic lak, maar de wijzigingen gaan verder dan dat.

Zo is het rode kleurtje eveneens aanwezig in het interieur dat verder met bruin leer is afgewerkt, heeft de Macan Turbo zwarte zijskirts en dakrails en rolt-ie op 21 inch lichtmetaal. Verder zijn de remklauwen vrolijk geel en ogen de bi-xenon koplampen een stukkie stoerder want donkerder.
            Daarnaast is deze Macan Turbo te herkennen aan de diffuser tussen de uitlaten en vinden we aan weerszijden SportDesign spiegels terug. Wat deze versie moet gaan kosten is helaas nog niet bekend.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Elke autofan kan de Gulf-kleurstelling wel dromen, dus als je voor herkenbaar wilt gaan, dan moet je deze toepassen. Hamann deed het op een Porsche Macan S Diesel met widebody-look en extra sportief geluid.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Wansmakelijk... Gulf staat enkel knap op een sportwagen

Comment

• en een vintage benzinepomp !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                        en een vintage benzinepomp !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                          Wansmakelijk... Gulf staat enkel knap op een sportwagen
                          inderdaad.
                          Last edited by ; 08/03/2015, 18:39.

Comment

• Dit wordt zeker onze volgende auto:
                            welke opties mogen we zeker niet vergeten ?
                            Sintruin till I die

Comment

• Mag worden verwijderd wegens dubbele post
                              Last edited by E90N; 07/04/2015, 02:03.
                              Sintruin till I die

Comment

• Porsche Macan

Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                                Iemand die weet of er al een upgrade bestaat voor het uitlaatsysteem voor de S diesel?
                                Heinz biedt deze aan, reeds info over ingewonnen ..

Zojuist ook bevestiging gekregen dat vanaf modeljaar 2016, (start juni) voor de diesel dit systeem ook kan..
                                Zou vermoedelijk zoiets als de SQ5 zijn, afwachten dus..
                                Last edited by E90N; 07/04/2015, 15:48.
                                Sintruin till I die

Comment

• Is er op het forum iemand die deze heeft gekocht ?
                                  previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                                  current : BMW 330D F30

Comment

• Xxx rijdt rond met eentje geloof ik.
                                    Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                    • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                    • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                    • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Dimas rijdt sinds een jaar ofzo met een Macan Turbo, woont nu wel in Zwitserland en komt hier maar zelden meer.
                                      2021 Taycan 4S
                                      2021 Lexus UX250h

Comment

• Blijkbaar heeft de diesel ook gewoon Macan S op de koffer hangen? Vond het al raar dat ik er met een 12j oud krel makkelijk van weg reed. Geluid was moeilijk te beoordelen aangezien ik hoog in toeren moet gaan om nog enigzins vooruit te geraken.
                                        Ben wel fan, als ik een SUV zou kopen zou ik dit zeker overwegen, knapper dan de cayenne imo.

Comment

• Porsche Macan

Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                                          Blijkbaar heeft de diesel ook gewoon Macan S op de koffer hangen? Vond het al raar dat ik er met een 12j oud krel makkelijk van weg reed. Geluid was moeilijk te beoordelen aangezien ik hoog in toeren moet gaan om nog enigzins vooruit te geraken.
                                          Ben wel fan, als ik een SUV zou kopen zou ik dit zeker overwegen, knapper dan de cayenne imo.
                                          De benzine en diesel kosten evenzoveel en zien er exact hetzelfde uit.

Diesel 6.3 sec naar de 100 wat niet heel snel is maar nu ook weer niet traag? Met wat rijdt U? Misschien deed ie ook geen moeite he

Heb in dat verband nog een vergelijkende test gezien met de SQ5 die er 5.1 sec voor nodig heeft maar in de test 5.7 en de macan 6.1 dus..

De benzine doet het in 5.4 dacht ik.

Het is in elk geval wel de knapste small SUV
                                          Last edited by germinal; 17/08/2015, 17:05.
                                          previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                                          current : BMW 330D F30

Comment

Working...
                                          X