Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ook de mini-Cayenne ontkomt niet aan een oppoetsbeurtje van Porsche Exclusive.
Eerder was al de wat minder sterke Macan S aan de beurt, die een wat sportiever jasje aangemeten kreeg. Nu volgt de Macan Turbo; de pretversie die maar liefst 400 pk uit z’n V6 weet te pompen. Meest in het oog springend is natuurlijk de Impulse Red Metallic lak, maar de wijzigingen gaan verder dan dat.
Zo is het rode kleurtje eveneens aanwezig in het interieur dat verder met bruin leer is afgewerkt, heeft de Macan Turbo zwarte zijskirts en dakrails en rolt-ie op 21 inch lichtmetaal. Verder zijn de remklauwen vrolijk geel en ogen de bi-xenon koplampen een stukkie stoerder want donkerder.
Daarnaast is deze Macan Turbo te herkennen aan de diffuser tussen de uitlaten en vinden we aan weerszijden SportDesign spiegels terug. Wat deze versie moet gaan kosten is helaas nog niet bekend.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Elke autofan kan de Gulf-kleurstelling wel dromen, dus als je voor herkenbaar wilt gaan, dan moet je deze toepassen. Hamann deed het op een Porsche Macan S Diesel met widebody-look en extra sportief geluid.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Iemand die weet of er al een upgrade bestaat voor het uitlaatsysteem voor de S diesel?
Heinz biedt deze aan, reeds info over ingewonnen ..
Zojuist ook bevestiging gekregen dat vanaf modeljaar 2016, (start juni) voor de diesel dit systeem ook kan..
Zou vermoedelijk zoiets als de SQ5 zijn, afwachten dus..
Blijkbaar heeft de diesel ook gewoon Macan S op de koffer hangen? Vond het al raar dat ik er met een 12j oud krel makkelijk van weg reed. Geluid was moeilijk te beoordelen aangezien ik hoog in toeren moet gaan om nog enigzins vooruit te geraken.
Ben wel fan, als ik een SUV zou kopen zou ik dit zeker overwegen, knapper dan de cayenne imo.
Blijkbaar heeft de diesel ook gewoon Macan S op de koffer hangen? Vond het al raar dat ik er met een 12j oud krel makkelijk van weg reed. Geluid was moeilijk te beoordelen aangezien ik hoog in toeren moet gaan om nog enigzins vooruit te geraken.
Ben wel fan, als ik een SUV zou kopen zou ik dit zeker overwegen, knapper dan de cayenne imo.
De benzine en diesel kosten evenzoveel en zien er exact hetzelfde uit.
Diesel 6.3 sec naar de 100 wat niet heel snel is maar nu ook weer niet traag? Met wat rijdt U? Misschien deed ie ook geen moeite he
Heb in dat verband nog een vergelijkende test gezien met de SQ5 die er 5.1 sec voor nodig heeft maar in de test 5.7 en de macan 6.1 dus..
Comment