Oorspronkelijk geplaatst door fujin
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche Macan
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
Haha.. ongeveer ja.. een 2de hands 1.0 Corsa
Naast de i8 staat hier ook een Opel Corsa van mijn vrouw die ik ook wel "de vuilbak" noem. Een paaltje hier, een kraske daar, kids op de achterbank met koeken, chocolat,.... whatever. Alles kan. Vuilbak is niet nodig, flesjes, papiertjes, zakdoeken,... Om de 3/4 maand ga ik er dan eens mee naar de carwash om het terug iet of wat "leefbaar" te maken.
Daarnaast staat dan mijn i8, altijd blinken als een spiegel, interieur altijd piccobello. Kompleet mega freaky onderhouden.
Comment
-
SPECIALE EDITIE VOOR PORSCHE MACAN TURBO
EXCLUSIVE PERFORMANCE EDITION TE BESTELLEN
Porsche voegt een speciale uitvoering toe aan het leveringsgamma van de Macan Turbo. De editie draagt de ellenlange naam Exclusive Performance Edition.
De uitvoering is gebaseerd op de Macan Turbo met Performance Package en dat betekent dat de 3,6-liter biturbo V6 niet 400 pk, maar 440 pk naar de wielen stampt. Deze speciale editie wordt door PorscheExclusive onder handen genomen, in letterlijke zin, de auto wordt namelijk met de hand afgebouwd door de heren en dames van die afdeling.
De Macan Turbo Exclusive Performance Edition staat op 21-inch Design-wielen waarvan de spaken in hoogglans zwart zijn uitgevoerd. Led-koplampen en donkere achterlichten zijn samen met een reeks in het zwart afgewerkte details uiterlijke herkenningspunten. In de voorbumper, op de diffuser en op de sideblades is een rode lijn aangebracht. Ook merknaam Porsche op de Macan-kont is glanzend zwart uitgevoerd. 'Macan Turbo' valt weer in het rood te lezen.
Vanbinnen zet het Macan Turbo Exclusive Performance Edition-feestje zich door met zwarte lederen stoelen die zijn afgewerkt met rode accenten en Alcantara. De kleur rood wordt tevens gebruikt voor de stiksels, de Turbo-aanduiding op de hoofdsteunen, op de gordels en op de ring van het Sport Chrono-klokje.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
ONTHULLING NABIJ
PORSCHE LAAT GEFACELIFTE MACAN ZIEN
Porsche bereidt een facelift van de Macan voor. Om de gemoederen alvast op te warmen, wordt een stoet ingepakte exemplaren naar Lesotho gestuurd.
Porsche zegt de ingepakte testexemplaren van de gefacelifte Macan naar Lesotho te sturen om aldaar de laatste hand te leggen aan het testwerk. De auto wordt aan onder andere hoogtetests onderworpen, zo'n 3,4 kilometer boven zeeniveau.
Dat klinkt interessant, maar de voornaamste reden van Porsche om deze foto's te tonen, is natuurlijk het aankondigen van de bijgepunte Macan. Ingrijpend lijkt de facelift op optisch vlak niet te zijn. De kleine broer van de Cayenne krijgt aangepaste verlichting en nieuwe bumpers; daar houden de aanpassingen wel bij op. Wat Porsche op technisch vlak van plan is, is nog even onduidelijk. Mogelijkerwijs voegt Porsche een nieuwe en extra krachtige variant aan de leveringslijst toe. De huidige Macan Turbo schopt het met Performance Package namelijk tot 440 pk, niet al te indrukwekkend naast minimaal 500 pk sterke inzendingen als de Mercedes-AMG GLC 63, Alfa Romeo Stelvio Q en de Jaguar F-Pace SVR.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment