Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Subaru WRX (STI)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
    Denk dat ze van de boxer moeten afstappen als ze de co2 lager willen krijgen.
    Of ze moeten de testen eens realistisch maken.
    de WRX heeft blijkbaar nog geen directe injectie (scheelt pak voor CO2-uitstoot):

toch nog één auto die nieuw te koop is en die quasi geen fijn stof uitstoot

Comment

• Subaru's WRX kennen we inmiddels alweer een aantal jaar. Tijd voor een update!

Het blijft niet bij uiterlijke aanpassingen. Zo is het onderstel onder de loep genomen en is ook de vierwielaandrijving opnieuw afgesteld en achter de, overigens nieuwe, 19-inch lichtmetalen wielen houdt zich nieuwe remmerij van Brembo schuil. Op motorisch vlak geen nieuws, de 2,5-liter metende geblazen boxermotor blijft 305 pk sterk.

Subaru meldt verder dat de WRX praktijk praktischer dan ooit is. Op de lijst met noviteiten komen we fraaiere materialen tegen alsook een middenarmsteun met bekerhouders. De achterklep opent voortaan sneller en Subaru gebruikt dikker glas voor de zijruiten voor een betere geluidsisolatie. Dikkere deurrubbers en met schuim gevulde raamstijlen moeten daar verder aan bijdragen. In het interieur monteert Subaru voortaan een 5,9- in plaats van een 4,3-inch metend infotainmentscherm. Op de bestellijst staat nu zelfs een 7-inch metende unit.

Op veiligheidsgebied profiteert de gespierde Japanner van een uitgebreider EyeSight-pakket.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Dat ze eens iets aan hun veel te hoge CO2 doen ipv dat opsmukken.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz
            Dat ze eens iets aan hun veel te hoge CO2 doen ipv dat opsmukken.

De moderne 2l uit de wrx (niet sti) in deze aankleding zou iets zijn, ook al is het wat minder pk maar ook minder turbolag... Dan had ik die mss durven kopen...
            ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten

De moderne 2l uit de wrx (niet sti) in deze aankleding zou iets zijn, ook al is het wat minder pk maar ook minder turbolag... Dan had ik die mss durven kopen...
              Same here.
              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• En zonder strijkplank graag.
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sti2008 Bekijk Berichten
                  even wachten op de sti
                  met een beetje vettere accenten
                  int blauw of wit met gouden velgen
                  een jaap van een strijkplank erop
                  een dikke uitlaat
                  en 350pk
                  en kwijlen maar
                  Dat zou idd beter zijn, want zoals ze hem voorstellen met een luttele 270pk, zal m zeer goedkoop moeten staan om er een verkoopskanon van te maken.

Mss hebben ze nu meer moeite gestoken in de betrouwbaarheid, want zowat iedereen die ik persoonlijk ken en ooit zo eentje kocht, deed hem binnen de 2 jaar weg wegens te veel miserie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd

Dat zou idd beter zijn, want zoals ze hem voorstellen met een luttele 270pk, zal m zeer goedkoop moeten staan om er een verkoopskanon van te maken.

Mss hebben ze nu meer moeite gestoken in de betrouwbaarheid, want zowat iedereen die ik persoonlijk ken en ooit zo eentje kocht, deed hem binnen de 2 jaar weg wegens te veel miserie.
                    Deze heeft 305pk he.

Die 2.5's zijn dikke miserie blokken. Geen enkele dat de 125.000 haalt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Deze heeft 305pk he.

Die 2.5's zijn dikke miserie blokken. Geen enkele dat de 125.000 haalt.

Oei, ja, zag het nu

Maar zoiets zou toch 350 moeten hebben, niet?
                      Dan zouden ze pas uitblinken. Ford haalt meer uit een kleiner blokje voor een productiemodel.

Qua miserie zijn ze van alle leeftijden in lijn vriendenkring geweest. Wel altijd occasie en op 1 na heeft iedereen m weggedaan binnen het jaar. Die ene na 2 jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd

Oei, ja, zag het nu

Dan zouden ze pas uitblinken. Ford haalt meer uit een kleiner blokje voor een productiemodel.

Qua miserie zijn ze van alle leeftijden in lijn vriendenkring geweest. Wel altijd occasie en op 1 na heeft iedereen m weggedaan binnen het jaar. Die ene na 2 jaar.
                        De 2.3 EcoBoost haalt verre van zijn pk's niet, die zit er gemiddeld 20 pk onder de opgegeven waardes.

Die EJ blokken van Subaru kan je easy naar 450 brengen, alleen maak je ze dan nog kwetsbaarder dan dat ze al zijn.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Knap! Ze mogen wel eens iets doen aan het interieur
                              Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                              Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                              Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• De WRX STI wordt door Subaru in het zonnetje gezet. De knalharde sedan debuteert als STI Type RA, waarvan de laatste twee letters voor 'Record Attempt' staan, een aanduiding die Subaru al sinds 1989 op extra sportieve versies plakt. De auto brengt een hommage aan de STI-racer die deze zomer op de Nürburgring een snelheidsrecord wil vestigen.

De STI Type RA is lichter dan zijn reguliere broers en is net als de BRZ van extra straffe vering voorzien. Het dak is opgetrokken uit koolstofvezel en ook het reservewiel is verwijderd om gewicht te besparen. De 19-inch BBS-wielen zijn eveneens lichter dan de reguliere exemplaren. Het vermogen van deze extra potente WRX is vastgesteld op 310 pk dankzij een herschreven motormanagementsysteem en een nieuw inlaatsysteem. Ook de zuigers zijn aangepast en de bakverhoudingen zijn onder de loep genomen. Er worden slechts 500 exemplaren gebouwd.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Oei, ja, zag het nu

Die ford blokken slurpen olie dat het geen naam heeft , echt niet normaal.

Comment

• Die Sonderedition Impreza WRX STI "S 208" ist eine optisch und technisch nochmals verschärfte Version des WRX, die auch etwas mehr Leistung bekommen wird. Unter anderem hat er einen niedrigeren Schwerpunkt, der durch ein Carbondach erreicht wurde. Die genauen Leistungsdaten hat Subaru aber noch nicht verraten. Das Sondermodell ist auf 450 Stück limitiert und die potenziellen Käufer werden ausgelost.

Comment

Comment

• ik kan bovenstaande wel smaken
                                        2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                        2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Ja, lekker kleurtje.
                                          There are Pretenders among us.....
                                          Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Working...
                                          X