Zo mogen ze hem afzetten bij mij.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Subaru WRX (STI)
Collapse
X
-
wow awesome collection of cars in this forum..................... i am gonna love to see every post in this forum.....
REVA University Bangalore Admission
PES University Bangalore Admission
Dayananda Sagar University Bangalore Admission
Alliance University Bangalore Admission
Jain University Bangalore Admission
Christ University Bangalore AdmissionWe provide direct admission, management quota admission, Fee Structure admission, nri quota admission in Dayananda sagar University Bangalore
Comment
-
EIND IN ZICHT VOOR SUBARU WRX STI
EUROPESE LEVERING STOPT MEDIO 2018
Subaru laat weten dat de WRX STI zijn laatste modeljaar ingaat. Tot de zomer van volgend jaar is de auto echter nog gewoon te bestellen.
Impreza WRX STI heet hij allang niet meer, maar dat heeft niets aan de bruutheid van de WRX STI veranderd. De in 2014 aan de wereld voorgestelde sportsedan, compleet met agressief spoilerwerk én een van een turbo voorziene 2,5-liter viercilinder boxermotor, onderging begin dit jaar een modeljaarupdate en dat lijkt ook direct de laatste te zijn. Rond de zomer van 2018 trekt Subaru namelijk de stekker uit het model. Althans, voor de Europese markt.
De komende tijd zal de WRX STI, sinds de laatste kleine bijpuntsessie te herkennen aan een andere grille, grotere luchtopeningen en ledkoplampen, gewoon nog te bestellen zijn. Naar verwachting is de 305 pk sterke sportsedan in Europa ook na zijn afzwaaien nog enige tijd uit voorraad te leveren.
Met de Viziv Peformance Concept liet Subaru tijdens de Tokyo Motor Show zien wat we van een nieuwe WRX STI zouden kunnen verwachten. De wereld heeft inmiddels al kunnen kennismaken met een nieuwe generatie Impreza en dat betekent dat ook een nieuwe WRX STI in het vat zit. Omstreeks 2020 moet die klaar zijn voor de markt, maar of daar weer een Europese versie tussen zit, valt nog te bezien.
Bron: Autoweek
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Naast de 'final edition' brengt Subaru nog een bijzondere WRX STi mee naar de autotentoonstelling van Brussel. Hoe die auto er precies uit komt te zien, houdt het merk nog even onder de pet. Ondertussen wordt er in Japan hard gewerkt aan een opvolger voor de huidige generatie van Subaru's legendarische kanon. Die auto zal gebaseerd zijn op de volledig nieuwe Impreza en heeft al een voorbode in de vorm van de Viziv Performance Concept. De huidige WRX verdwijnt medio 2018 van de markt.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten"Betaalbare" droomauto
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Rond welke prijs zit die ?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenJa, 42000 Euro is nog te doen voor een auto met dergelijke specs. Wellicht veel biv dan. Zal ook geen goedkope auto zijn qua verbruik en vooral qua onderhoud. Die onderdelen zouden zeer duur zijn ?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar
Misschien nu op het einde van zijn carrière dat er zaken te doen zijn?
Nu Europa is ook hun afzetmarkt niet echt, de US en Azië, das hun ding.
Ik zie Subaru binnen 10 jaar Europa nog verlaten.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Subaru is hier nooit een topper geweest qua verkoop. Zou goed kunnen dat ze Europa mettertijd verlaten.
K zal ne keer gaan kijken voor mijnen auto in te ruilen voor een propere Subaru WRX. Ge weet toch nooit dat ze een geste doen lol.... K zie me al rijden, misschien krijg ik 't oud zot en ga'k nog rally's rijden lol.
Comment
-
Hier in België is het droefenis troef, maar in Nederland kom ik toch redelijk wat Subaru's tegen. Dit gezegd zijnde ben ik gisteren wel een pracht exemplaar tegengekomen op Belgische platen in de Craeybeckxtunnel. (foto wel niet zelf genomen, sorry voor de slecht kwaliteit).
Last edited by Metaxa; 05/01/2018, 14:41.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenGert wat zeg je nu! Das een EVO 8 dat je post. De eeuwige rivaal van de STI.
Er had inderdaad moeten staan: hier de grote concurrent van de WRX en mijn voorkeur van merk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Om eerlijk te zijn, doe mij toch ook maar die Mitsubishi ipv de SubaruOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
awesome car
The coolest cars in the world, ranked by the wisdom of the crowd. Anyone can add their favorite cool car names to this list, making it an accurate, real-time ranking of the coolest cars on the market right now. These are the world's coolest cars. Add your picks for the most awesome cars, and see how your taste in vehicles ...
thank you
Amission in BMS College of Engineering
Amission in RV College of Engineering
Amission in BMS Institute of Technology
Amission in PES Institute of Technology
Amission in Acharya Institute of Technology
Amission in Bangalore Institute Of Technology
Amission in CMR Institute of Technology
Amission in Dayananda Sagar College of Engineering
Amission in MS Ramaiah Institute of Technology
Amission in Reva Institute of Technology
Amission in Sir M Visvesvaraya Institute of Technology
Comment
-
Toch nog niet helemaal verdwenen, enkel 30 stuks voor Zuid-Afrika.
DIAMOND EDITION BREEKT LOS
SUBARU WRX STI IN KRACHTIGSTE VORM OOIT
Subaru heeft een speciale editie van de WRX STI gepresenteerd. Deze in beperkte oplage te bouwen Diamond Edition wordt niet alleen uiterst zeldzaam, maar ook nog eens de krachtigste uitvoering van de WRX STI ooit.
De WRX STI is een bloedverwant van de legendarische Impreza's WRX STI, rallybeesten voor de openbare weg die al jaren een bijzonder plekje opeisen in autoland. De huidige generatie loopt op zijn laatste benen; Subaru is al enige tijd bezig met het uitzwaaien van de sportsedan. Het merk presenteert nu deze Diamond Edition, een op 30 stuks gelimiteerde versie van de auto die de boeken ingaat als de krachtigste WRX STI ooit.
De geblazen 2,5-liter viercilinder boxermotor is namelijk niet 300 pk sterk, zoals de basisversie, maar schopt het tot maar liefst 359 pk. Subaru heeft het motormanagementsysteem herschreven en monteert een aangepast uitlaatsysteem. De sprint vanuit stilstand naar een snelheid van 100 km/h neemt nu slechts 5 tellen in beslag. De topsnelheid blijft met 255 km/h gelijk. Subaru monteert stevigere motorsteunen en de spoorbreedte van de auto is vergroot met 2 centimeter. De auto is voorzien van een een bodykit met een fluorescerend kleurtje.
Zoals gezegd gaat Subaru slechts 30 exemplaren bouwen, die je waarschijnlijk niet in Nederland gaat tegenkomen. Niet alleen wordt de WRX STI hier niet meer geleverd, deze speciale uitvoering is ook nog eens puur en alleen voor de Zuid-Afrikaanse markt bedoeld.
Toekomst
Met de Viziv Peformance Concept liet Subaru tijdens de Tokyo Motor Show zien wat we van een nieuwe WRX STI zouden kunnen verwachten. De wereld heeft inmiddels al kunnen kennismaken met een nieuwe generatie Impreza en dat betekent dat ook een nieuwe WRX STI in het vat zit. Omstreeks 2020 moet die klaar zijn voor de markt, maar of daar weer een Europese versie tussen zit, valt nog te bezien.
Comment
Comment