Ik vind er maar 3 en telkens bij dezelfde garage in St-Niklaas.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Mustang
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenIk vind er maar 3 en telkens bij dezelfde garage in St-Niklaas.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIs Handiri, geïmporteerde dus.
Plus dieje zijn prijzen voor de 2.3 zijn wel wreed duur. 47.553 inclusief BTW.
Comment
-
s horen bij De Zutter uit Knokke?
die voert al jaren Mustangs in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenDas degene waar ge beter kunt wegblijven heb ik hier gelezen. Weet niet of dat waar is.
Plus dieje zijn prijzen voor de 2.3 zijn wel wreed duur. 47.553 inclusief BTW.
En moest het zo slecht zijn zou ik er zoveel niet zien rondrijden.
Comment
-
http://www.usa-auto-import.be/nieuws...015-usa-versie
Vanaf nu kan de nieuwe Ford Mustang 2015 besteld worden in USA.
Via de site van Ford USA kan de gloednieuwe Ford Mustang 2015 samengesteld worden.
Nu bestellen is productie eind augustus, levering aan u eind dit jaar.
De Europese versie van de Mustang 2015, enkel in Ecoboost of V8, is ten vroegste voorzien voor juni 2015.
edit: dit bericht werd geplaatst in juni 2014
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenZe zeggen zoveel, ik hoor vooral zeer positieve dingen over hen. Elke Ram, F150, Hummer, Raptor enzovoort in mijn streek komt van Handiri.
En moest het zo slecht zijn zou ik er zoveel niet zien rondrijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenZe zeggen zoveel, ik hoor vooral zeer positieve dingen over hen. Elke Ram, F150, Hummer, Raptor enzovoort in mijn streek komt van Handiri.
En moest het zo slecht zijn zou ik er zoveel niet zien rondrijden.Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenTja, ik heb dat hier gelezen. Ik ken Handiri nog niet eens. Had er nog nooit van gehoord tot ik er in dit topic over las. Geen idee of het ne goeie is of niet.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenIk zou die kritiek die hier te lezen was over Handiri met een korreltje zout nemen, member ThibautDD voert zelf Amerikaanse wagens in en dan is het makkelijk om kritiek te geven op concurrenten.
Wat ik vertelde komt niet via via via maar van mensen in mijn vriendengroep die zelf een amerikaan hebben gekocht en dit voor ik zelf in auto's handelde (buiten het laatste). U moet mij niet geloven he, daar ben u vrij in. Maar als u prijs plots met 8000 euro omhoog gaat tov wat er op de website staat (uit de lucht vallen en rap op een promotie steken), vind ik dat toch maar bizar. Dat alle auto's die er staan verkocht zijn nog meer. Dat hun LPG's op de Ram's bijna altijd in de soep draaien en ze dit niet willen oplossen heb ik ook gezien, want ik zag waar men veel van die Ram's binnen brachten die problemen hadden hiermee.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenEr is wel een verschil e, ik handel niet in nieuwe auto's.
Wat ik vertelde komt niet via via via maar van mensen in mijn vriendengroep die zelf een amerikaan hebben gekocht en dit voor ik zelf in auto's handelde (buiten het laatste). U moet mij niet geloven he, daar ben u vrij in. Maar als u prijs plots met 8000 euro omhoog gaat tov wat er op de website staat (uit de lucht vallen en rap op een promotie steken), vind ik dat toch maar bizar. Dat alle auto's die er staan verkocht zijn nog meer. Dat hun LPG's op de Ram's bijna altijd in de soep draaien en ze dit niet willen oplossen heb ik ook gezien, want ik zag waar men veel van die Ram's binnen brachten die problemen hadden hiermee.
Zelf geen ervaring met Handiri.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichtens horen bij De Zutter uit Knokke?
die voert al jaren Mustangs in
schrijft wel nen hoop onzin... die Ford explorer met ecoboost motor "speciaal gemaakt voor ons met kleine motor en dash in kilometers"
zeveraar, gewoon canadees model gekocht... wat praktijken sommige handelaars toch uithalen ongelooflijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenMaar je bent wel de eerste
Comment
-
Net gelezen dat de 350R een rondje op de ring klaart in 7.32, howza!Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
Comment