Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mustang

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
    Net gelezen dat de 350R een rondje op de ring klaart in 7.32, howza!

Zegt men, is nog niks officieel van gezegd.

Plus ik stel mij dan wel vragen over de wagen die dat deed, cup banden, geen airco of andere snufjes. alles behalve een OEM 350R.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
      Zegt men, is nog niks officieel van gezegd.

Plus ik stel mij dan wel vragen over de wagen die dat deed, cup banden, geen airco of andere snufjes. alles behalve een OEM 350R.
      OEM 350R heeft geen navi, geen airco en standaard cup banden

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Bron + fotogalerij: [blogs.cars.com]
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• geen fan van de spoiler, wel van de rest al mis ik een paard op de neus of grill
            lets have some more member berries

Comment

• Kvind hem wel cool

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Echt de moeite.

Lange snuit en lange kont. Wielekes zijn wa klein t.o.v. de afmetingen van dees machien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                  Echt de moeite.

Lange snuit en lange kont. Wielekes zijn wa klein t.o.v. de afmetingen van dees machien.
                  Ja dat zijaanzicht is wel mooi. Voorkant is te druk. Maar kleine wielen? Miskweekt zekerst?
                  30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Eerste mustang die me relatief warm maakt. Al heb ik nog liever een Z/28
                    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Zeer dik! Maar spoiler meh... te groot/opzichtig

En idd, te kleine wielen, ik gok op 18", maar snap het wel, ze hebben zichzelf overtroffen met carbon wielen en misschien zouden deze in 19" te zwak zijn geworden in verg. met kostprijs...

Comment

Ben ik de enige die totaal geen probleem heeft met een 4-cylinder in een Mustang?
                        Ik snap dat mensen er tegen zijn, maar zelf ben ik er ook niet tegen.

ALS ik ooit een mustang zou kopen, zou het ook de 4 cilinder worden.

De V8 heeft veel te veel taksen en dan zou ik iets anders kopen voor die prijs (wel geen V8 dan)
                        That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                        28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                        28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
                          Ja dat zijaanzicht is wel mooi. Voorkant is te druk. Maar kleine wielen? Miskweekt zekerst?
                          Ikke?

Of bedoelt ge de wielen? (zal da het wel zijn, lol)
                          Last edited by ; 29/01/2015, 13:57. Reden: Het woordje "het" vergeten te typen.

Comment

• te grote wielen zal minder snel zijn op de Ring?

Comment

Ikke?

Of bedoelt ge de wielen? (zal da het wel zijn, lol)
                              Ik vind dat gedoe met grote wielen gewoon een modeverschijnsel waar iedereen maar in meegaat. Vandaar miskweekt. 'k Had het wel beter mogen verwoorden peiz'k
                              30 jaar Mr Yuge!

Comment

Wie echt ene wilt, koopt gene 2.3 voor bijna €48.000. Daar heb je bijna de V8 voor met BIV bij de officiële dealer later dit jaar.
                                EDIT : Bijna klopt.
                                Maar blijft veel BIV en taksen op 4 jaar kost je dat 20.000 ... pfff

Iemand de exacte CO², fiscale PK etc. voor de ecoboost omdat ik verschillende cijfers vind.
                                Last edited by ; 29/01/2015, 16:07. Reden: addendum

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTI Bekijk Berichten
                                  Dat is nu eens goed uitgedrukt. De vraag is : ene Mustang met een 2.3 Ecoboost viercilinder of helemaal gene Mustang...
                                  Ik had toch eens graag voor de volgende minimaal een 5 of 6 cilinder gehad, hoefde niet per se een V8 te zijn.
                                  Maar dan moet je naar een ander merk, BMW 3 liter zescilinder of zo. Dan zijn de taksen toch al een stuk "normaler".
                                  Nu, ga toch nog niet direct morgen een andere wagen kopen dus we zien wel.
                                  Maar toch jammer van die taksen, want een Mustang V8 voor een 40k was anders wat mij betreft zeker het overwegen waard.
                                  Idem hier ... ik droomde al van die V8 tot ik alle taksen zag en dus kom ik ook weer bij BMW 6 cylinder uit ...
                                  Last edited by ; 29/01/2015, 16:06. Reden: fout tekst

Comment

• Zonet van een heel betrouwbare bron (testbaan Lommel) te weten gekomen dat bij een rustige rijstijl de Mustang EcoBoost 8 à 9 L/100km verbruikt. Nog vergeten te vermelden dat de ophanging achteraan al beter is maar het blijft Amerikaans. Als er spoorvorming is, begint de achtertrein zijn eigen leven te leiden.

Ik zeg maar wat ik gehoor heb.
                                    Last edited by ; 07/02/2015, 13:44.

Comment

• Je doet precies wel je onderzoek naar die mustang he

Wanneer ruil je jou mondeo in ?

Comment

• Geen onderzoek gedaan, gewoon te weten gekomen van een Lommel Ford testrijder. Het verbruik is bereikt in het verkeer, niet op de testbaan.

Ik ruil mijne Mondeo voorlopig niet in. Ik hem m'em just gewassen.

Comment

Working...
                                        X