Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mustang

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Knappe foto's Jocar

Comment

• amai mijn frak... die witte is heel mooi geworden

en op de achtergrond nog een hertz variant ook (hopelijk een echte)

en allebei GT350: veel betere rijeigenschappen dan de in de hemel geprezen GT500
        www.peugeotforum.be

Comment

• 90% weet ni eens hoe een gt500 eruit ziet.
          Ze denken dan allemaal aan eleanor.

Comment

• helaas maar waar...
            www.peugeotforum.be

Comment

• filmpke over de modular engine uit de vorige Mustang.....Dit zie ik een Europese sportwagenmotor nooit doen hoor:https://www.youtube.com/watch?v=xYRkbYZmzNw
              BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Eigenlijk is het bijna onbegrijpelijk dat je een 5.0 kunt kopen voor( alles op en aan) 45K....

Comment

• Men nonkel is bij zijn dealer gaan horen voor de mustang 2.3. Levertermijn met geluk begin 2017. Say what???verkoopt hem dan niet he mannen.

Comment

• Eind dit jaar zijn er al stockmodellen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                        Eind dit jaar zijn er al stockmodellen...
                        Maar dan mogelijk niet wat jij net wil ... anderzijds zoveel opties zijn er niet.
                        Ik vrees vooral dat er geen zullen zijn met RECARO zetels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                          Maar dan mogelijk niet wat jij net wil ... anderzijds zoveel opties zijn er niet.
                          Ik vrees vooral dat er geen zullen zijn met RECARO zetels
                          Heb ondertussen gehoord in de garage 12 maanden wachttijd ... WTF!

Comment

• Ze zullen goed verkopen he op een meeting heb ik gesproken met iemand die er een had besteld en die zei niets van een lang levertermijn..

Comment

• Ik zou nooit het geduld hebben om 1j te wachten op een auto, hoe begeerlijk die ook mag zijn.

Comment

• Vraag es andere dealer, is blijkbaar leverbaar voor einde jaar

Comment

• Mustang GT350R At Goodwood Hillclimb.

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                    Ze zullen goed verkopen he op een meeting heb ik gesproken met iemand die er een had besteld en die zei niets van een lang levertermijn..
                                    Volgens autogids van deze week zijn er al 350 besteld in België en Luxemburg. Meer dan de helft met de V8.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie Bekijk Berichten
                                      Volgens autogids van deze week zijn er al 350 besteld in België en Luxemburg. Meer dan de helft met de V8.
                                      Als je het begrijpt koop je geen Mustang met 4 of 6 cilinder.

Comment

• persoonlijk vind ik dit toch wat onzin.
                                        Het gros van de wagens heeft geen V8, en daar zitten ook heel wat wagens tussen die meer dan de moeite lonen.
                                        Moet je dan de mustang zonder V8 gewoon links laten liggen ?
                                        De specs van de 4 cylinder in de mustang zijn gewoon heel goed. Da's genoeg reden om 'm ook te kunnen/mogen overwegen.

Je gebruikt dagelijks apparaten en technologie die enkele jaren geleden nog niet bestonden. Dit is 2015, niet 1965.

Comment

• Idd ik zou het geen schande vinden om er mee te rijden

Comment

Working...
                                          X