Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vraag es andere dealer, is blijkbaar leverbaar voor einde jaar
Is officiële FORD maar geen officiële Mustang verdeler, dus zij moeten die ook kopen bij collega's en prijs op net = netto prijs bij hun.
Misschien gaat er iets af bij die rechtstreekse?
Hoe dan ook ik kan nu net wel een jaar wachten.
Die Mustang was ter vervanging auto van mijn vrouw en zij ging dat met mijn auto rijden. Aangezien haar auto het heeft laten afweten en er een nieuwe is besteld, kan ik plots veel langer wachten op de Mustang en alles eens goed testen vooraleer te moeten beslissen.
Wie weet is er tegen dan weer een nieuw model ;-)
Nja, ik blijf toch wel geïnteresseerd in zo'n mustang. Mensen vinden het mss heiligschennis, maar ik zou wel voor de 4cilinder gaan en niet voor de V8.
Het verschil in aftrekbaarheid (179g - 281g) is té groot voor mij. Daarenboven zal 341pk ook wel vlot genoeg zijn
4cilinder begint vanaf 37k, V8 vanaf 42k.
That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
1,5 week geleden twee splinternieuwe in het echt gezien in NL. Is wel mooi, vooral de achterkant. De voorkant voelt voor mij niet echt mustang aan. Interieur ziet er ook dik oké uit.
Voor mij blijft het simpel, dit is mijn realistische droomauto (onrealistisch gaan we naar ferrari en aston) of er nu een ecoboost viercilinder in zit of niet.
Ik vind de vorm en uistraling gewoon fantastisch. Vroeg of laat zal ik er zeker eentje hebben.
Blijkbaar zijn de prijzen aangepast voor België zit al vlot boven de 40 kan zonder opties prijs in dus toch hoger van voorspeld
Begint aan 37k voor een handgeschakelde coupé. Beetje logisch dat ze hun prijzen aanpassen. Succes is groter dan verwacht, ook in Europa en de zakkende koers van de Euro zal ook een reden zijn.
Het geluid valt wel tegen als je de reviews bekijkt, ze hebben wel een soort van active sound engineering in het interieur... Leuk uitlaatje onder de 4pitter steken?
That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Het geluid valt wel tegen als je de reviews bekijkt, ze hebben wel een soort van active sound engineering in het interieur... Leuk uitlaatje onder de 4pitter steken?
Ja moet wel lukken, is zelfde blok (min of meer) dat in de Focus RS komt en die zal wel pak beter klinken.
Mustang blijft toch een vette bak hé.
Vorige maand op ons huwelijk had mijn vrouw stiekem eentje gehuurd als ceremoniewagen. Was ne GT500 Shelby van 2009 met 500pk. En gelukkig liet de chauffeur dat ook voelen aan ons en het asfalt
Someday zou ik zo zeggen. Maar dan wel ne V8. Voor de 2,3's valt de prijs reuze mee.
Comment