Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Rond de middag stonden er twee buiten (en ene in de toonzaal), dus waarschijnlijk zal er morgen ook wel iets te zien zijn.
Ik ben dit weekend dan eindelijk tot in Oostende geraakt op basis van de feedback hier.
Ik kan alleen maar positief zijn.
Vooreerst staan er inderdaad een aantal auto's, nu waren er een rode, een aantal grijze en een oranje.
Ten tweede heb ik een enthousiaste verkoper gehad zoals je die overal zou willen hebben.
Deftige uitleg, eerlijk over prijzen en leveringstermijn en duidelijk ook kennis van andere merken.
Over de wagen zelf, ziet er afhankelijk van de kleur sportief of meer klassiek uit.
De rode vond ik prachtig, de oranje mocht wellicht iets feller. Grijs geeft hem meer klasse. Maar de kleur is natuurlijk ieder zijn ding.
Door de taksen valt de V8 weg voor mij en kom ik bij de ecoboost.
Het is dan nog kiezen voor een cabrio, die komen week 7 september binnen bij hun of een coupé.
Eerder die coupé en dan nog de kleur maar zou dan wel een gele en een witte ook eens willen zien en al of niet recaro.
Helaas was het model met recaro de deur uit en die zou ik toch wel eerst eens willen testen. De "standaard" zitten namelijk ook al zeer goed en hebben als voordeel zoals hoger al besproken dat ze elektrisch verstelbaar zijn maar vooral kunnen verwarmd en gekoeld worden.
Tenslotte toch ook eens als ik wat meer tijd heb een afspraak maken voor een testrit!
Ik ben dit weekend dan eindelijk tot in Oostende geraakt op basis van de feedback hier.
Ik kan alleen maar positief zijn.
Vooreerst staan er inderdaad een aantal auto's, nu waren er een rode, een aantal grijze en een oranje.
Ten tweede heb ik een enthousiaste verkoper gehad zoals je die overal zou willen hebben.
Deftige uitleg, eerlijk over prijzen en leveringstermijn en duidelijk ook kennis van andere merken.
Over de wagen zelf, ziet er afhankelijk van de kleur sportief of meer klassiek uit.
De rode vond ik prachtig, de oranje mocht wellicht iets feller. Grijs geeft hem meer klasse. Maar de kleur is natuurlijk ieder zijn ding.
Door de taksen valt de V8 weg voor mij en kom ik bij de ecoboost.
Het is dan nog kiezen voor een cabrio, die komen week 7 september binnen bij hun of een coupé.
Eerder die coupé en dan nog de kleur maar zou dan wel een gele en een witte ook eens willen zien en al of niet recaro.
Helaas was het model met recaro de deur uit en die zou ik toch wel eerst eens willen testen. De "standaard" zitten namelijk ook al zeer goed en hebben als voordeel zoals hoger al besproken dat ze elektrisch verstelbaar zijn maar vooral kunnen verwarmd en gekoeld worden.
Tenslotte toch ook eens als ik wat meer tijd heb een afspraak maken voor een testrit!
Bij Ford in Hasselt staat een witte in de showroom en hun rode testwagen heeft Recaro's. Eens dus naar Hasselt afzakken zou ik zeggen ;-)
De grijze waar ik over spreekt, is dit het donker grijz? Wil hem nl eens zien in deze kleur.
Er waren een aantal grijze die klaar stonden maar allemaal al verkocht (eerder donker grijs). Die uit de showroom en op de parking.
Welk grijs zou je willen zien? Het maakt de auto klassieker en eleganter maar een stuk minder sportief in die kleur.
Blijkbaar verkoopt dat wel goed als ik zie dat er van die het meeste waren.
Dus kan je best toch altijd eens bellen VOOR je naar daar gaat om zeker te zijn.
Er waren een aantal grijze die klaar stonden maar allemaal al verkocht (eerder donker grijs). Die uit de showroom en op de parking.
Welk grijs zou je willen zien? Het maakt de auto klassieker en eleganter maar een stuk minder sportief in die kleur.
Blijkbaar verkoopt dat wel goed als ik zie dat er van die het meeste waren.
Dus kan je best toch altijd eens bellen VOOR je naar daar gaat om zeker te zijn.
Kleur noemt magnetic, is antraciet grijs. Dat ik combinatie met zwarte velgen
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Is inderdaad die kleur maar met andere velgen (alu-kleur) en alu rond ramen etc. dus toch volledig anders dan deze op de foto, stuk minder sportief maar eerder elegant.
Is inderdaad die kleur maar met andere velgen (alu-kleur) en alu rond ramen etc. dus toch volledig anders dan deze op de foto, stuk minder sportief maar eerder elegant.
Die wagens zijn dan voorzien van het custom pack. Dat is pack komt oa met alu velgen en chrome afwerking rond de ramen. Zoals mijn foto komt de wagen standaard in belgie, dus met zwarte velgen en zonder de chrome omlijsting. Ziet er inderdaad sportiever uit en veel beter in mijn ogen.
Dat Guard zou nochtans ook mijn eerste keuze zijn. Gevolgd door Ignot silver of om eens gek te doen, Het Tripple Yellow.
BIV: blijkt toch € 3764,48 te zijn voor een EcoBoost.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
El Greco rekende waarschijnlijk voor een automaat (225gr CO2) wat komt op 3408,48 euro (El Greco nam waarschijnlijk 229gr CO2) die 179gr is voor een handgeschakelde. Nu lijkt en is die 3408,48 euro veel geld maar voor de hervorming van de BIV in 2012 zou het toch 4957 euro geweest zijn gezien het vermogen groter is dan 155 kW...
El Greco rekende waarschijnlijk voor een automaat (225gr CO2) wat komt op 3408,48 euro (El Greco nam waarschijnlijk 229gr CO2) die 179gr is voor een handgeschakelde. Nu lijkt en is die 3408,48 euro veel geld maar voor de hervorming van de BIV in 2012 zou het toch 4957 euro geweest zijn gezien het vermogen groter is dan 155 kW...
Ja inderdaad.
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Zijn ze een beetje gewillig voor deze te laten testen?
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Toere in Oostende heb ik geen probleem gehad voor een testrit en inderdaad de verkopers weten wel waar ze mee bezig zijn. Indien ze iets niet weten zeggen ze dat en zoeken het op. Als de cabrio's binnen zijn ga ik terug. En ze weten zeer goed dat een 2.3 eco cabrio automaat 3500 biv is.
Toere in Oostende heb ik geen probleem gehad voor een testrit en inderdaad de verkopers weten wel waar ze mee bezig zijn. Indien ze iets niet weten zeggen ze dat en zoeken het op. Als de cabrio's binnen zijn ga ik terug. En ze weten zeer goed dat een 2.3 eco cabrio automaat 3500 biv is.
Blijkbaar is dat Guard zeer populair. Ik vind het te traditioneel maar kleuren en smaken ...
Op zo'n auto is een automaat een "zonde". Vooral als je die van BMW of Audi gewoon bent (zoals ik) dan is die een tegenvaller.
Bovendien los van de BIV moet je zo'n auto toch zelf schakelen, veel plezanter imo ;-)
Dus voor mij in dit geval geen twijfel dat ik voor een manuele zou gaan. Enkel nog testrit, kleur en dan hopen dat de leveringstermijn kan beperkt worden want is nu wel heel lang wachten!
Blijkbaar is dat Guard zeer populair. Ik vind het te traditioneel maar kleuren en smaken ...
Op zo'n auto is een automaat een "zonde". Vooral als je die van BMW of Audi gewoon bent (zoals ik) dan is die een tegenvaller.
Bovendien los van de BIV moet je zo'n auto toch zelf schakelen, veel plezanter imo ;-)
Dus voor mij in dit geval geen twijfel dat ik voor een manuele zou gaan. Enkel nog testrit, kleur en dan hopen dat de leveringstermijn kan beperkt worden want is nu wel heel lang wachten!
Automaat of manueel is een persoonlijke keuze. Cabrio met automaat rustig cruisen en als het nodig is kracht genoeg over. Ik rij reeds een tijdje met bmw 8 traps zf dus deze ken ik wel dus kan wel een tegenvaller worden.
En voor deze prijs heb je ook keuze uit recente tweedehands in DE........
Dat co2-verschil (en dus ook BIV-verschil) tussen manueel en automaat is toch belachelijk hoog? Hoe kan dat nu? Bij veel merken heeft de automaatversie net een lagere co2 dan de manuele (de DSG's bijvoorbeeld).
En het is ook niet dat het verschil klein is. Gebruiken ze bij Ford nog een antieke automaat misschien?
Comment