Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Idd die cijfers op papier haalt ie echt niet, paar kennissen van mij waren echt ontgoocheld bij de testrit, in realiteit haalt ie dikwijls 6,5 a 7 0-100. Dan kan ie net mee met een Clio rs of golf gti (met 100pk min)
Over die kleuren van vorige pagina ... tja er zijn er net die dat Bordeaux wow vinden en dan weer zijn er andere die het oranje niet genoeg vinden (zoals ik).
Ieder zijn ding.
Over de cijfers ... tja het is eerder een uitzondering dan de regel om de cijfers te halen.
Het is ook geen GTI om als eerste te starten aan elk licht en door te trekken tot de toegelaten snelheid dan zijn er inderdaad andere en veel beter keuzes.
Voor mij blijft het eerder een knappe auto om met te cruisen en af en toe eens extra door te trekken.
Anderzijds is huurauto in de US dus in miles? Want dan is het wel snel ;-)
Bovendien merk ik de automaat die niet vergelijkbaar is met een moderne automaat.
Over die kleuren van vorige pagina ... tja er zijn er net die dat Bordeaux wow vinden en dan weer zijn er andere die het oranje niet genoeg vinden (zoals ik).
Ieder zijn ding.
Over de cijfers ... tja het is eerder een uitzondering dan de regel om de cijfers te halen.
Het is ook geen GTI om als eerste te starten aan elk licht en door te trekken tot de toegelaten snelheid dan zijn er inderdaad andere en veel beter keuzes.
Voor mij blijft het eerder een knappe auto om met te cruisen en af en toe eens extra door te trekken.
Anderzijds is huurauto in de US dus in miles? Want dan is het wel snel ;-)
Bovendien merk ik de automaat die niet vergelijkbaar is met een moderne automaat.
Het is een gt hee maar velen zijn ontgoocheld die pakweg met een 200pk hothatch rijden en denken wow 115 pk extra, da moet wel een raket zijn! En nadien merken dat hun hot sneller was
Mooi voorbeeld van hoe je een prachtwagen kan molesteren. Pipo de Clown velgen en dan ook nog door zijn vering gezakt,,,foei :-)
Update, de mijne zou gisteren 2 november geassembleerd worden, nu het transport nog, en ja hij heeft die lelijke bordeaux kleur
[ATTACH=CONFIG]109850[/ATTACH]
Die zwarte velgen dat vind ik nu net wel mooi.
Wat betreft je kleur zoals ik al zei niks van aantrekken. Ieder diertje zijn pleziertje.
Ik vind het niet gewaagd maar zeker niet lelijk.
Geel en race red voor mij en voor iemand anders dan weer zwart ...
Allé nog dikke 3 maanden wachten en je hebt hem, cool!
Die zwarte velgen dat vind ik nu net wel mooi.
Wat betreft je kleur zoals ik al zei niks van aantrekken. Ieder diertje zijn pleziertje.
Ik vind het niet gewaagd maar zeker niet lelijk.
Geel en race red voor mij en voor iemand anders dan weer zwart ...
Allé nog dikke 3 maanden wachten en je hebt hem, cool!
Voodoo077, ik had het over de foto van Iceman, ondertussen heeft hij hem hierboven gepost, dat vind ik dus lelijk,,Het "door de veren gezakte" uiterlijk wat me doet denken aan de luchtvering van de oude Citroën BX en dan nog eens blauwe velgen,,,yuk :-))
En als het goed is moet ik nog maar 2 maanden wachten ,,ETA bij de dealer is 9 januari
Update : ETA bij de dealer is verschoven naar 30 januari,,,
Voodoo077, ik had het over de foto van Iceman, ondertussen heeft hij hem hierboven gepost, dat vind ik dus lelijk,,Het "door de veren gezakte" uiterlijk wat me doet denken aan de luchtvering van de oude Citroën BX en dan nog eens blauwe velgen,,,yuk :-))
En als het goed is moet ik nog maar 2 maanden wachten ,,ETA bij de dealer is 9 januari
Agree 200%
Ik dacht dat het ging over die rode die vind ik dan wel knap.
Nog koeler! Bon ik wou de mijne asap maar liever wel iets later want met het eventuele winterweer maar toch ... !
Ik begrijp de fascinatie voor luchtvering niet, om nog maar te zwijgen van die irritante compressor achterin de auto die steeds aanslaat.
Verder ben ik van mening dat de meeste auto's niet ontworpen zijn om zo extreem laag te staan/rijden.
De hoeken waaronder de aandrijfassen moeten werken lijken mijn alleen maar tot extra slijtage te leiden.
Met die reden airride.
Je auto kan op normale hoogte rondrijden en op meetings lager staan.
Ook rijd airride zeer zacht.
Die compressor daarintegen doet alleen zijn werk om het vat te vullen. Dan stopt die.
Comment