Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
De 2.3 zal waarschijnlijk prima voldoen als basis motor, maar het zou mijn keus ook nooit zijn in een Mustang.
Zo'n auto moet gewoon een V8 hebben om aan alle verwachtingen te voldoen IMHO.
De 2.3 zal waarschijnlijk prima voldoen als basis motor, maar het zou mijn keus ook nooit zijn in een Mustang.
Zo'n auto moet gewoon een V8 hebben om aan alle verwachtingen te voldoen IMHO.
De 2.3 zal waarschijnlijk prima voldoen als basis motor, maar het zou mijn keus ook nooit zijn in een Mustang.
Zo'n auto moet gewoon een V8 hebben om aan alle verwachtingen te voldoen IMHO.
Nee maar een 4 cylinder hoort ook niet in een BMW en toch rijdt +90% daarmee rond (waaronder ik).
De V8 is de eerste keuze mochten er niet die taksen zijn.
Dus of je koopt er geen of je doet jezelf toch het plezier van een Mustang te hebben en dan kom je op die 4 uit.
Last edited by ; 19/11/2015, 11:43.
Reden: tikfout
Beetje hypocriet om die 2.3 hier af te schrijven als rommel terwijl deze gewoon in de Focus RS zit waar iedereen er vol lof over gaat zijn. Die motor klinkt best goed in de Focus RS
De ecoboost Mustang weegt ook een pak minder dan de V8. Dat gaat zeker merkbaar zijn in de handling dus er zijn ook voordelen! + het makkelijk opvoeren van een turbomotor.
de mustang wordt niet door iedereen als muscle car beschouwd. Wat maakt dat ze in de US ook helemaal niet wakker liggen van het feit dat de mustang er ook steeds met minder dan een V8 te krijgen is geweest.
Het kan dan wel je voorkeur zijn, maar als je de autogeschiedenis wat kent en mee beschouwt kan je dan ook nooit beweren er enkel een V8 in een mustang hoort.
Net zoals beweren dat een 4 cylinder niet in een BMW hoort. Dat komt erop neer dat ze bij BMW zowat over gans hun geschiedenis verkeerd bezig zijn.
Vreemd dat ze er dan nog steeds zijn.
Als merken zich zouden baseren op dergelijke uitspraken, dan zou misschien de helft er niet eens meer zijn.
Comment