Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mustang

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• WIDE BODY VOOR SHELBY MUSTANG SUPER SNAKE

Shelby heeft de (Mustang) Super Snake nóg dikker gemaakt met deze Wide Body-versie. De pre-productieauto laat zien wat Shelby in de toekomst in petto heeft voor auto's die zijn voorbereid op dragraces.

Twee keer Shelby-nieuws op één dag, dat gebeurt niet vaak. Vanochtend konden we de F150 Super Snake al laten zien, nu is het de beurt aan deze speciale Wide Body-versie van de Mustang Super Snake.

De auto heeft, zoals 'Wide Body' al aanduidt, een nog dikker uiterlijk dan de al niet heel bescheiden Super Snake. Vooral de bredere wielkasten springen in het oog, maar ook de motorkap steekt een stuk verder de hoogte in. Daarbij zien we ook extra ventilatieroosters achter de voorwielen.

Zowel aan de voor- als achterkant is de spoorbreedte toegenomen. Achter is er dik 10 centimeter bijgekomen, aan de voorkant ruim 6 centimeter. Verder werd ook de ophanging aangepast, kreeg de auto grotere Brembo-remschijven en werden de assen versterkt. Allemaal bedoeld om de 760 pk sterke 5,0-liter V8 te kunnen beteugelen.

De auto wordt voor het eerst in het echt getoond tijdens de vijfde jaarlijkse bijeenkomst ter ere van Caroll Shelby, de oprichter van het bedrijf.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Ford Mustang S550 GT.

There are Pretenders among us.....
      Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• There are Pretenders among us.....

Comment

• habba habba.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz
            Iemand een idee wanneer de nieuwe te bestellen is?
            De dealer kan geen antwoord geven gezien hij liever heeft dat we nu al bestellen maar dan nog de pfl versie hebben.

Iets wat we uiteraard niet willen.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
            En bij Ford België weten ze zelf nog niet eens van een facelift...

Zullen wel in Duitsland eentje bestellen.

Comment

• Ah, gade ne MUSTANG kopen
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ik niet, schoonbroer

Comment

• There are Pretenders among us.....

Comment

• FORD MUSTANG ECOBOOST NU OOK MET 'LINE-LOCK'

BURNOUT MET VIERCILINDER KINDERLIJK EENVOUDIG

Op de topversie van de Mustang, de GT, leverde Ford sinds de lancering van de huidige generatie een systeem dat het mogelijk maakt om de voorwielen te blokkeren. Binnenkort is ‘Line-Lock’ ook verkrijgbaar op de Ecoboost-variant.

Vanaf modeljaar 2018, de gefacelifte versie van de Mustang die enige tijd geleden werd gepresenteerd, wordt Line-Lock leverbaar op alle versies van de auto. Dat betekent dat niet alleen de 5.0 V8, maar ook de 2.3-liter viercilinder Ecoboost-variant z'n achterbanden in de rondte kan laten spinnen. De V6-versie, die Ford tot de introductie van die faceliftversie in de VS levert, komt vanaf dit modeljaar te vervallen.

Wie Line-Lock via het menu van z'n Mustang activeert, heeft 15 seconden de tijd om pk's naar de achterwielen te sturen zonder vooruit te komen. Gedurende die tijd worden de voorste remklauwen met kracht op de schijven gedrukt, zodat de auto netjes op z'n plek blijft. Voor wie doorheeft wat er gebeurt, toont het digitale instrumentarium gedurende die tijd een animatie van een spinnend wiel. Inclusief rook, natuurlijk.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• 'PONY PACKAGE' VOOR FORD MUSTANG

RETRO-GRILLE KEERT TERUG

Toen de eerste Ford Mustang in 1965 werd geïntroduceerd, werd het kenmerkende logo in de grille omlijnd door een zeshoekig, verchroomd ornament met verchroomde lamellen aan weerszijden. Dat kenmerkende element keert nu opnieuw terug.

'Opnieuw', inderdaad, want het is niet voor het eerst dat Ford de Mustang een nog sterkere retro-twist geeft. In het geval van het Pony Package gaat het natuurlijk om de nieuwe, gefacelifte Mustang, die pas in oktober in de Amerikaanse showrooms staat. Behalve de kenmerkende grille bestaat het pakket onder meer uit 19-inch, hoogglans gepolijste wielen, verchroomde raamomlijsting, stickers met de tekst 'Mustang' onderop beide deuren en een speciaal logo op de achterklep. Het pakket is alleen verkrijgbaar in combinatie met de Ecoboost-viercilinder.

Comment

• Vond de pfl toch knapper

Comment

• Ik ben meer een Camaro fan
                            2.0 JTDm

Comment

• Valt zo een mustang kwa onderhoud mee tov een reguliere auto? Of toch iets duurder?
                              Wanneer vallen de intervallen, en op hoeveel mag je rekenen?

Comment

• Fl is leverbaar vanaf oktober en de eerste zullen in maart/april uitgeleverd worden.

Comment

• Drie van mijn collega's hebben er vorig jaar eentje aangeschaft. Elk van hen is nog steeds super tevreden.
                                  Wel vele cooler als zo 's morgens vroeg één van hen in de parkeergarage toekomt. Mooie brom. Cooler dan ik met mijn Kangoo Expresske in elk geval...
                                  King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                                  2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• In mijn streek kom ik geregeld een knalrode en blauwe tegen, best een mooie verschijning tussen het gebruikelijke 50 shades of grey wagenpark.

Ben eens benieuwd of ze de co2 van de 2.3 ecoboost met die nieuwe 10-traps automaat hebben kunnen laten zakken ... was 3300 meer BIV voor de automaat tov de manuele.
                                    Voor sommige is dat de straf die je verdient om zoiets met een automaat te kopen, maar om als daily te gebruiken in ons verkeer ga ik zonder twijfel voor een automaat.
                                    Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman
                                      In mijn streek kom ik geregeld een knalrode en blauwe tegen, best een mooie verschijning tussen het gebruikelijke 50 shades of grey wagenpark.

Ben eens benieuwd of ze de co2 van de 2.3 ecoboost met die nieuwe 10-traps automaat hebben kunnen laten zakken ... was 3300 meer BIV voor de automaat tov de manuele.
                                      Voor sommige is dat de straf die je verdient om zoiets met een automaat te kopen, maar om als daily te gebruiken in ons verkeer ga ik zonder twijfel voor een automaat.
                                      Mijn schoonbroer twijfelt nog, voorkeur is voor manueel.

Comment

• Buikschuiver.

Comment

• "Winter is Coming"

Comment

Working...
                                          X