Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mustang

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Amerikaanse sportieve versnellingsbakken zijn nog steeds een probleem. Bijvoorbeeld de corvette zr1 c7 heeft ook een veel te trage automaat net zoals de z06 trouwens. In full auto gaat het maar schakelen met de lepels is vertraagd. Anderzijds manuele bakken verlies je veel tijd. Ok roeren is af en toe eens leuk maar als ik nog iets nieuw koop geef ik toch ook sterk de voorkeur aan schakellepeltjes achter het stuur

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Medihummer Bekijk Berichten
      Amerikaanse sportieve versnellingsbakken zijn nog steeds een probleem. Bijvoorbeeld de corvette zr1 c7 heeft ook een veel te trage automaat net zoals de z06 trouwens. In full auto gaat het maar schakelen met de lepels is vertraagd. Anderzijds manuele bakken verlies je veel tijd. Ok roeren is af en toe eens leuk maar als ik nog iets nieuw koop geef ik toch ook sterk de voorkeur aan schakellepeltjes achter het stuur

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      In de C7 ZR1 is het naar het schijnt ook niet alles, moet effectief in track mode staan eer je wat deftige reactiesnelheid wil hebben.

Comment

• 'QUARTER-MILE' IN MINDER DAN 11 TELLEN

MUSTANG SHELBY GT500: KRACHTIGSTE FORD OOIT

Ford presenteert op de North American International Auto Show een Mustang die de strijd met de Dodge Challenger Hellcat aankan. De nieuwe Shelby GT500 levert meer dan 700 pk!

De naam Shelby is al aan de Mustang verbonden zolang Fords legendarische ‘pony car’ bestaat en GT500 staat sinds 1967 voor de meest brute variant. Het nieuwste exemplaar moet dan ook goed z’n best doen om alle legendarische voorgangers te overklassen. Daarom wordt er een qua omvang nog relatief bescheiden 5,2-liter V8 uit de kast getrokken, die mede dankzij een compressor meer dan 700 pk op de been helpt. Volgens Ford is het daarmee de krachtigste straatlegale auto die het merk ooit leverde.

Opvallend is dat al die kracht via een automaat met dubbele koppeling naar de achterwielen wordt overgebracht. De zevenbak schakelt razendsnel op en mede daardoor moet de bekende 100 km/h al in zo’n 3,5 tellen op de klok staan. Het voor Amerikaanse kopers nog relevantere kwartmijl-sprintje op de dragstrip wordt in minder dan 11 seconden afgelegd.

Aan de buitenkant ziet de nieuwe opper-Shelby er buitengewoon agressief uit. Met name de neus valt op. Niet alleen vanwege de gigantische grille, maar ook door het feit dat deze Shelby nog gebruikmaakt van de ‘oude’ Mustang-koplampen van voor de facelift. De GT500 staat op 20 inch grote wielen uit, jawel, carbon.

Met deze cijfers hoeft de krachtigste Mustang zich zeker niet te schamen, maar de koning van z’n segment is-ie er niet mee. Dodge heeft al sinds 2014 de 717 pk sterke Challenger Hellcat in z’n gamma. Alsof dat nog niet genoeg is, is er ook nog een 840 pk sterke en knotsgekke Demon-variant van datzelfde model.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• dus een shelby GT is trager dan een M5 of E63
              lets have some more member berries

Comment

Comment

• 2020 Grabber Lime Mustang GT500.

There are Pretenders among us.....
                  Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

10x beter met normale achterspoiler.

Comment

• Ford Mustang Shelby GT350.

by austin_ables via instagram

Comment

• Shelby GT350R.

Comment

• Deze gespot vandaag. Trok eens lekker door. Zalig geluid en opvallende kleurencombinatie

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Comment

• prachtige wagen zo'n mustang. alleen jammer dat het interieur en infotainment systeem ondermaats is tegenover de duitste 4
                            lets have some more member berries

Comment

• Die witte achterlichten blijven voor mij een lelijk iets.
                              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Dat vind ik persoonlijk ook ja. Deze had ook nog oranje velgen...toch ook een beetje overkill voor mij. Maar zo'n auto mag anderzijds wel een beetje "in your face" zijn

Comment

Comment

• There are Pretenders among us.....

Comment

• There are Pretenders among us.....

Comment

• OOK: KLEINE WIJZIGINGEN, NIEUWE KLEUREN

FORD MUSTANG55 IS SPECIAAL VOOR EUROPA

Ford komt met de Mustang55, een speciaal voor Europa ontwikkelde feest-editie ter gelegenheid van de 55e verjaardag van het legendarische model. Daarnaast zijn er kleine wijzigingen voor de rest van het gamma.

Anders dan je wellicht zou verwachten bij een voor Europa ontwikkelde Mustang-versie, is de Mustang55 voorzien van de 5.0 V8 met 450 pk. De jubileumversie is te herkennen aan speciale striping op motorkap en flanken, zwarte acccenten en Mustang55-logo’s. De auto is in open en gesloten vorm verkrijgbaar en in alle gevallen wat luxueuzer uitgevoerd dan een reguliere Mustang. Zo zijn 19-inchwielen standaard en krijgt de auto interieur-elementen in carbon-look mee. Ook is er leer voor de middenconsole, zijn de stoelen verwarmd en geventileerd en is een uitgebreide versie van het Sync3-infotainmentsysteem standaard aanwezig.

Ook over de variant met 2.3 Ecoboost is nieuws te melden, want de auto wordt vanaf nu standaard voorzien van een Active Valve Performance-exhaust. Een uitlaat die op verzoek meer herrie voortbrengt, dus. Ook zijn er een aantal details die volgens Ford zijn geïnspireerd op de machtige Shelby-Mustangs. Zo kan je Ecoboost-‘Stang worden voorzien van een achterspoiler, speciale striping, een speciale grille en – opnieuw- 19-inch lichtmetaal. Bovendien zijn er nieuwe kleuren, waaronder het opvallende Twister Orange.

Tot slot meldt Ford dat de Mustang Bullit nog een jaartje langer mag blijven. Ook in 2020 is de speciale, in zwart of groen uitgevoerde film-Mustang dus te bestellen.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• 2020 Ford Mustang Shelby GT350R Unveiled With GT500 Mechanical Upgrades.

Zonder twijfel de mooiste Mustang van dit moment, in elk opzicht.

Comment

Working...
                                          X