Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Mustang
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenLeuk dat hij met een 4 cylinder komt maar naar het schijnt zal die rond de 300 pk hebben. Dat zou het al minder betaalbaar maken qua verzekering enzovoort.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten309pk dacht ik, maar veel minder moet dat toch niet zijn he. Tis nog altijd een muscle car dus dat mag vooruit gaan!2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk BerichtenHeb eens een proefrit met de huidige versie gemaakt, wat was dat een camelot. Back to the future in afwerking, starre achteras, nog hendels om de kap open te doen, ziet er super nu uit maar nog altijd geen automatische kapafdekking..... Dat had een sl al in..... 1972! Van een achterstand gesproken.. We zwijgen dan nog van de 6 traps automaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenBizar, nog geen reactie van Ford-Power.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten309pk dacht ik, maar veel minder moet dat toch niet zijn he. Tis nog altijd een muscle car dus dat mag vooruit gaan!
Comment
Comment