Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mustang

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Prachtig!!
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Ja, echt knap !
      Spijtig dat ik ginder niet een paar weken later moest zijn zoals vorig jaar.

Benieuwd wat de Europese prijzen gaan worden...

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Tsjah, ik ben fan
                  '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                  '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                  '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                  '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                  '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                  '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                  '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                  '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                  '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                    Tsjah, ik ben fan
                    Same here.
                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Nog 2 dagen om een preorder te doen van de eerste 500 mustangs die naar Europa komen... Ik ben er zot van.

Comment

Er is alweer een tripje VS gepland, in augustus. Met wat geluk valt er dan al eentje te huren Avis .

Comment

nog plaats?

Comment

Ik vrees dat de baas er niet akkoord mee gaat zijn. 't Is namelijk niet meteen een ontspanningsreisje, maar we proberen er toch altijd nog een beetje leuk te maken voor zover mogelijk . En aangezien de huurprijs toch niet verschilt van wat we voor de andere auto's betalen, mag zo'n paardenkarretje ook.

Comment

Ford opende de registratie van de Ford Mustang voor Europa tijdens de UEFA Champions League finale die vorig weekend plaatsvond. Het resultaat? Heel veel aanmeldingen, in heel weinig tijd.

Ford haalt aanvankelijk 500 Mustangs naar Europa, en wie er eentje wil vist nu al behoorlijk achter het net. Tijdens de UEFA Champions League finale tussen Real Madrid en Club Atlético de Madrid wisten meer dan 9.300 geïnteresseerden te reageren. Binnen 30 seconden waren alle 500 beschikbare exemplaren al vergeven.
                              Het is de eerste keer dat de Mustang via officiële Ford-kanalen op het Europese vasteland wordt aangeboden. Roelant de Waard, vice-president van de marketing- en sales-afdeling van Ford Europe, zegt dat hij wel had verwacht dat het hard zou gaan 'maar dat dit overdonderend was'.
                              Alle 500 exemplaren beschikken over Ford's SYNC 2, verwarmbare stoelen, zwart leren bekleding, Park Assist, chroomkleurige details en 19-inch lichtmetaal.

Comment

ik wil er ook 1
                                lets have some more member berries

Comment

Welke motoren zijn daarvoor nu beschikbaar?
                                  Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                                  2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                                  2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                                  2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                                  2015 Golf 7 GTD

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk Berichten
                                    Welke motoren zijn daarvoor nu beschikbaar?
                                    4cil ECOBOOST
                                    V6 Ecoboost
                                    V8
                                    V8 supercharged

Comment

Eerder deze maand werd de productielijn van de nieuwe Mustang gestart, nu heeft het concern ook de definitieve specs van de motoren vrijgegeven.

De nieuwe Mustang, waarvan er sinds de introductie in 1964 al 9 miljoen van zijn verkocht, nadert zijn verkoopstart. Althans, de zesde generatie van de iconische sportbolide gaat in de VS vanaf september in de verkoop. De Europese lancering duurt nog even, hij komt hier vanaf het tweede kwartaal 2015 bij de dealer te staan. Schrale troost: we krijgen dan wel meteen de fastback én de cabrio.

Nieuw in het motorenarsenaal is de viercilinder 2.3-liter EcoBoost. De eerste turbomotor onder de kap van de pony car sinds de SVO uit 1986. Het blok levert 314 pk en is goed voor een koppel van 434 Nm.

De nieuwe vierpitter

Wie graag twee cilinders meer opteert kan kiezen voor de 3.7-liter V6, dat in feite de basismotorisering wordt. Dit blok is goed voor 304 pk en 380 Nm aan koppel. Update: deze V6 komt echter niet naar Nederland.
                                      De voorlopige topmotorisering wordt de 5.0-liter V8. Ford zegt dat bij de ontwikkeling met name werd gekeken naar de luchttoevoer, die vooral op hoge snelheden verbeterd zou moeten zijn. Ford zegt dat ze onder meer grotere inlaat- en uitlaatkleppen, andere nokkenassen en stijvere klepveren hebben gebruikt. Het vermogen komt uit op 431 pk. Het koppel ligt op een niet misselijke 542 Nm.

De prijzen in Amerika beginnen bij $24.425, omgerekend €18.059.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                        De prijzen in Amerika beginnen bij $24.425, omgerekend €18.059.
                                        Stel je voor dat hij hier even duur zou zijn. Ze zouden er dan nogal veel van verkopen

Helaas zal dat niet het geval zijn, er komt sowieso nog BTW bij die Amerikaanse prijs + een bedrag van de invoerder en ga zo maar door.
                                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Das echt gewoon de prijs van een basis golf.
                                          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Working...
                                          X