Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mustang

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
    Das echt gewoon de prijs van een basis golf.
    Idd ik zou niet lang twijfelen in dat geval

Die Amerikanen hebben echt geluk op dat vlak, goedkope benzine hebben ze ook al
    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
      Idd ik zou niet lang twijfelen in dat geval

Die Amerikanen hebben echt geluk op dat vlak, goedkope benzine hebben ze ook al
      Ik hoop dat die onder de 40k blijft qua prijs. Dan gaat die hier ook redelijk verkopen. En dat zou ik tof vinden, dat je deze hier regelmatig op de weg ziet.

Comment

Ford heeft er al een paar jaar een handje van om speciale Mustangs te bouwen die een link hebben met gevechtsvliegtuigen, maar deze special op basis van het 2015-model is toch wel heel erg dik.

Zoals je waarschijnlijk al had geraden is deze one-off gebaseerd op de F-35 Lightning II, een straaljager die beter bekend is als de Joint Strike Fighter. Kennelijk heeft de marketingafdeling bij Ford flink zitten slapen, want als er één vliegtuig is dat continu wordt overladen met bakken stront is het de JSF wel. Het ding staat meer aan de grond dan dat ‘ie door de lucht sjeest en het hele project kost de Nederlandse belastingbetaler een godsvermogen, als ze we überhaupt al in ons land gaan zien.
        Afijn, de naam mag dan niet heel gelukkig gekozen zijn, maar de livery staat de ‘Stang bijzonder goed. Grijs en geel zijn, mits stijlvol uitgevoerd, een prima combinatie, al hadden de geelgetinte ruiten wat mij betreft niet gehoeven. Check naast de opvallende kleurencombo ook de splitter vooraan en de bescheiden spoiler op het kontje voor net dat toefje sportiness. Overigens is de 5-liter V8 onder de kap ongemoeid gelaten, dus de toekomstige eigenaar zal het moeten doen met 431 pk. De auto wordt voor het goede doel geveild tijdens de EAA AirVenture in Wisconsin.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

De pk-adepten van Roush staan op het punt om hun nieuwste creatie aan de wereld voor te stellen. Vandaag kunnen we de S550 gedoopte verbouwde Mustang al bekijken.

Begin augustus toonde het Amerikaanse Roush Performance al een teaser van de aanstaande S550: een zowel optisch als technisch onder handen genomen Ford Mustang.
            Exacte details hebben we nog niet, daar zullen we tot morgen op moeten wachten als de met extra spierkracht overgoten 'Stang' wordt gepresenteerd. Z'n aanduiding 'S550' doet vermoeden dat we onder de kap 550 pk tegenkomen, ongetwijfeld geperst uit de normaal gesproken 435 pk sterke 5,0-liter V8 in de neus van de nieuwe Mustang. Overigens is het goed mogelijk dat er zowel Stage 1-, 2- als 3-aanpassingen voor Fords nieuwe muscle car verschijnen.
            We zien een lekker grimmige Mustang met een bodykit die op weinig subtiel 21-inch lichtmetaal is geparkeerd. Eerder zagen we al hoe Saleen zijn versie van de Mustang van een gespierde jas voorzag. De creatie van Roush lijkt daar in ieder geval optisch niet voor onder te doen.

Comment

Comment

Comment

Damn, hoe vet
                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Auto's verschillen nogal eens per afzetmarkt, al gaat het veelal om kleine verschillen. Ford heeft in Parijs de Europese versie van de Ford Mustang getoond.

De exemplaren van de nieuwe Mustang die we tot nu toe hebben gezien, waren USDM-versies (United States Domestic Market). De Europese Mustang wijkt op detail af van die voor de thuismarkt. Vandaag zien we hoe de EU-spec-uitvoering is opgedroogd.
                    Je moet goed kijken om de Europese versie van de Amerikaanse te onderscheiden. De uiterlijke verschillen blijven beperkt tot witte in plaats van rode achterlichten, gewijzigde zijspiegels en dagrijverlichting aan het front die van plek is gewisseld met de richtingaanwijzers. Ook de afstelling van het onderstel is wat straffer en Ford monteert voor de Europese Mustang krachtiger remmen. Standaard staat-ie op 19-inchwielen. In 2015 start de verkoop.

Comment

Ford staat met talloze Mustangs op de SEMA Show in Las Vegas, maar er kan er maar één de show stelen. Dat is dit jaar de Mustang GT King Cobra.

De opgepompte Mustang is een eigen creatie van Ford Racing. Hij is wel straatlegaal, maar is eigenlijk bedoeld als drag racer. Exacte specificaties zijn nog niet bekend, maar Ford belooft dat de GT King Cobra meer dan 600 pk uit zijn 5,0-liter V8-motor geperst krijgt. Ook heeft het testmodel de Milan Dragway in Michigan in minder dan 11 seconden voltooid.
                      Het toegenomen vermogen is te danken aan een 2,3-liter Twin Vortices Series supercharger. Ford Racing heeft de Mustang ook flink verstevigd door een subframe aan de achterzijde te plaatsen. Ook heeft-ie een verlagingsset, nieuwe schokdempers, een andere stabilisatiestang en een motormanagementsysteem van Ford Racing gekregen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                        Ik hoop dat die onder de 40k blijft qua prijs. Dan gaat die hier ook redelijk verkopen. En dat zou ik tof vinden, dat je deze hier regelmatig op de weg ziet.
                        Ford heeft beloofd de 2.3 onder de 35 op de markt te zetten, en de V8 onder de 40.

Comment

Terwijl de nieuwe GT alle spotlights op zich gericht krijgt bij de Blauwe Ovaal, is er meer interessant Ford-nieuws te melden vanuit Detroit. Zoals deze Shelby GT350R. Een moderne interpretatie van de Mustang GT350 Competition uit ’65. Destijds gepresenteerd als een lichtere Mustang met meer vermogen en een betere ophanging. Kernwaarden die we ook op het 2015-model kunnen plakken. Van het gewicht werd 59 kg geschraapt, door zaken als airco, een achterbank en de audio-installatie achterwege te laten. Ook het tapijt sneuvelde en de velgen zijn volledig van carbon fiber. Aan de buitenkant werd de aerodynamica verder verbeterd met nieuwe skirts en een andere diffuser.

Ford claimt dat de GT350R een gekietelde 5,2-liter V8 heeft die meer dan 500 pk genereert – het krachtigste atmosferische blok uit de geschiedenis van het merk – en er een nieuwe setup voor de MagneRide-schokdempers en stabilisatorstangen is gehanteerd. Ook zou dit racertje een stuk feller moeten klinken, aangezien de resonators uit de uitlaat zijn gesloopt ivm gewichtsreductie.

Comment

Carroll Shelby, oprichter van de gelijknamige Mustang-finetuner, mag dan al twee jaar niet meer onder ons zijn (†), zijn legende wordt door Ford in leven gehouden. En hoe! Na de beestachtige Shelby GT350 Mustang is het nu de beurt aan diens R-variant. Terwijl de nieuwe GT alle spotlights op zich gericht krijgt bij de Blauwe […]

Comment

Comment

Geen fan van de vleugel, maar verder : hebben hebben hebben hebben!

Comment

Comment

What a pony! De gewone europese versie (ja zelfs met ecoboost) staat echt op mijn wishlist. Prijs lijkt mee te vallen als ze woord houden en die vormen, het concept,... Wat zou ik deze graag op mijn oprit hebben staan volgend jaar.
                                    Iemand een idee wanneer deze configureerbaar is?

Comment

Ik ben de laatste tijd volledig tegen Ford geweest na al de problemen. Maar sinds een dikke week ben ik van gedachte veranderd en heb mijn spreekwoordelijke oogkleppen verwijderd. Gezien bijna elk merk wel zijn technische problemen heeft, kosten buiten de garantie, is het niet meer nodig om Ford in een slecht daglicht te stellen.

Ongelooflijk maar ik begin wreed geïnteresseerd te zijn in deze Mustang. Dan wel de 2.3 ecoboost versie. Maar ja, mijne Ford, op een klein probleempje na, dat mijn officiële dealer (een zeer goede garage trouwens), garage Deckx te Mol, wil oplossen zonder al teveel centen te moeten uitgeven (ikke he, niet de garage), rijdt mijn Fordje nog wreed goed.

Ik zou toch eens een proefrit willen maken met deze Amerikaan. 't Is toch nen Amerikaanse Ford he?
                                      Last edited by ; 14/01/2015, 19:46. Reden: willen ipv wilen :)

Comment

Ook dikke fan van deze wagen! Alleen jammer dat de taksen voor zo een 5.0 V8 zo hoog zijn in dat landje hier... En of ik een Mustang wil met een 4 cilinder dat weet ik nog zo niet.
                                        Echt spijtig, want deze Mustang spreekt me echt wel aan.

Comment

• Wanneer komt hij nu toe bij de Belgische dealers?

Comment

Working...
                                          X