Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Mustang
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenNu ongeveer. Daarnet een zien staan in het passeren denk ik. Hopelijk staat die er straks nog Maar kwam zeker deze maand nog bij de dealers.
Ja ik had mij al een tijdje(hele tijd) ingelogd bij Ford om mij op de hoogte te houden als hij bij de dealers zou komen, maar tot op heden niets ontvangen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenAwel die van Ford
Ge kunt toch gene Mustang kopen bij een Ford dealer waar je een Mondeo, Fiesta enz .... kunt kopen? Of wel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenAaah die.
Ge kunt toch gene Mustang kopen bij een Ford dealer waar je een Mondeo, Fiesta enz .... kunt kopen? Of wel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenEfkes maken dat ik bij mijn dealer ben en een goei zaak doen. Mijne Mondeo ST220 inleveren en een Mustang kopen.
De Mustang is zeer knap!
Comment
-
Jullie hebben mij weeral wat aangedaan he. Nu begin ik toch wel niet geïnteresseerd te geraken in een ..... Ford. Een Ford Mustang nog wel. Nooit van mijn leven had ik gedacht dat ik in een Amerikaan zou geïnteresseerd zijn. Volgende week toch eens gaan navragen bij mijne dealer of die ook Mustang verkopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenWelke dealers?Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenAh oké, bedankt!
Ja ik had mij al een tijdje(hele tijd) ingelogd bij Ford om mij op de hoogte te houden als hij bij de dealers zou komen, maar tot op heden niets ontvangen.Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenAaah die.
Comment
-
Ik vind hem waanzinnig knap
O ja! Bovenstaande is de 2.3l ecoboost vier cilinder motor. 300pk, de baas hier zei dat dat meer dan voldoende is. Zal dus ook meest verkocht worden. Deze is trouwens op de baan in België, of in België sinds vorige week donderdag. Straks eens meerijden
Comment
-
't Is de 2.3 Ecoboost die me interesseert. De cijfers zijn meer dan voldoende om als dagdagelijkse auto te gebruiken. Vooral dat koppel spreekt me enorm aan. Valt wel te bezien hoeveel de Mustang weegt. Pk, koppel/gewichtsverhouding is wreed belangrijk.
Brengt de Mustang morgen maar eens mee naar de meeting in Olen. Als da zou mogen van uw dealer natuurlijk.
Zijn er gegevens bekend waarmee ik de BIV eens zou kunnen berekenen?
Comment
-
vind ik nog vrij doenbaar....
als ik de bird zou inschrijven nu zit ik op 1800 euro BIV eb 970 euro VB.
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenJullie hebben mij weeral wat aangedaan he. Nu begin ik toch wel niet geïnteresseerd te geraken in een ..... Ford. Een Ford Mustang nog wel. Nooit van mijn leven had ik gedacht dat ik in een Amerikaan zou geïnteresseerd zijn. Volgende week toch eens gaan navragen bij mijne dealer of die ook Mustang verkopen.Last edited by Timmie; 17/01/2015, 13:23.
Comment
-
Gezien ik ooit al eens €5000 heb moeten betalen voor de Mondeo en een jaarlijkse verkeersbelasting betaal van 760, ga ik deze keer, mocht ik de Mondeo vervangen, niet teveel BIV betalen. €1761 BIV is naar mijn goesting, ..... teveel.
Het kan natuurlijk zijn dat de CO2 die ik gevonden heb ivm de 2.3 EcoBoost niet klopt en dat de BIV een pak lager ligt.
Comment
-
- 2.3L EcoBoost Fastback (manual) – €34,000 (~$41,511)
- 2.3L EcoBoost Fastback (auto) – €36,000 (~$43,953)
- 2.3L EcoBoost Convertible (manual) – €38,000 (~$46,394)
- 2.3L EcoBoost Convertible (auto) – €40,000 (~$48,836)
- 5.0L Coyote Fastback (manual) - €39,000 (~$47,615)
- 5.0L Coyote Fastback (auto) – €41,000 (~$50,057)
- 5.0L Coyote Convertible (manual) – €43,000 (~$52,500)
- 5.0L Coyote Convertible (auto) – €45,000 (~$54,941)
Comment
Comment